Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés köszi mindenkinek !
A régebbi VFR-em (98)-as nekem is karos volt,és én is úgy használtam,mint Te!
Az újon abszolút nem marad sokáig magasan az alapjárat az automatával.
Az enyém hagyományos manuális kis karos-szívatós. Csak indításhoz használom (főleg hidegebb időben), kb 10-20 mp után már vissza is engedem. A szerelőm mondta, hogy a barátjának akinek automata van panaszkodott, hogy sokáig fenn tartja a fordulatot mielőtt visszaállna alapjáratba. Őt zavarja, de lehet hogy mást nem.
Igazad van az "ótómata"szivatót kifelejtettem,és valóban onnantól van katalizátor is!
Javítson ki valai, ha rosszul tudom.
De a 2000-er évjárat már autómata szivatós és katalizátoros.
Ez nem 100% de, ha jól tudom ezek a gépek 2000-től vannak így felszerelve.
Hello!
A két modell teljesen ugyan az,max.a tulaj átalakította gondolom felhúzottra a kipufogót!
Esetleg még a régebbiben nincs HISS.
szeva mindenkinek, egy fontos kérdéssel állok veletek szemben, épp most akarok motort venni és két motor van , vfr800 mindkettő
Az egyik egy 99 es RC46 os a másik egy 2000es FI , akkor vettem észre a különbséget amikor a kipuff helyét néztem, mi is igazából a külnbség a két modell között és mit kell róluk tudni ?
előre is köszi szépen minden motoros barátnak !
Persze, hogy van.
Csak gallonos kiszerelésben nem forgalmazzék.
A 4L-es meg többe kerül, és kb. egy fél liter marad is belőle.
Elfogyott?
Visszatértünk az őskorba?
Máshol (akárhol) biztos hogy van.
Minek neked kuplung dekli?
Szerintem ha jó volt,akkor keress olyan helyet ahol van! Nekem is az van a motoromban és hibátlan (igaz nem VFR).
Kérdés.
Milyen olajat tegyek a gépbe?
Eddig Repsolt használtam de azt mondták, hogy elfogyott.
Támogatom az ötletet.
Ma végre kiderült, hogy Talma indul a moto2-ben.
Remélem, hogy a Balatonring is felépül és akkor tivornyázhatnánk 1et a verseny7végén.
Jó lenne ott találkozni is, csinálnánk 1 kis VFR-es lazulást vagy mit.
Na én megntama játékokat.
Tegnap elvonó kúrára mentem.
Kár, hogy az egéz udvart ki kellet havalnom, de megérte.
Csak a kezein fagytak meg egy kicsit.
Az biztos, hogy a kis SV a nyomába sem ér egy finom kis VFR-nek, bár annak meg ár-érték aránya verhetetlen. Vedd meg, nem fosz csalódni!Sokkal kényelmesebb és nagyobb, nem 1 tucat motor.(nem fog mindensarkon veled szembe jönni az biztos).
Én 2 méter vagyok és egészen jól elboldogulok vele hosszabb túrákon is, még a zaxxony is "kényelmesen" elfér mögöttem.
Sport-túra kategóriában a legjobb választás!
Tudom, ismerem a VFR-ek megbízhatóságát, azért is akarok oylat venni. Előtte sv650em volt. Vfr-re azért esett a választás mert V blokk így nyomatékos másrészt meg 4 henger pörgetni is lehet kicsit.
Már nagyon régóta fáj a fogam vfr800-ra talán most meglesz ha Isten is úgy látja dolgát!
A motort nem ismerem, de 1ben tuti lehetsz: 30 000ezerrel a VFR még éphogycsak bejáratós, és ha megveszed akkor sok örömöd lesz benne a következő 200 000 km-en keresztül.
A múgy a képeken keresztül szépnek néz ki (ráadásul piros is)!
Legfeljebb 1ezkedj a tulajjal, hogy vásárlás előtt átvizsgáltatod vmelyik xerelőnél és ha az rábólint akkor vedd meg. 1 biztos!NEMFOGODMEGBÁNNI!
sajnos egyik sincs.
Hali
Hozzátok fordulnék egy kis segítségért. Esetleg ismeritek-e, vagy ne adj isten közöttetek van-e ennek a motornak a gazdája?:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda
_vfr_abs-3051060
Régóta szemezgetek már evvel a géppel, esetleges vételt fontolgatva.
Aki ismeri némi információt tud e adni?
only TÚRAPLEXI!
csal az kő!
kuplungdekli, ekeidom esetleg ?
köxi előre is
volt, de sajnos eladtam már. valamelyik nap kb. 1-másfél hete hirdetett valaki de már nem tudom melyik oldalon láttam.átsiklottam felette, ha ráakadok üzenni fogok neked hogy hol hirdetik! üdv.
Nem tudsz nekem 1 faxa túraplexit?