Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gabess7
Gmail
com-os
De én tudom. A 22-nél már nincs. A kiegyenlítő tartály átalakítása után átfúrod az idomot, és akkor felcsavarozható.
Az ebből a rajzból nem derül ki....
Kár, hogy a vízhűtő előtte van.
Szintén a 12-re szavazok És ha adsz egy mail címet küldök neked egy metszet rajzot mérettekel bukógombáról,amit egy esztergályossal olcsó pénzért le tudsz gyártatni
12
Szeintetek melyik csavarhelyre lenne érdemes bukógombát szerelni?
Ezt a két megoldást találtam neten.
mail ment
Ha kell valakinek ngk gyertya (iridium alapú), írjon ide, vagy küldjön mailt a fríméles címemre.
(típus, blokk, gyári gyertya infók közül valamelyiket, vagy mindet írja bele, köszi)
Pár évig motoroztam belpiacos géppel. Mondjuk én csak 4500anként olajat, meg fesszabit (egyszer) cseréltem benne 3 év alatt, ezen kívül gondom nem volt vele. Egyszer sikerült fejre raknom egy intelligens autós miatt, akkor csak a tükörtartó konzolra valami 55ezret mondtak itthon Anyád.
Ami gond lehet vele az az elektromos részek. Új tulajánál a cibberben egy év után kifeküdt a tekercs (néha nem árt átfújkálni a kapcsolódási pontokat kontaktsprével/zsírral) de ha indításnál nem köpi az olajfüstöt, nem csörög-zörög, akkor nagy bajod nem lesz vele.
Ahogy előttem mondták, ebay.co.uk, előbb nézz utána van-e alkatrész, milyen áron, stb. Jó a belpiacos vas, csak egyszer szarik be valami, az cumi. Ja, és ne törd össze
Mi gond a hengerfejjel?
Köszönöm a segítséget ,de ma eléggé megijesztettek a Honda márka kereskedésbe.Bementem érdeklődni ,hogy a hengerfejhez mi menyi és mondták komplett alvázszám kell az azonosításhoz és mivel Japán belpiacos nem is biztos ,hogy tudnak hozzá bár mit is rendelni ha igen borsos áron.
Jónapokat :-)
Briteknél elég sok mindent megtalálsz!
ebay.co.uk
aztán "szörcs"nc21 :-)
Kalappal a vashoz!
A kép alapján 21-es.
Szervusztok VFR eresek!Bár nekem csak Márciusban lesz VFR em még is a segítségeteket szeretném kérni alkatrész terén.Bár igaz az általam ki nézett motor csak 400-as és öregebb vas az általatok használtaknál ,de mégis mivel a titek áll a legközelebb hozzá gondoltam titeket kérdezlek meg.Előre is köszi a segítséget!Ez az a vas.NC21 vagy 24 es blokk van benne.
Hali! Megvagyok. Hosszabb túrákon még fáj a csontom,de amúgy nincs gond.
Momentán van plexim,csak nem tudom,hogy megváljak e tőle. (az "új" gépre még fel sem raktam.horvátot is megjártuk nélküle) Amúgy egy givi cuccról van szó! Szépnek nem szép,de hasznos. Az előzőn kipróbáltam egy cseh úton,jónak tűnt.Bár én nem vagyok egy kosaras alkat,mégis észrevehető volt a különbség.
Sziasztok!

Szeretném kikérni a véleményeteket és a segítségeteket!
Egy 1986-os HONDA VF 500 FII-et szeretnék venni!
Csak az az egy hátulütője van a dolognak, hogy nem tudom milyen az alkatrészellátása!
Nagyon megköszönném ha segítenétek!
Szia Bogi mi van veled?
Rendbe jöttél teljesen?
Nincs véletlenül az üléspúpod mellé 1 túrplexid a számomra?
Nekem sikerült 5alá vinni. Horvátország,dimbek-dombok,2személy,csomagok. (engem is meglepett) Valóban kb 1lityó a különbség az újabb javára.
Az egy liter az mindig érvényes. Volt egy ismerösöm akinek ilyen volt, és motoroztunk is együtt, nem kevesett. Így ezt biztora állítom.
Nekem sikerült túratempóban kb 6 litereket mérni. Tehát a 2000 utániból sikerülhet akár 5 litert kihozni?Vagy az 1 liter 200 felett mutatkozik?
2000-től modosították a kipufogó rendszert, és a befecskendezési rendszert, így majd 1 literrel eszik kevesebbett. Meg immobis lett. Tömören ennyi.
kit érdekel mennyit eszik a gép,,,,élvezni kell a motorozást és húzni neki,,,,negyed vagy fél literen már nem múlik semmi,,,,annyit el is puffogattasz egy jó nő láttán
HISS, más a leömlő csövek átmérője, lambdaszondás/katalizátoros, valamit variáltak a gyújtás-elektronikával is (ugyanaz a PCIII nem jó hozzá állítólag), meg ugye a szivató :)
Kb ennyi... cirka negyed-fél lötyivel kevesebbet eszik.
Én nem a Vtec-re gondoltam, hanem az első automata szívatósra azaz a 2000 évjárattól felfelé.
A Vtec gondolom már nem pörgeti magát annyira.