Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma volt időm egy kicsit bütykölni és szétkaptam egy kicsit A feszabi elég újnak tünik(hüttőbordás)Az aksim új(gyári honda),a gyertyáim se lehetnek régiek de nem az van benne mit a service manual ír.cr8e és én úgy tudtam cr9e való bele Motor tiszta mint a patika sehol se szivárog semmi folyadék.A tatabányai fickó elérhetősége nem jönne rosszul anno megvolt de elkevertem valahova.hüttőventis megoldást megcsinálom,majd elötte van más dolog rajta.
És még csak annyit, hogy én a tompított hátsó világítás sarujához kötöttem a ventilátort, így mindig megy (mivel a világítást mindig használom, mert az életünk múlhat rajta).
Szerintem maradj a Tatbányai szaki feszszabájzójánál, nekem is az van. Én bexoptam 1 bontós szabályzóval és a Tatabányai nem is drága, ráadásul támogatunk 1 magyar szakit.
Valaki már próbálkozott ilyennel mert van egy kábel biztosítékkal kivezetve és az aksi körül kallódik.Látod erre nem is gondoltam pedig a cbr-es korszakban a kollégák mind így oldották meg,köszi
Szerintem menj el a pc boltba. Ott vegyél (4-500 huf) 4 centis hűtő ventilátort. Valahogy fogasd fel rá, 12v-ot húzd le akksiról, nem árt annak, ha egyfolytában hűtve van. Legalábbis én simán rátettem egy 8 centis ventit a Tatabánya-i szaki szabályzójára :) Gyánynak gány, de kézzel fogható a borda, tehát nem melegszik fel túlzottan.
Jó napokat Urak!
Nem a témához kapcsolódik, de gondoltam megosztom veletek, hátha valakinek kedvezek vele

VFR 400 R Eladó

Köszi hogy megosztottátok a tapasztalataitokat olaj ügyben néztem a segédvázon a feszabályzót olyan mint ami anno a cbr-en volt csak ezen hüttőbordás,gondolom ez azért többet bír és nehezebben pukkan ki mint a sima
40es olajat én többet nem rakok motorba. Anno 400asba raktam 40est, Valvoline-t. Aha... Veszprémnek menet úgy felhígult az olaj nyáron, hogy elment olajnyomás. 50es olaj nálam alap azóta.
Főleg, hogy nálunk a hátsó két hengert csak a jószerencse hűti, ezért inkább tolom bele az 50est, attól baja nem lesz. 10 vagy 15? Ízlés dolga szerintem.
Nekem most Repsol van benne 10W-50-es, de azt mondják 1 páran, hogy be kell tartani a gépkönyvben leírtakat ami úgy tudom, hogy 10W-40.(legalábbis 98-tól, tehát már a 800-asba)
Azt is mondták már nekem motoros boltban, hogy ne öntsek "öreg" motorba túl híg oljat, mivel az nem biztosít olyan kenést mint 1 sűrű.
Arról nem is beszélve hogy a mi V4-ünk nem 1 visító S4 ami 15 000-et forog, amihez viszont kell a híg olaj.
Minden estre vmi. márkás olajat tegyél bele ne Tessccsó gazdaságost!
speciel, 15w50est rakok bele, q8 fullsyntet.
Sziasztok,tél elején tettem szert egy vfr750f-re,nem teljessen tökéletes de majd az lessz Pár dolog érdekelne Pl ki milyen olajat használ?illetve bekkukkantottam az idom alá és láttam hogy a hüttő elég közel van a gyertyapipához.Annyira még nem szedtem szét hogy lássam útban van-e.Elég ha leszedem a tankot+légszűrőházat Vagy a hüttőt is ki kell kapni.
vaterán megy egy bontásra ítélt 400as viffer. Érdemes lenne utánanézni, hátha jó belőle amit keresel, és hátha eladja az eladó amit keresel.
Próba cseresznye.
Gondolom azért nem mert a kép 1000 Megapixelben készült
Méretezd át kicsire és akkor gond nélkül felrakja.
Ha Bp-i vagy, akkor meg vidd el a Yamaha World-be és megnézi neked Kozmax, hogy érdemes-e megvenned.
nem rakja be a képet
na mind1
róla lenne szó
sziasztok
olyan kérdésem lenne h van-e vkinek komolyabb tapasztalata vf750f Hondáról, mert ajánlottak nekem 1et viszonylag jo áron.
esetleg ha vki talál róla egy fain tesztet az is nagy segítség lenne mert amiket én eddig találtam finoman szólva is kalap kaki...
üdv Bundy
Sziasztok! azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek egy 91-es honda vf 400-asba mennyibe kerülne 2db szelep és 1db dugó? Vagy egyátalán lehet még kapni ezeket?:O Köszönöm a válaszokat!
Eddig nem tudtak nagyobb kárt csinálni mint az elöző gazdája.
Most meg már nem megyek még a közelükbe sem.
Csak vigyázz, nehogy kárt tegyen a masinában, amikor nem látod!(jószomszédi "iszony")
Én is ott szoktam állni, csak szolta a földszinti lakó, hogy hangos a motor, és mindig felébred rá. Azzal próbált fenyegetni, hogy a járdán nem lehet parkolni a géppel. igaz ő nem ezeket a szavakat használta de ezt vettem ki a szitkozódásaiból.
Ezért vettem az új kipufogót a vasra és, hogy érezze a törődést reggel 5-kor is onnan indultam dolgozni.
ígyvan parkolhatunk a járdán, de hagyni kell hejet a gyalogosforgalomnak is. tehát lehet nem ürülnek ha keresztben parkolsz fel :D
én idáig is ott álltam meg......
(2) Az R. 40. § (9) bekezdése helyébe a következõ rendelkezés lép:
„(9) A járdán a mozgáskorlátozott személy (illetõleg az õt szállító jármû vezetõje) jármûvével, a betegszállító gépjármû,
a kerékpár, a kétkerekû segédmotoros kerékpár és a kétkerekû motorkerékpár a (8) bekezdésben említett egyéb
feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzõtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.”

Akkor most már parkolhatok a járdán?
Szerintem a Busz feliratos lámpa a buszsávra vonatkozik nem pedig a járművekre.
Egy óval ha te zöldet kapsz a buszsávban akkor mehetsz.
Legalább is azt hiszem.
Itt a link