Áááá, ez nem jó a motorodba... rá is van írva, hogy csak verseny célú járműbe... Hidd el nekem, nem jó ez Neked, add nekem occsóé' átveszem, ha már a tiédbe úgysem passzol... na?
A műhelyben van a doboza. így azt csak hétfőn tudom megnézni.
Én barteloztam.
addig míg nem melegszik be, nem rántjuk rá a gázt.
A beállítás árát befolyásolja, hogy hol szerzed be a PC-t.
101-401 jelű PCIII megy a 98-99es vifferbe ugye? Caklipakli Neked mennyibe fájt a padozás? Erősen gondolkodom egy PCben én is, főleg, hogy nem a gyári dobbal gurulgatok... így amíg nem melegszik be a rendszer, a gázt rárántva befullad kicsit aztán felpörög, de ez engem zavar.
Te el tudod képzelni , hogy egy ember aki motorozik, már megbocsássatok a kifejezésért " olyan marha" , hogy soha nem használ első féket?Szerintem ilyen nincs...De mivel a hátsó fékkel is műxik a rendszer igy tök mindegy melyik dugattyú ( munkahenger) nem fog mozogni az első féknyeregben.....mert a hátsó fék elől csak 1 dugattyút mozgatna..
Más téma !
Te szervízben vagy kereskedésben dolgozol?
Mert ha igen volna majd 1 kérésem, kérdésem..ha nem gond!?
Így van, nem űrtechnika, de azért akkor az is lehet, hogy előfordul, hogy találkoztam ilyen problémával, még hozzá XX-en.
Az ügyfél elmondása szerint, Ő még, soha meg sem húzta az első fékkart, mert hát ez dualos fékrendszer, akkor meg minek.
A féknyereg dugattyúinak a tisztításkor, persze a csúszó csapokról sem szabad megfeledkezni
Valószinű, hogy a tied 108LE
Ez egy PC beszerelés, és állítási utáni adat!
A 128 lovason a hengerfej is meg van egy kicsit túrva.
Meg attól is függ, hogy hány térképes a beállítás.
Igazából nem is ez a szám szerű adat a megdöbbentő, ha nem, hogy a motor kezelhetősége, gázreakciói mennyit javult. És mindezt ,majd kevesebb benzinnel teszi
Pontosan!
Szerintem sem a dual rendszerrel lesz a baj.
Sajnos sokan (tisztelet a kivételnek!),fékbetét cseréjekor nem takarítják ki a nyerget stb-t,ezért előfordulhat hogy nem működik rendesen.
Helló Hondás,ésatöbbi urak! Örömmel látom,hogy végre valaki véleményezi a Q8 olajat. Szerintem méltatlanul mellőzve van ez az olaj. Igaz,én ugyan kétüteműbe használom,de jóval drágább nagynevű olajokkal szemben sem éreztem semmi hátrányát,úgyhogy szerintem nagyon jó ár-érték arányú olaj. Nemutolsósorban pedig finom ricinusra emlékeztető illata van. (Nem vagyok Q8 terjesztő,ez a magánvéleményem.
Hát naggyából nekem is ez a diagnózisom..... Semmiféleképpen nem kophat félre a betét a Duáltól.....szerintem is szorul féknyeregben a munkahenger ( dugattyú )... Vagy ani rosszabb ...lehet meglebbent a tárcsa , de azt fékezésnél érezni lehetne....
olajtéma: én mindig 10-40eset (ELF)használtam és semmi gond nem volt a gépekkel. A 750esben több mint 150eKm volt gond nélkül.
Fék: a nem szimetrikus kopás nem hiszem,hogy a dual számlájára kéne irni. CBRen szarul kopott,megjárattam a dugókat,kipucoltam a nyerget és azóta fas.a ! (én sem tapasztalok rendellenes kopást a vfremen.
Hát a Honda ezt a dual rendszert gyakorlatilag két évente variálja, módosítja. A 800ason jelent meg először és többel is találkoztam ilyennel.
Olaj:
1.Egy kicsit túl van lihegve az egész kérdés, mint azt már itt írták
2. Egy jó motorblokk semmilyen olajat nem fogyaszt.
3.90ezer óta a sokak által lehordott Actevot használom, most 140ezer van benne.
Hogy milyen állapotban van a blokk azt döntse el mindenki maga
Még csak XT660X-be halottam ilyet hogy használnak, nekünk miért is lenne jó?
Én barteloztam.
addig míg nem melegszik be, nem rántjuk rá a gázt.
A beállítás árát befolyásolja, hogy hol szerzed be a PC-t.
Miben segíthetek?
Más téma !
Te szervízben vagy kereskedésben dolgozol?
Mert ha igen volna majd 1 kérésem, kérdésem..ha nem gond!?
Az ügyfél elmondása szerint, Ő még, soha meg sem húzta az első fékkart, mert hát ez dualos fékrendszer, akkor meg minek.
A féknyereg dugattyúinak a tisztításkor, persze a csúszó csapokról sem szabad megfeledkezni
Ez egy PC beszerelés, és állítási utáni adat!
A 128 lovason a hengerfej is meg van egy kicsit túrva.
Meg attól is függ, hogy hány térképes a beállítás.
Igazából nem is ez a szám szerű adat a megdöbbentő, ha nem, hogy a motor kezelhetősége, gázreakciói mennyit javult. És mindezt ,majd kevesebb benzinnel teszi
Olyan nagyon sok variáció nem lehet a problémára...
Szerintem sem a dual rendszerrel lesz a baj.
Sajnos sokan (tisztelet a kivételnek!),fékbetét cseréjekor nem takarítják ki a nyerget stb-t,ezért előfordulhat hogy nem működik rendesen.
Mert a Kozmax álltal megjelölt lapon 118 meg 128 LE szerepel.
Fék: a nem szimetrikus kopás nem hiszem,hogy a dual számlájára kéne irni. CBRen szarul kopott,megjárattam a dugókat,kipucoltam a nyerget és azóta fas.a ! (én sem tapasztalok rendellenes kopást a vfremen.
Olaj:
1.Egy kicsit túl van lihegve az egész kérdés, mint azt már itt írták
2. Egy jó motorblokk semmilyen olajat nem fogyaszt.
3.90ezer óta a sokak által lehordott Actevot használom, most 140ezer van benne.
Hogy milyen állapotban van a blokk azt döntse el mindenki maga
Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40 vagy
Repsol MOTO RACING 4T 10W50.