Fúúúúúj, egy rondasárgavéefer!
Köszi a képet, így már nem mondhatják, hogy kamuzok, és ott se voltam
Ez a xenon mozgat engem is. Lesz rá pénzem, veszek vékonytrafós xenont, aztán már csak felfogatási helyet kell majd találni neki. Nagyságrendekkel jobb a gyári pilács is a 400asénál, de ha a xenon ennyivel jobb ennél is, akkor lehet onnantól hegesztőpajzzsal fogok motorozni esténként
Gratulálok a gépsárkányhoz :-)
Miáltal elég kevesen "vagyunk", így ha gondolod IWIW-en van 1 klubbunk, csatlakozz! /VFR 400/
Így a felmerülő kérdésekben is tudunk segíteni :-)
Köszönöm Egyelőre még csak ott tartok, hogy össze kellene rakni:) És a benzincsapra két kis csövecskének kell felmenni, gondolom vákumcsöveknek a helye, de nem tudom a másik felének hová kell mennie, így szaladgálok a garázs és a gép között...
Üdv a Klubban, grat az új paripához. De vigyázz vele, mert kicsivel többet tud mint a régi masinád! Csak óvatosan, nyugodtan, hideg fejjel és kívánok hozzá sok balesetmentes, gumifákkal kísért kilométert!
Köszi szépen:D Már megtaláltam amit kerestem:), még van 1-2 apróság aminek utána nézek majd, mert nekem teljesen "új" még ez a motor, ma váltam VFR tulajjá
Sziasztok!
Nem szeretnék offolni, de mivel nem találtam itt az oldalon VFR 400 fórumot, ezért ide írom, hátha tud valaki segíteni:) Csupán az érdekelne így elsőre, hogy VFR 400 (nc 24) első villájába mennyi olaj kell száranként?
Előre is köszi a választ
Rendetegen voltunk.
A leges leg jobb időnk volt.
Sütött a nap és nem volt meleg sem.
A dudám besza.. a vizem forrt, de nagyon állst volt.
Imádom a gépem hangját.
Blade tud véleményt mondani róla.
Ő már hallotta.
Voltunk felvonulni.
De sajna eggyetlen egy képet sem sikerült készítenem.
Bocsi srácok vezettem.
Asszony nélkül egy kicsit nehéz képeket készíteni menet közben.
Szerintem inkabb erdekesen nez ki.
Bar nem ertem miert esett VFR-re a valasztas,amikor streetfighter epitesre adta az ember a fejet.Kicsit nehez,nem?
Bar azert jol lefaragtak belole.
Köszi a képet, így már nem mondhatják, hogy kamuzok, és ott se voltam
Ez a xenon mozgat engem is. Lesz rá pénzem, veszek vékonytrafós xenont, aztán már csak felfogatási helyet kell majd találni neki. Nagyságrendekkel jobb a gyári pilács is a 400asénál, de ha a xenon ennyivel jobb ennél is, akkor lehet onnantól hegesztőpajzzsal fogok motorozni esténként