Motorféknél tipikusan 80-90 körül (vagy bizonyos sebességnél) elkezd beszitálni a kormány, vagy bármilyen sebességnél csinálja? Ha minden sebességnél csinálja, akkor tuti balesetmentes a motor?
Hali.
Egy kis segítséget kérnék.
Az egyik barátom 3 hete vett egy 2002-es vfr 800-t.
Az első kerék kagylósra volt kopva és ha elengedte a kormányt beszitált. A gumi le lett cserélve de a szitálás nem szünt meg.
A szitálás annyire felerősödik hogy bele kell nyúlni nehogy a motor beforduljon.
Sziasztok!
Köszi a tippeket, majd ha lesz egy ilyen vifferem, akkor majd visszatérek még erre a számítógépvezérlésre feltétlen
Most hogy néztem a blokkvázlatát a képen, vágom már ezt a vezérlést, jobb mint az enyém. Láttam már bontva más motortípusnál, csak ott láncos volt. Na majd ha meglesz a gépem feltétlen írni fogok, bár még nem gondolkoztam rajta konkrétan hogy mikor kellene elpasszolni a kis vtmet.
Ma voltam tekeregni Bp-Szentendre-Visegrád-Esztergom-Tata-Bicske-Bp útvonalon (250 km), szép volt csak a Esztergom Tatát összekötő úthoz le kellett volna cserélmi a masinát 1 cross motorra, mert az már szinte nem is út hanem cross pálya.
Lassan két hete lettem VFR tulajdonos, de a szerelem még tavasszal kezdődött.
Ha van időtök egy kis visszajelzős jó lenne, hogy az idén lesz-e még VFR tali, vagy túra, v ilyesmi.
Csákány!
ui: A képeket megtaláljátok a kicsikémről a galáriában, vessetek rá egy pillantást (jetter un coup d'oeil).
Meg, ahogy Kozmax mondta: "raksz bele egy PC-t, és megugorja akármelyik v-teket". Tekintve, hogy a vitekes jóval drágább, annyiból tolsz bele egy commandert, és van egy fasza géped, ami kevesebbet is eszik, jobban megy meg minden. Hidd el, okos dolog az a kis doboz
Igen erre gondoltam. Ha tényleg 8 kilód van a vételre akkor a Interceptorainkban gondolkozhatsz, de nem fogod megbánni.
Ráadásul azt olvastam, hogy az első V-teck-ek nél asszem 2006-7-ig amikor bekapcsol a 16 szelep akkor van 1 rántás amit a későbbi tipusokban már orvosoltak. Viszont azok bőven felette vannak az 1 millának.
Merthát ez igen érdekes technika, de tényleg furcsa lehet, főként menet közben ahogy le is írják. Nekem a kis VT m sima vezérműláncos megoldású, itt egy kép róla:
A tiétekről vki tudna vki feltenni egy képet?
Pénz szempontjából viszont olyan 800 ezerben gondolkozok majd, abba meg a Ti fajtátok fér bele, de nekem jobban is tetszenek, mint az újabb fejodomosak.
Nem szeretnék többet olyan motort, ami nem vinnyog a seggem alatt. Szerintem ettől van lelke ennek a motornak... Persze, nem a vtec-es vfr-ek leszólása a célom mert bőven jó motorok azok is, hanem a Hondát szólom le, hogy folyamatosan ad le a minőségből, kiveszett belőle az újító szellem, a "csakazértismegcsinálomszarokbelemitmondanakmások" típusú hozzáállás, ami naggyá tette.
Egyéni véleményemet hallották.
Állítólag (okosok szerint) a 750es v4-es (rc36) volt a Honda eddigi legjobb blokkja. Ugye :)
Nagy többségünknek a jobb, szebb, megbízhatóbb, strapabíróbb, férfiasabb, vagányabb Rc46fi1-esink vannak. A legfőbb különbség a kaszni ráncfelvarrásán kívül az az, hogy 2002 után abbahgyták a méltán híres fogaskerék vezérlésű szelepeket és áttértek a folyamatos karbantartást igénylő (asszem láncos) módszerre valamint VVTI motort kapott azaz változó szelepvezélést. Neked kell döntened de egy 2002-es újjabb verzió és egy 1998-99es között több 100 000 Ft lehet a különbség. És a miénk szerintem jobb....
Szép estét nektek VFR tulajoknak...
Egy kis segítséget kérnék....
Motor vásárlás előtt állok és kinéztem 2db VFR 750 F-et.
Tudna -e valaki felvilágosítást adni a motorokról, előéletükről és gazdáikról.
Nem utolsó sorban a ti véleményeteket is kérném!
Köszi előre is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_akcio-3986625
és a másik
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750-3911731
Az én 250es VT-m is tud fogyasztani 8 litert is Pedig az már tényleg sok ennél a kismotornál. Most membránbajra gyanaxunk, így eszik 5.5-6 litert
Van vkinek 2002 nél újabb vfr itt a klubban? Annyi lenne a kérdésem csak, hogy az csak külsőleg más, vagy motorikusan is van benne újítás?
Mindig is mondtam, hogy ez a motor pirosan gyönyörű!
