Ezen a fórumon inkább fi és a régebbi 750-es tulajdonosok vannak úgyhogy, ha erről a témáról csak Kozmax tud majd neked segíteni. (Ha hibátlan az fi-d akkor vétek lecserélni egy Vtec-re szerintem)
Helo, vennék egy 800-as VTEC-et, bár van egy 800-as FI-m, hibátlan állapotban, de kipróbálnám a VTEC erejét is. A tapasztalatokat szivesen elolvasnám. Elöre is kösz mindenkinek.
De ha elfogadsz 1 jó tanácsot - mivel látom, hogy még nagyon fiatal vagy (legalábbis hozzám képest)- vársz még 1 kicsit a 100 LE motorok vásárlásával. Húzzál le még a 125-el még legalább 2 évet, hidd el nem vagy lemaradva semmiről. Tudom, hogy az ember úgy gondolkozik 20 év alatt, hogy hallhatatlan (vagy inkább 25). Ezek a motorok már nem bocsátják meg ha hibázol, könyörtelenül büntetnek. Legyen 1 kicsivel több rutinod és akkor oké, jöhet a váltás.
Én első utcai motornak vettem a VFR-t, de nem bántam meg.
Lehet, hogy egy r6-tal könnyebb lenne, de ez V4-es.
Lakott területen 6.-ban 2500 rpm=60 km/h
Lakatlanon 6.-ban 4000 rpm=90 km/h
De ha kell pillanatok alatt 10000-nél van és nagyon tud menni.
Az r6 nem ennyire rugalmas.
De pályán versenyezni jobb. Arra csinálták.
Viszont én még pálya közelében sem jártam soha.
Elég kihívás eltalálni az utakon is. (Kátyú ország)
Túrázni mindennel lehet még biciklivel is.
Igazán az út minőségétől függ.
Felénk névtelen úton 60 Km után fáj a hátam.
Viszont Balcsira oda vissza semmi gondom.
Szerintem ez a lényeg.
Feszíteni meg mindegyiken lehet.
Ja és ami még számíthat.
Ha esetleg felmászik mögém valami jó kis bögyös.
Nem kezd el ugrálni fél óra után hogy, kényelmetlen az ülés.
Ez nem sportosság kérdése! Bármelyik 100LE motor tudja. A H-rigen lehet menni vele 2.10 is. Ez meg csak pilota függő.
Válasz a szerint, mire használod többre %-osan.
Hány kiló és milyen magas vagy, ez attól is függ, ill a VFR-n nem kell hasalni folyamatosan, mert fél sport üléspozícióban ülsz.
A VFR-nek szélesebb az ülése, tehát kényelmesebb is, a motorja szerintem megbízhatóbb mint az r6-nak.
De végül is nem 1 kategória, az sport , ez pedig sportúra.
Én 2 méter vagyok és egészen jól elvagyok vele, a cbr600 meg eltűnt a golyóim alatt, olyan kicsi volt nekem. De kinek a pap, kinek a paplan. Szerintem az r6-al túrázni csak fanatikoknak éri meg, akik nem is tudnak mást elképzelni. A legfontosabb: a bontókban nem a túra motorokat találsz, hanem speed gépek szarrá törve. Ha túrázni akarsz akkor VFR, ha pályázni akkor r6.
Jó ez a festésstílus nekem bejön... Anno majdnem vettem ehhez hasonlót pirosban, csak gyárit, ami a rajtszámos limitált kiadású festés volt. Fejidom, meg két oldala angol ebayen egész jó áron ment el, csak se tank, se faridom nem volt... szerintem kvajólnézki :)
indításon meg tudsz segíteni jó gyertyával. nekem 5 hónap állás után 5 sec indítózásra elindult. pont van egy elfekvő doboz ha érdekel:)
Összeált a gép.
Itt van pár kép + később dobok egy videót is, vagy kettőt.
Na meg volna itt két kérdés.
