hátsógumi javítható.
vidd el 1jó gumishoz.
apán gsr600-án is szög lukasztott, javították gumisnál,azóta 3.évet futja a gumi 15e kmt-nél is többet ment hiba nélkül.
Ha a lyuk nem túl nagy és a futófelületen található akkor szakszerű javítás után nem lesz gond. De....a gumigyártók azt javasolják, hogy ne javítsd csak cseréld....ami mondjuk logikus az ő szemszögükből. Nekem is volt javítva gumim, szakszerűen gumis által és semmi gondom nem volt vele.
mit javasolsz akkor? persze ha van benne tapasztalatod....
fontos motornál is, hogy az 1. és hátsó megegyezzen, hogy ugyanattól a gyártótól legyen fenn gumi? néztem olyat, h defekttűrő de motorra nem létezik ilyen :$ bármi infót szívesen veszek
a hátsó gumimmal történt mindez..... ha az elsővel történt volna, ami 1 rakás hulladék (duro) akkor nem potoygnának a könnyeim!
most akkor mit javasolsz? javíttassam meg? megnéztem, a hivatalos max sebessége a VFR-emnek 248 km/h. soha nem fogok annyival menni vele, az eddigi max is olyan 160-170 körül volt.
Első vagy hátsó gumiról van szó?
Hátsót javítunk..elsőt nem igazán......de már volt rá példa....Sok "elvetemúlt" spórolós ember van.....Még eddig nem volt probléma a javított gumikkal...Ja..a hátsó gumim nekem is javítva van...2 éve semmi probléma vele.....
5. kép az ügye Kotor felett a szerpentin tetejéről van ? Mi elindultunk felfelé, félúton azt hittük hogy felértünk aztán ránéztünk a térképre és még kb 30visszafordító volt vissza
Szerintem ez a Montenegró, Bosznia és Horvátország egy része talán az egyik legszebb táj ahova mehetünk... az osztrák alpok szerintem nulla ezekhez a helyekhez képest.
Én 1 hónapja voltam de augusztusba visszamegyek vagy szeptemberben. 8eurós szállás a Kotori-öböl partján, jó kaja, olcsó minden hát egy igazi motoros paradicsom Bukócső viszont kell a motorokra mert ha fellöknek elég nehézkes a rendőrökkel értekezni és behajtani a pénzt
sziasztok! nekem is van 1 vfr-em, imádom a 2. szerelmem a párom után :)
2 hónapja vettem rá dunlop sportmax qualifiert 30 ropiért. De pechemre nemrégiben szöget kaptam bele.... a srác a szervizben azt mondta, mivel W sebesség indexű ezért ezt nem javítják mert akkor lennék életveszélyben. Ergo kuka az új gumim! mondom WTF! segítsetek lécci, milyen gumit vegyek rá, mit ajánlotok városi felhasználásra? Itt űlök 2 órája a gép előtt és próbálok olyan mocigumit keresni ami csak H indexű de olyan nincs ------ tudniillik nem akarok még egyszer ugyanígy járni, h veszek 1 zsír új gumit és ha defektem lesz akkor azt is dobhatom ki
Akkor bizony van mit bepótolni neked is. Nekem ez tetszett a legjobban, pedig sok helyet megnéztünk. Ezután jön a képzeletbeli dobogón Mostar és Kotor.
Teljesen autópályamentes túra volt,7 nap,2200 km.Csodaszép helyek,és olyan nincs,hogy ne maradjon ki valami,de majd jövőre.Jártunk a Neretva Völgyében,Makarskán 3 nap,Montenegro Perast,Kotori Öböl,Kotor-és onnan Njegusi felé a szerpentinen,ahol még tehenek is szerpentineztek.Voltunk Mostar-ban,hát kb.ennyi.
Az biztos, hogy nagyon nem lőnél mellé. Nagyon jól néz ki, V4 a lelke, egyenes testtartás.A baj, hogy kevés van belőle, VFR találkozón sem láttam még eddig. Kicsit macersabb lehet hozzá találni, de a net Mindenre megoldás
Motor csere/vásárlás előtt állok és a lehetséges kiszemelt motorok között van a VFR800X Crossrunner is. Érdeklődnék, hogy van-e itt olyan a fórumon aki ilyen motort hajt? Érdekelnének a tapasztalati a motorról. Eddig egy CBR600F4i-m volt. Ezt szeretném lecserélni egy olyan gépezetre amivel több napos túrák is kényelmesen teljesíthetők és nem egy "unalmas" gépezet. A CBR-rel 2 bajom volt; az egyik, hogy 3 napos osztrák túrán már megérezte a csuklóm a szerpentinezést, a másik, hogy autópályázásnál már a plexi mögé kellett görnyedni ami nem volt túl kényelmes hosszú távon.
de vmi neves.
vidd el 1jó gumishoz.
apán gsr600-án is szög lukasztott, javították gumisnál,azóta 3.évet futja a gumi 15e kmt-nél is többet ment hiba nélkül.
fontos motornál is, hogy az 1. és hátsó megegyezzen, hogy ugyanattól a gyártótól legyen fenn gumi? néztem olyat, h defekttűrő de motorra nem létezik ilyen :$ bármi infót szívesen veszek
most akkor mit javasolsz? javíttassam meg? megnéztem, a hivatalos max sebessége a VFR-emnek 248 km/h. soha nem fogok annyival menni vele, az eddigi max is olyan 160-170 körül volt.
Hátsót javítunk..elsőt nem igazán......de már volt rá példa....Sok "elvetemúlt" spórolós ember van.....Még eddig nem volt probléma a javított gumikkal...Ja..a hátsó gumim nekem is javítva van...2 éve semmi probléma vele.....
Szerintem ez a Montenegró, Bosznia és Horvátország egy része talán az egyik legszebb táj ahova mehetünk... az osztrák alpok szerintem nulla ezekhez a helyekhez képest.
Én 1 hónapja voltam de augusztusba visszamegyek vagy szeptemberben. 8eurós szállás a Kotori-öböl partján, jó kaja, olcsó minden hát egy igazi motoros paradicsom Bukócső viszont kell a motorokra mert ha fellöknek elég nehézkes a rendőrökkel értekezni és behajtani a pénzt
2 hónapja vettem rá dunlop sportmax qualifiert 30 ropiért. De pechemre nemrégiben szöget kaptam bele.... a srác a szervizben azt mondta, mivel W sebesség indexű ezért ezt nem javítják mert akkor lennék életveszélyben. Ergo kuka az új gumim! mondom WTF! segítsetek lécci, milyen gumit vegyek rá, mit ajánlotok városi felhasználásra? Itt űlök 2 órája a gép előtt és próbálok olyan mocigumit keresni ami csak H indexű de olyan nincs ------ tudniillik nem akarok még egyszer ugyanígy járni, h veszek 1 zsír új gumit és ha defektem lesz akkor azt is dobhatom ki
Motor csere/vásárlás előtt állok és a lehetséges kiszemelt motorok között van a VFR800X Crossrunner is. Érdeklődnék, hogy van-e itt olyan a fórumon aki ilyen motort hajt? Érdekelnének a tapasztalati a motorról. Eddig egy CBR600F4i-m volt. Ezt szeretném lecserélni egy olyan gépezetre amivel több napos túrák is kényelmesen teljesíthetők és nem egy "unalmas" gépezet. A CBR-rel 2 bajom volt; az egyik, hogy 3 napos osztrák túrán már megérezte a csuklóm a szerpentinezést, a másik, hogy autópályázásnál már a plexi mögé kellett görnyedni ami nem volt túl kényelmes hosszú távon.