Köszönöm a segítséget, nagyon tuti a szerelési, összeállítási kézikkönyv, Nézegettem tegnap este, elég jól le van írva, segíteni fog. Köszönöm szépen. Illetve a többi fórumozónak is kösz a segítséget.
Én tavaly vettem 12 vagy 13 rugo volt. A gyari 80 körül van.
És még nem hallottam hogy a mecseki féle bárkinél is tönkre ment volna. Én ráraktam (és már többen is) egy számítógép hűtőventilátort (1000 pénz) rákötve a hátsó világításra. Így plusz hűtése is van. Edig nem volt baj (2 szezon, 15 000 km)
Ezt szedd le, hátha tudsz belőle vmi hasznosat kiokoskaodni. A használt feszszabi meg ugyanolyan xar lehet mint az ami neked tönkrement. Mecseki Zsoltit hívd fel és tőle vegyél új feszszabit, az viszont tuti jó. Ha meg nem az a baj akkor a generátorod xarakszik, de az meg nem szokott túl gyakran tönkremenni.
Sziasztok! Ismét segítséget keresek. VFR 800 Rc 46 1998 as évjáratu motorra töltésproblémával rokkantam le. Gondoltam, hogy a menetrend szerinti feszültség szabályzó, hamar vettem is egyet bontóban, de a töltés azzal sem javult meg. Esetleg valaki profi ebben? Vagy esetleg valaki tudna valami kapcsolásai rajzzal, szerelési útmutatóval segíteni? Bizonyos mértékben megy az elektronika, de nem akarok vakon nekiállni. A tapasztalata valakinek vagy a szakirodalom nagyon jól jönne. Köszi.
Sziasztok!
Én is keresnék VFR 750F -et VAGY VFR 800-at
de csak "megbízható" forrásból...
Kb.500-650 é.Ft értékben ( tudom ennyiért 800-ast nemigen találok)
A 800-as tényleg szebb.....
De jobb is? Fogyasztás, vezethetőség, megbízhatóság?
Erőben szinte semmi, lehet hogy 1 kicsit nyomatékosabb a miénk, de egy 750-es min 13 éves tehát nem arra akarod használni, hogy 9 mp alatt legyél 200-on, akkor ez nem annyira fontos érv. Megy az is mint a rakéta! De ha pontos infot szeretnél akkor Kozmax tud majd neked válaszolni ő az igazi VFR professzor. (a miénk az szebb )
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mi a véleményetek a vfr750ről? Mennyivel "rosszabb" mint a 800as tesója azon kívül hogy nem injektoros? Fontos lenne, ugyanis lehet hogy tudnék egyet venni. Előre is köszönöm a segítségeteket.
És még nem hallottam hogy a mecseki féle bárkinél is tönkre ment volna. Én ráraktam (és már többen is) egy számítógép hűtőventilátort (1000 pénz) rákötve a hátsó világításra. Így plusz hűtése is van. Edig nem volt baj (2 szezon, 15 000 km)
Keresek 95-ös VFR750-hez feszszabályzót ami működik is, az enyémbe az előző tulaj kettőt is rakott de nem az igazi..
ereparatie.info
Ezt szedd le, hátha tudsz belőle vmi hasznosat kiokoskaodni. A használt feszszabi meg ugyanolyan xar lehet mint az ami neked tönkrement. Mecseki Zsoltit hívd fel és tőle vegyél új feszszabit, az viszont tuti jó. Ha meg nem az a baj akkor a generátorod xarakszik, de az meg nem szokott túl gyakran tönkremenni.
Most értem haza...
Holnap beszélünk...
Írtam ma sms-t, remélem a megadott szám jó :-)
Szóval ha még aktuális, akkor megtenném az első ajánlatot :-)
Én is keresnék VFR 750F -et VAGY VFR 800-at
de csak "megbízható" forrásból...
Kb.500-650 é.Ft értékben ( tudom ennyiért 800-ast nemigen találok)
A 800-as tényleg szebb.....
De jobb is? Fogyasztás, vezethetőség, megbízhatóság?
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mi a véleményetek a vfr750ről? Mennyivel "rosszabb" mint a 800as tesója azon kívül hogy nem injektoros? Fontos lenne, ugyanis lehet hogy tudnék egyet venni. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Jeles Pal 06/70 3179-083
Nem tudtok esetleg MEGBÍZHATÓ FORRÁSBÓL VFR 750F-et...kb 500-530 E.Ft-ig
Köszönöm előre is!