1. Tankpadot + tanksapka protektort szeretnék venni.
Megbízhatok ebben, vagy vegyek máshonnan?
2. Hidegen szivatóval, vagy nyomva kell tartanom a gombot, vagy csak 3. indítózásra hajlandó elindúlni a gép.
Hiába húzom rá a szivatót csak lassan kezd felpörögni a motor.
Azt meg tudod mondani,vagy mas esetleg,hogy a '98-as modellre milyen dobozszett illetve keret illik?
Most eppen van az ebay-en GIVI Monokey keret,egeszen jo aron.
Utana mar csak a dobozokat kellene vadasznom.
Gratula.
Lehet, hogy egy r6-tal könnyebb lenne, de ez V4-es.
Lakott területen 6.-ban 2500 rpm=60 km/h
Lakatlanon 6.-ban 4000 rpm=90 km/h
De ha kell pillanatok alatt 10000-nél van és nagyon tud menni.
Az r6 nem ennyire rugalmas.
De pályán versenyezni jobb. Arra csinálták.
Viszont én még pálya közelében sem jártam soha.
Elég kihívás eltalálni az utakon is. (Kátyú ország)
Túrázni mindennel lehet még biciklivel is.
Igazán az út minőségétől függ.
Felénk névtelen úton 60 Km után fáj a hátam.
Viszont Balcsira oda vissza semmi gondom.
Szerintem ez a lényeg.
Feszíteni meg mindegyiken lehet.
Ja és ami még számíthat.
Ha esetleg felmászik mögém valami jó kis bögyös.
Nem kezd el ugrálni fél óra után hogy, kényelmetlen az ülés.
Válasz a szerint, mire használod többre %-osan.
A VFR-nek szélesebb az ülése, tehát kényelmesebb is, a motorja szerintem megbízhatóbb mint az r6-nak.
De végül is nem 1 kategória, az sport , ez pedig sportúra.
Én 2 méter vagyok és egészen jól elvagyok vele, a cbr600 meg eltűnt a golyóim alatt, olyan kicsi volt nekem. De kinek a pap, kinek a paplan. Szerintem az r6-al túrázni csak fanatikoknak éri meg, akik nem is tudnak mást elképzelni. A legfontosabb: a bontókban nem a túra motorokat találsz, hanem speed gépek szarrá törve. Ha túrázni akarsz akkor VFR, ha pályázni akkor r6.
Szép lett, a hangja is qva jó.
Mennyire lehet sportosan menni egy VFR-rel?
Yamahaval hosszabb túrákat ki lehet bírni(600-700 km)?
+
Egy ráadás. Ezt most nem telefonnal csináltam.
Ez a színösszeálíttás is egyedi, mert én csináltam.
Nekem minden hideg indításnál ez van.
Tavaj cseréltem gyertyákat.
indításon meg tudsz segíteni jó gyertyával. nekem 5 hónap állás után 5 sec indítózásra elindult. pont van egy elfekvő doboz ha érdekel:)
Wingrack-et vadaszom.
Itt van pár kép + később dobok egy videót is, vagy kettőt.
Na meg volna itt két kérdés.
1. Tankpadot + tanksapka protektort szeretnék venni.
Megbízhatok ebben, vagy vegyek máshonnan?
2. Hidegen szivatóval, vagy nyomva kell tartanom a gombot, vagy csak 3. indítózásra hajlandó elindúlni a gép.
Hiába húzom rá a szivatót csak lassan kezd felpörögni a motor.
Köszönöm mindenkinek, próbálok mihamarabb nyeregbe pattanni, aztán valamelyik talira elgurulni
Ugy lesz!
Azt meg tudod mondani,vagy mas esetleg,hogy a '98-as modellre milyen dobozszett illetve keret illik?
Most eppen van az ebay-en GIVI Monokey keret,egeszen jo aron.
Utana mar csak a dobozokat kellene vadasznom.
Elore is koszi!
T