Van egy Mileage nevu progi a HTC-men.8-szor tankoltam,amiota hasznalom,es ilyeneket szamol ki,hogyaszongya:
atlagban 190merfoldet tettem meg a tankolasok kozott(305km)
atlagban 5.82l/100km a fogyasztasom
atlagban £1.18/l volt az uzemanyag(402HUF)
osszesen 140litert tankoltam £166 ertekben.
Kivancsi lennek csak varosra meg csak autopalyara is,marmint fogyasztas szempontjabol.Meg hogy milyen vezetessel tudnam leszoritani kicsit az etvagyat a motornak.
Lehet,nekem is PC-re kellene koltenem,de szerintem majd jovore.
Azt meg sem kerdeztem meg,hogy milyen markaju/tipusu a turaplexi?
(lehet,vissza kellene olvasnom)
Tulajdonkeppen a baratnom miatt erzem fontosnak,h kiprobaljak egy masikat,mert eleg nagy az orveny kettonk kozott,es neki neha farasztobb is emiatt egy autopalyas szakasz.
Lehet,nekem eleg lenne egy duplabubis is a 173cm-es magassagomhoz.
Igy viszont egy MRA Vario-val szemezek.
Mas:
mekkora tavot tudtok megtenni egy tank benzinnel?
Nekem 210 merfold jott ossze legutobb,vagyis kb. 338km.Ez tobbnyire tengerparti tura,fout-autopalya vegyesen,plusz keves varosi.
Rendes olajcsere, és tisztességes karbantartás, ennyi a lényege. Ezekkel meg simán elmegy 150-200ezret anélkül, hogy komolyabban meg kellene bontani a blokkot. Legalábbis a tapasztalatok ezt mutatják.
Ha örök motort akarsz, veszel egy ilyen vfr-t, hozzá egy tartalék blokkot, és előbb fog eltűnni a kutakról a benzin, mint, hogy járásképtelen legyen a vfr-ed. :) Mekkora buli lesz sörhassal nyomni a dörmögős V4-en a sok villanymotor között 30-40 év múlva. Gondolj bele
Az sor 2 ez V4, az túra endúró ez sporttúra, azaz nem 1 kategória. Én eddig 14 000 km-et motoroztam a sajátommal, de nem adnám el, nem cserélném el semmi pénzért. Kérdezd meg Kozmaxot aki már beletett 100 000-et és imádja.
Sziasztok! Valaki segítsen! Egy honda transalp 600-al kapcsolatosan van olyan kérdésem hogy, nagyob gázadásra nem pörög fel hanem torpan, de ez talán joban üresben jelentkezik, menet közben nem anyira.
A motorja abszolult szépen jár, nem csörög, nem füstöl, alapjáraton viszont néha piciket durran, nem is durran csak pöffen inkáb.
A kérdés az lenne hogy ennek mik lehetnek az okai, nagy baja lehet vagy pedig lehet hogy csak légszürőt kéne cserélni vagy karbit takarítani? Esetleg valami szelephézag gondlehet?
Fontos lenne hogy valaki segítsen mert holnap megyek érte!
Sima plexivel 120-ig tudtam egyenes derékkal motorozni. Amíóta felraktam a túraplexit 230 sem gond kuporodás nélkül (és én 2 méter magas vagyok). Mint kés a vajban úgy repül a masina, kinden gond nélkül.
Furcsálltam is kicsit az első írásodat, de bár mivel én is vicces figura vagyok, nem mindent vettem belőle komolyan, meghát ahogy én is utánanéztem nem ez a motortípus a honda szégyenszériája(nem is tudom van e olyan egyáltalán ) Egy fesszabályzó nem a világvége, bár ha ennél komolyabb baj nincs vele akkor tényleg nem egy bajos típus. Igazából az üléspozició amin gondolkozok, ugyanis a másik nagy kedvenc a TDM 850 és 900 a yamaha korpöréjsöntől. Az viszont elég távol áll a viffertől, de majd meglátom még. Azt is nagyon dícsérik, de természetes semmilyen téren nem hasonlítható össze a vfr800-al. Igaz 82 lovas, majdnem 106 de csak sorkettes motor, bár 270 fokkal elékelve, (ezvégett van a V motoros hangja).
