Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak egy kis segítség a metszet rajzodon nincs jelölve a gombát rögzítő átmenő furat.Tényleg nem okoskodni szeretnék csak ha rajz alapján dolgozik az esztergályos nem fogja tudni Hosszabb szár részel az énáltalam küldöt Ez egyépként egyedi terv
Bocsi helyesbíttek.
Itt tartok.
Nagyon köszi
A hűtő alsó csavarja kitekerése után, fel lehet annyira billenteni, hogy hozzá férjél a pipákhoz, és a megfelelő gyertya kulccsal kitudod cserélni.
Egy kérdés,segítség most hogy lekaptam a jobb oldal és fejidomot,néztem de már korábban is láttam hogy a két első gyertya csere nem lessz egy egyszerű dolog Valakinek tapasztalat e téren?Hűttő leköt,kivesz gyertyacsere,vissza?Vagy félre lehet tolni valahogy
Itt is visz rendessen,azért én úgy gondolom összejön a dolog.Ha nem van egy 125-ös majestym majd csapatok azzal
Nálatok akkor biztos másmilyen OTP van mint nálunk.
A miénk inkább visz mint hoz....
De drukkolok, hogy mielőbb összejöjjön a dolog!
Köszi De jobb oldaon még van mit dolgozni rajta,és a forgalomba helyezés is visszavan Remélem tavaszig rámszakad az OTP hogy összehozzam
Szétfurkálni az idomot? Háááát
Még egy hét biztos.
De még kell is. Holnap viszem festőhöz a gép maradványait.
Addig ne is legyen jó idő amíg nics kész.
Megpóbálom összehozni ezt és "keki" gombáját.
Nem is mondtam srácok!

Ma végre megvettem a túrapleximet a vashoz.
Már alig várom hogy kipróbáljam!
Wazze már soha nem lesz tavasz?
Mondtam már hogy qva xép a 750-esed?
Ha mondtam nem baj, nem érdekel.
Attól a ponttól ahol az a csavar ami a vázat és a blokkot összefogja,ahol felfekszik mérj ki annyit hogy kilógjon,kb az idomtól még 6-7cm akkor jó lessz.
Szép.
De nekem nem lóg ki az idom alól a cucc.
Még 5 centi és azt mondom jó.
A képek a gombáról,a második kép egy szabálytalan pizzafutár következménye Sérülés:kipufogó karc,és indextörés,pár karc az idomon mely polírgéppel eltünt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni VF-750s tipuson lévő információs kijelzöről,hogy melyik jel mit jelent?
(olajos kanna:olajnyomás,töltő pisztoj:tank állás,és a többi?)
Dobok majd fel képet hogyan mutat motoron.Nem VFR-en.
Igen,most még semmi nincs fent.
Te küldted a mailt?
Neked mekkeora "gomba" van fent?
Inkább egy erősebb csavar tartsa mint egy gyenge ami az első dőlésnél tőbe eltörik.Én úgy gondolom ahol a vázhoz van rögzitve a blokk az a 12-es ugye?A lényeg hogy a 6-os csavar rohadt kicsi egy bukógombának,12-es acélossal már lehet valamit kezdeni.
Nem fog túl nagy erőket kapna ott (12) a váz?
Az egy 12-es csavar ami az egész blokkot a helyén tartja.
Ha valaminek törnie kell nem jóbb ha egy ilyen 22 féle 6-os csavar törik?
Egy 6-os csavar hamarabb eltörik minthogy komolyabb problémákat okozna a vázban.Vagy ez hülyeség?
Szia!
Szerintem maximum 3 karcolással lenne az idomon kevesebb,kb.annyit fogna fel.Sajna tapasztalatból tudom dőlt már el a gépem,és ott nem sokat jelentett volna rajta a gomba!