Így már én is értem, mit írtál! Sok sikert a gépsárkányhoz! Fúvókákat nézd meg alaposan. Én speciel féktisztítóval szoktam tisztítani, mert az jól oldja a redvát!
A karbipucolást kozmaxnak köszöntem :)
lehet hogy még nem értek a rendszerhez úgy
természetesen a kékfüstöt is meg fogom nézni ha egyszer el jut odáig a motor hogy beinduljon....
Azt azért nézd meg, hogyha hosszú állás után kéken füstöl, akkor egy kicsi olaj leszivárog a szelepszárszimeringek melett! És ettől lehet, hogy nehezen indul.
Sziasztok,
Sajnos nem találtam vfr 400-as fórumot ezért gondoltam írok ide.
Nagyon szeretném megtudni hogy véleményetek szerint mi lehet a baja és mit kellene tenni.
Ha beindítom 2-3 naponként akkor rögtön beindul, de ha nem indítom be 1 hétig nem indul, próbálkozik de nem robban be a motor, olyankor sokáig kell indítózni hogy beinduljon ami persze megint csak nem tesz jót neki.
Azt mondták nekem hogy lehet hogy az a baj hogy kiszárad a karburátor, nincs elég kompresszió, nem dolgoznak jól a hengerszelepek.
Szerintetek? Mit csináljak?
Udv Sracok! Nemtudja valaki hogy a vfr400 nc21 blokkja meg eggyezik az nc24-es el? Nc 21-es blokk alkatreszt keresek,de nemtalalok csak nc24-est! Segitsegeteket elore is koszonom!
Várjuk a tavaszt
Bár ma megint szépen süt a nap...