Vkinek van itt a vifferesek között túraplexis mocija? A szélvédelmet mennyire biztosítja a túraplexi?
Ma végre megjött az új sisakom! NOLAN N85 Monza! Nekem baromira bejön, nagyon jó minőség, van benne anyag, 4 db szellőző, dupla párásodásmentes plexi, beépített napszendzsó, szóval full extra.Megigértem magamnak a PC-t idén nyárra de az majd jövőre, minden nem fér bele sajnos.
Próbáltam egy kis humort vinni bele.
Egy akksisaru lelazulástól eltekintve az elmúlt 9ezer km alatt semmi baja nem volt a gépnek, csak benzint raktam bele.
Most PC-vel eszik 5-5.3 között.
Amúgy ami szériabaj, az a fesszabi. De ezt már írták előttem páran.
Blade!
Neked mennyit eszik a géped, hogy írtad, rengeteget kell bele tankolni? Illetve milyen meghibásodások lehetségesek ennél a típusnál? Neked mi a tapasztalatod ezen a téren? Illetve ha tényleg ilyen rossz széria, miért nem adod el, s veszel vmi jobbat?
Gyári üléspúp sem megy fel a csimpaszkodókkal. Ez sem fog :) Viszont ez kicsit talán sportosabb külsőt ad a viffernek. Nagy túrához tuti nem jó a púp, mert a hátsó ülés kiesik az amúgy is kevés felfogatási/elhelyezési pontok közül. Viszont egy tanktatyóval, meg hátizsákkal rövidebb menetre el lehet menni. szerintem állatul néz ki
Ennek a verziónak meg pont az a lényege, hogy nyitható lesz, tehát pakolhatsz be alá akármit, meg hozzá is tudsz férni :)
Valahogy megoldottuk volna, hogy az a drága frizbi hazaérjen
Vajon eltakarja a kapaszkodó csavarjait? Oké hogy te nem használsz csomagtartót, de nekem mindig fenn van. (különben hová tettem volna a világ legdrágább frizbijét?)
Amúgy jol néz ki, főleg ha a pubba lehet rakni is vmi kis apróságot pl pénztárca, iratok.
Ne vegyél ilyet, rakás pénzt rá fogsz költeni. Csomó benzin kell bele, meg az a sok szirszar amit rá fogsz rakni, hogy jobb legyen, na az sok lóvé. Mert ugye szervizben ritka látvány a viffer, akkor is csak általános karbantartásra megy be, amit átlagos user otthon nem tud megoldani. Nem jó motor ez. Bár, kinek mi a dilije... van aki szervizre szeret költeni, van aki inkább kiegészítőket rak a motorjára :) Akik viffert vesznek, azok az utóbbiba tartoznak :)
Volna egy kérdésem. Szeretném kikérni a véleményeteket erről a vfr800i motortípusról. Ugyanis majd következő motoromnak ilyet szeretnék és eddig nagyon sok jót hallottam róla, de biztos van neki rossz tulajdonsága is. Nekem most egy VT250 FN Xelvis típusú motorom van, de a V4 feeling jobban vonz
Előre is köszönöm a véleményeteket!
Széles utat, gumifákat!
Sziasztok!
Segítségetek szereteném kérni. Van egy 2005-ös Vfr-em mely sajnos eléggé megsérült az elmúlt hónapban és nem igazán találok emberi áron hozzá alkatrészeket.
Amiket keresek:
Első lámpák
Fejidom
Plexi
Fejtartó
Műszerfal borítás
Tükrök
Első féktárcsa
Jobb oldali idom
Hátsó váznyúlvány
Üzemanyag tank
A segítségeteket előre is köszönöm
Fenn, de nem sok híja volt, mert eléggé kilazult. Most már faxán bele van ragasztva! Nekem nagyon tetszik, majd csinálok róla fotót és kikérem a véleményeteket hogy milyen.
Jobban örültem volna, ha az üléspúpot amikor megvettem tőled azt is csak lízingelem. Egyszer volt rajta, mert nem sokkal utána vettem egy gagyi csomagtartót így a púp most csak porosodik a garázsban.
atlagban 190merfoldet tettem meg a tankolasok kozott(305km)
atlagban 5.82l/100km a fogyasztasom
atlagban £1.18/l volt az uzemanyag(402HUF)
osszesen 140litert tankoltam £166 ertekben.
