Körbe néztem tükör ügyben, de tényleg nagyon nehéz ügy. Szeretnék Fi-re tükröt venni, de a gumist mindenképp szeretném kerülni. Az univerzális tükrök nagyon bután állnak. A 00-01 tükör piszok drága, a 01-től tükör pedig nem stimmel. Mi a megoldás? Gondoltam rá jobban járok felteszek egy átalakítót ami 98-01 csavartávolságból csinál 01 utánit vagy valami ilyesmi, de nem tudom hogy a legjobb. Valakinek okosság? Vagy olcsó 00-01 tükör? :D
Ma nagyot alkottam
A téli nagytakarítás közben kitisztítottam a légszűrőt is, de amikor raktam össze a légszűrőház egy csavarja beesett a blokkhoz. Nem volt más hátra, leszedni a légszűrőház alját... igen ám, csak az 1ik tölcsér csavarja meg sem moccant, nem nagyon mertem erőltetni, mert kicsit már el volt nyalva a csavar feje ... végül sikerült annyira kinyírnom a csavart, hogy le kellett volna fúrnom a csavar fejét. Azaz csak kellett volna, mert fúrás közben a tankot tartó pálca kicsúszott, a fúró, meg .... kifordult a csavarból, át a tölcséren és a ház alján is.
végül sikerült kioperálnom a csavart, de mikor levettem a házat, látom, hogy ahttp://www.hondapartshouse.com...
6-OS ALKATRÉSZ is oda lett. /valve set starter/
Remélem sikerül szereznem valahonnan ilyet +ház alját és a tölcsért.
A lényeg, hogy ehhez a szelephez /vagy mihez/ kell újraállítani valamit, vagy elég csak kicserélni és kész?
20 ért van párban utángyári. link
Sajnos ettől nem nagyon találsz olcsóbbat!
A gumis szárú utángyártott egy fos! Nehogy megvedd! Akár mennyire is olcsó!
Sok. A bal oldali lámpa alatt körömnyi hiányzik az idomból. Meg nekem ez az 50120 km is túl kereknek tűnik. Egyébként nagyon nehézkes hozzá bontottan alkatrészt kapni, főleg idomokat (ha van akkor is arany áron). A következő szériához RC36-II. sokkal könnyebben megy az ilyesmi, és nem sokkal drágábbak a piacon. Az utóbbinál azonban tudni kell pl., hogy idomvágás nélkül nem lehet rá superbike kormányt rakni (már ha gondolkodsz egyáltalán ilyesmiben).
Azt nem mondom, hogy bármiért odaadnám a CBR-t, de ez azért nagyon bejön. Nem tudom eldönteni, hogy túlárazott nepper ár vagy van realitása. Ti jobban képben vagytok.
Eddig csak olvasgattam a topikot, most beköszönök ide is, rögtön pár képpel.
Mai nappal 5 óra tisztogatás után elraktam téli álmára. : -)
http://www.bmotor.hu/motortipu...
(Majdnem minden fent van már, ami van...)
honda4022@gmail.com
20/482-2625
Ma nagyot alkottam
A téli nagytakarítás közben kitisztítottam a légszűrőt is, de amikor raktam össze a légszűrőház egy csavarja beesett a blokkhoz. Nem volt más hátra, leszedni a légszűrőház alját... igen ám, csak az 1ik tölcsér csavarja meg sem moccant, nem nagyon mertem erőltetni, mert kicsit már el volt nyalva a csavar feje ... végül sikerült annyira kinyírnom a csavart, hogy le kellett volna fúrnom a csavar fejét. Azaz csak kellett volna, mert fúrás közben a tankot tartó pálca kicsúszott, a fúró, meg .... kifordult a csavarból, át a tölcséren és a ház alján is.
végül sikerült kioperálnom a csavart, de mikor levettem a házat, látom, hogy ahttp://www.hondapartshouse.com...
6-OS ALKATRÉSZ is oda lett. /valve set starter/
Remélem sikerül szereznem valahonnan ilyet +ház alját és a tölcsért.
A lényeg, hogy ehhez a szelephez /vagy mihez/ kell újraállítani valamit, vagy elég csak kicserélni és kész?
link
Sajnos ettől nem nagyon találsz olcsóbbat!
A gumis szárú utángyártott egy fos! Nehogy megvedd! Akár mennyire is olcsó!
Vélemény?
Video
"83-ban voltam először bíróságon jogsi nélküli motorozásért