Végre elkészült a gép, amiről kb egy hete írtam, hogy leállítja a motort alattam.
A hibát nehéz volt megtalálni, de végül egy csati volt elszenesedve egyelőre ismeretlen okból.
Így mondjuk át lett nézve a gép elektronikája alaposan, aminek örülök, mert így megbízható a vas.
Kérdés merült fel bennem, mikor a kicsikém kivillantotta az "FI" visszajelzőt, miközben azonnal leállt a motor.
Mi ez?
Ha van tapasztalatotok, írjátok meg, mert azt tuti, hogy nem jó jel.
A jó magyar utak... amúgy az kormánycsapágy lesz. Főleg, ha még a gyári. Nem kúpgörgős csapágyat raknak bele, hanem sima golyós csapágyat, az pedig be tud verődni, akkor ilyen akadós a kormány.
helo emberek! Apum 2002-es 800as VFR-jében olyan gond jött elő, hogy néha a kormány ha jobban ki van tekerve, akkor akkor visszafordításnál beakad, és elég veszélyesnek tűnik mert előfordul menet közben is lassu kanyarodásnál. és olyant produkál, hogy ha gurulok és erős féket húzok, mikor már jobban összenyomódnak az első villák kattanik egyet. én kormány csapágyra gondolotam. Szerintetek?
Igaz nem vfr téma amit írok, de eladó sorba került a motorom, ha tudtok vkit aki ilyen kisebb V motort szeretne vásárolni szóljatok neki.
Itt a link http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_fn_xelvis-4052358
A hibát nehéz volt megtalálni, de végül egy csati volt elszenesedve egyelőre ismeretlen okból.
Így mondjuk át lett nézve a gép elektronikája alaposan, aminek örülök, mert így megbízható a vas.
Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek!
Tibi