Sziasztok!
Bocs a bepofátlankodásért, megmaradt egy két pár első és egy pár hátsó fékbetétem, VFR 800 fi-be vagy V-tec-be passzol, AP Racing szinter. Első párak 12700, hátsó pár 7000, egyben 18500. Hivatalos kisker ára 23200. Itt elértek, ha kellene valakinek: 30 324 2727
Megfigyeltem én is, hogy kvára lementek az árak Angliában. 6-650ért hibátlan keveset futott gépet kapsz. Bár én part mellől nem vennék motort. Néztem párat, nagyon tré állapotban voltak, látszott, hogy a só dolgozott rajtuk rendesen.
Tényleg, ha már kint laksz Van egy hibátlan, sose használt púp angol ebay-en, de csak országon belülre küldi a szemét. Esetleg, ha nem jelent semekkora problémát elküldethetném hozzád? Aztán megbeszélnénk az átvételt (ha jársz errefele átvenném tőled, vagy elpostázhatnád egy dobozban (mindent fizetek, személyesen még bambit is:) )) Nyugodtan mondj nemet ha nem akarsz belemenni, nyárig találok másikat
Én már guriga környékén járok, ha mindent számolok. Papírokat, karbont, bőrt, pc-t, lánc-lánckeret, stb... és még egy retvedék üléspúpot akkor is fogok venni
Végülis 1.5 év állás,porosodás,rozsdásodás után az eladó megkeseredve sok alku,és kétszeri próba után370000-ér adta ide !
Azóta festettem,políroztam,apró darabokra szettem,olaj és szimerig cserék,új gumi.Most 500000-ba van.
Szia!
A sárga viffert én is voltam megnézni még tavasszal(talán Debrecenben) ,de végül nem mellette döntöttem.
Nagyon szép állapotban van a motor!Bár ,ha jól emlékszem akkor az oldal idomok nem gyáriak!?Dehát már nem mai darab
Nehéz törés mentest találni
Gratula és jó élvezkedést kívánok hozzá
A behozott motorokkal vigyázni kell,én két motorral is úgy jártam hogy az egyiknél a külföldi papírok nem feleltek meg műszakin,a másiknál azt monták nem gyári(hiányzott róla az első idom),ezért nem engették forgalomba helyezni,illetve mivel most nem kell eredetvizsga,ezért ha le is tudod papírozni,amikor esetleg eladnád akkor derül ki hogy nem jó valami a motoron,vagy a papírkban!
Ezért vettem egy magyarországit!
430.
Nálunk ezért max 750-est kapsz 92 körülit.
Ez azért van mert Magyarország sokkal erősebb gazdasági nagyhatalom mint a szigetország és sokkal gazdagabbak vagyunk.
Én tavaly vettem 740-ért, mire átírattam 8 kiló lett a vége.
Ott kint még átirás sincs, csak köss egy kötelezőt mi?
Undorodok ettől a lehúzástól ami nálunk folyik, de hát mi tehetünk róla mert hagyjuk....
954 vs vfr teljesen igy van ahogy mondod.
Itt kint igazábol senki sem hajtja a gyon a jármüvét. egy r1 es srácot szoktam látni aki kicsit nemnormális de hát van ien is.
igen fekete vagy piros a favorit nekem is
de ha tudok faragni az árbol vagy uj müszaki akkor melesz véve
jövöhéten. csak ne vigyék el addig.
Szerintem a két masina között azért nagy különbség van. A 954 az egy izig-vérig sportmotor, vele nem lenne olyan élvezet napi 5-700 km megtétele egy jó nagy túra során. A VFR-t el lehet mondani nem 20 éves meggondolatlan fiatalok használják, a 954-et viszont lehet hogy igen, magyarul jobban szét lenne hajtva. A VFR-ben azt tisztelem, hogy sok km-t meg lehet vele tenni 1 nap (és közben nem átkozod azt a percet amikor úgy döntöttél, hogy megveszed). Nekem sok gixxeres ismerős mondta, hogy voltak vele Horváthba, osztriába stb. de utána 2 nap regenerálódás a csuklóba, meg a gerincoszlopba. Ezért szerintem a napi használatban a VFR verhetetlen a CBR-el szemben. (ráadásul a Honda vezetéstechnikai tréningen azt mondta ákos az oktató, hogy a bontókban nem a sportúra masinákból van sok roncs hanem a speed gépekből akiknek a tulajdonosai már csak az égi vadászmezőkről nézik a rommátört járgányukat.) Magyarul a VFR több funkciós masina, kényelem, megbízhatóság, és ha kell akkor megy is mint az állat. Akinek a teljesítmény meg nem elég az vegye 954-et, de akkor is az a pályára való nem közútra. Szerintem......
Mikulásra meglepem magam vele!Már ha megérkezik addigra.