Kivancsi lennek csak varosra meg csak autopalyara is,marmint fogyasztas szempontjabol.Meg hogy milyen vezetessel tudnam leszoritani kicsit az etvagyat a motornak.
Lehet,nekem is PC-re kellene koltenem,de szerintem majd jovore.
(lehet,vissza kellene olvasnom)
Tulajdonkeppen a baratnom miatt erzem fontosnak,h kiprobaljak egy masikat,mert eleg nagy az orveny kettonk kozott,es neki neha farasztobb is emiatt egy autopalyas szakasz.
Lehet,nekem eleg lenne egy duplabubis is a 173cm-es magassagomhoz.
Igy viszont egy MRA Vario-val szemezek.
Mas:
mekkora tavot tudtok megtenni egy tank benzinnel?
Nekem 210 merfold jott ossze legutobb,vagyis kb. 338km.Ez tobbnyire tengerparti tura,fout-autopalya vegyesen,plusz keves varosi.
Ha örök motort akarsz, veszel egy ilyen vfr-t, hozzá egy tartalék blokkot, és előbb fog eltűnni a kutakról a benzin, mint, hogy járásképtelen legyen a vfr-ed. :) Mekkora buli lesz sörhassal nyomni a dörmögős V4-en a sok villanymotor között 30-40 év múlva. Gondolj bele
A motorja abszolult szépen jár, nem csörög, nem füstöl, alapjáraton viszont néha piciket durran, nem is durran csak pöffen inkáb.
A kérdés az lenne hogy ennek mik lehetnek az okai, nagy baja lehet vagy pedig lehet hogy csak légszürőt kéne cserélni vagy karbit takarítani? Esetleg valami szelephézag gondlehet?
Fontos lenne hogy valaki segítsen mert holnap megyek érte!
Vkinek van itt a vifferesek között túraplexis mocija? A szélvédelmet mennyire biztosítja a túraplexi?
Egy akksisaru lelazulástól eltekintve az elmúlt 9ezer km alatt semmi baja nem volt a gépnek, csak benzint raktam bele.
Most PC-vel eszik 5-5.3 között.
Amúgy ami szériabaj, az a fesszabi. De ezt már írták előttem páran.
Neked mennyit eszik a géped, hogy írtad, rengeteget kell bele tankolni? Illetve milyen meghibásodások lehetségesek ennél a típusnál? Neked mi a tapasztalatod ezen a téren? Illetve ha tényleg ilyen rossz széria, miért nem adod el, s veszel vmi jobbat?
http://kepesmotor.hu/motoros_t...
Ennek a verziónak meg pont az a lényege, hogy nyitható lesz, tehát pakolhatsz be alá akármit, meg hozzá is tudsz férni :)
Valahogy megoldottuk volna, hogy az a drága frizbi hazaérjen
Amúgy jol néz ki, főleg ha a pubba lehet rakni is vmi kis apróságot pl pénztárca, iratok.
Volna egy kérdésem. Szeretném kikérni a véleményeteket erről a vfr800i motortípusról. Ugyanis majd következő motoromnak ilyet szeretnék és eddig nagyon sok jót hallottam róla, de biztos van neki rossz tulajdonsága is. Nekem most egy VT250 FN Xelvis típusú motorom van, de a V4 feeling jobban vonz
Előre is köszönöm a véleményeteket!
Széles utat, gumifákat!
Találtam egy Corbin ülést, kulccsal nyithatós üléspúppal gyárilag egybeépítve :) Kíváncsi vagyok meg tudom-e szerezni...
Volt 1 kis időm kivakszoltam a masinát, most csillog-villog.
Keress meg e-mailben. Egy-két dologban én is tudok segíteni.
Csao
Segítségetek szereteném kérni. Van egy 2005-ös Vfr-em mely sajnos eléggé megsérült az elmúlt hónapban és nem igazán találok emberi áron hozzá alkatrészeket.
Amiket keresek:
Első lámpák
Fejidom
Plexi
Fejtartó
Műszerfal borítás
Tükrök
Első féktárcsa
Jobb oldali idom
Hátsó váznyúlvány
Üzemanyag tank
A segítségeteket előre is köszönöm