Bár szerintem az ülésünkkel nincsen túl sok baj, elég kényelmet biztosít. 100 km-enként ha túrázgatsz (nem pályáról beszélek mert ott lehet többet is menni egyhuzamban) úgy is leszálsz pihenni.
ilyesmi lesz csak sárgában, ha rászánom magam. Ahogy nézegetem, az a kép kezd kialakulni bennem, hogy (jóval) kényelmesebb mint a gyári ülés. Csak nem tudom, hogy megér-e nekem ez 8-9 tanknyi benzint.
FicsDt, én elsősorban gyertyára gyanaxok, ugyanis nekem is ilyen pöffenés volt, mielőtt meghalt az egyik gyertyám. Először azt kellene kicserélni, és ha utána is torpan akkor meg karbipucolás. Ha melegen torpangat új gyertyákkal, akkor szelphézag.
Kössz a túraplexis véleményeket srácok, így erőteljesen gondolkozom egy ilyen gépen Meghát persze a V4-Sor2 semmilyen téren sem hasonlítható össze. Más érzés a kettő pöttyet. A fogyasztás viszont igen meglepően alacsony egy ilyen nagy motorhoz képest. Fasza.
313ra tankoltam 15.9-et a minap. Kevés város volt benne (35-40km), inkább 120-150 közötti ide-oda játszott szerepet. Balaton-Fehérvár-Tatabánya-Budakeszi-Érd-Balaton útvonal.
Egy kis segítséget kérnék.
Az egyik barátom 3 hete vett egy 2002-es vfr 800-t.
Az első kerék kagylósra volt kopva és ha elengedte a kormányt beszitált. A gumi le lett cserélve de a szitálás nem szünt meg.
A szitálás annyire felerősödik hogy bele kell nyúlni nehogy a motor beforduljon.
Köszi a tippeket, majd ha lesz egy ilyen vifferem, akkor majd visszatérek még erre a számítógépvezérlésre feltétlen
Most hogy néztem a blokkvázlatát a képen, vágom már ezt a vezérlést, jobb mint az enyém. Láttam már bontva más motortípusnál, csak ott láncos volt. Na majd ha meglesz a gépem feltétlen írni fogok, bár még nem gondolkoztam rajta konkrétan hogy mikor kellene elpasszolni a kis vtmet.
Lassan két hete lettem VFR tulajdonos, de a szerelem még tavasszal kezdődött.
Ha van időtök egy kis visszajelzős jó lenne, hogy az idén lesz-e még VFR tali, vagy túra, v ilyesmi.
Csákány!
ui: A képeket megtaláljátok a kicsikémről a galáriában, vessetek rá egy pillantást (jetter un coup d'oeil).
Ráadásul azt olvastam, hogy az első V-teck-ek nél asszem 2006-7-ig amikor bekapcsol a 16 szelep akkor van 1 rántás amit a későbbi tipusokban már orvosoltak. Viszont azok bőven felette vannak az 1 millának.
Fullmoon, itt egy link nézd csak meg, erre gondolsz? http://bikealapitvany.hu/cikk/...
Merthát ez igen érdekes technika, de tényleg furcsa lehet, főként menet közben ahogy le is írják. Nekem a kis VT m sima vezérműláncos megoldású, itt egy kép róla:
A tiétekről vki tudna vki feltenni egy képet?
Pénz szempontjából viszont olyan 800 ezerben gondolkozok majd, abba meg a Ti fajtátok fér bele, de nekem jobban is tetszenek, mint az újabb fejodomosak.
Egyéni véleményemet hallották.
Állítólag (okosok szerint) a 750es v4-es (rc36) volt a Honda eddigi legjobb blokkja. Ugye :)
Egy kis segítséget kérnék....
Motor vásárlás előtt állok és kinéztem 2db VFR 750 F-et.
Tudna -e valaki felvilágosítást adni a motorokról, előéletükről és gazdáikról.
Nem utolsó sorban a ti véleményeteket is kérném!
Köszi előre is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_akcio-3986625
és a másik
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750-3911731
Van vkinek 2002 nél újabb vfr itt a klubban? Annyi lenne a kérdésem csak, hogy az csak külsőleg más, vagy motorikusan is van benne újítás?
Bár szerintem az ülésünkkel nincsen túl sok baj, elég kényelmet biztosít. 100 km-enként ha túrázgatsz (nem pályáról beszélek mert ott lehet többet is menni egyhuzamban) úgy is leszálsz pihenni.
Amúgy nem is én csalok, hanem a pc
FicsDt, én elsősorban gyertyára gyanaxok, ugyanis nekem is ilyen pöffenés volt, mielőtt meghalt az egyik gyertyám. Először azt kellene kicserélni, és ha utána is torpan akkor meg karbipucolás. Ha melegen torpangat új gyertyákkal, akkor szelphézag.
Kössz a túraplexis véleményeket srácok, így erőteljesen gondolkozom egy ilyen gépen Meghát persze a V4-Sor2 semmilyen téren sem hasonlítható össze. Más érzés a kettő pöttyet. A fogyasztás viszont igen meglepően alacsony egy ilyen nagy motorhoz képest. Fasza.