Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt szomorúan hallom
Ezek a kis ferdeszemüek mindent elrontanak ami eddig jó volt.

Ezek után viszont szükségem volna matricára (festés következok) tudna valaki segíteni?
+ a két takarófül a műszerfal alatt sincs még meg.
"FireBlade" már egyszer talált valamit de nem jártam sikerrel.
Így van.
Sziasztok!

Szükségem lenne egy VFR 800 99-es évjáratú géphez EKEIDOM-ra.

Ha tud valaki akkor segítsen.
Előre is köszönöm.

Süni
06/vodkafon-3nyócvan-2790

U.I
: Aki még nem tudná a totalcar forumon van VFR -es topic. Gyertek oda is!
Én úgy tudom, hogy már nem.
Ugyanis rájöttek a kis japók, hogy az nem "biznic" ha 1 motor nem romlik el. Ugyanis a szerviz az üzlet nem az eladás, mert azon már nagyon kicsi a haszon kulcs.
De én nem vezettem az újat így nem tudok egyebet mondani.
Ezzel azt akarod mondani, hogy a V-tech motorok már nem fogaskerekes vezérléssel vannak?
Eladó 94-es vfr 400 akit érdekel írjon itt vagy emailon flatlandboy@citromail.hu
De azért néha meg kell kergetni, hogy tudja hol a helye
Elvégre, ha nem 46 lenne, hanem 45... azért mégis csak egy (mondhatni, és kis erős túlzással) egy 150 lovas verseny-blokk van benne. Szóval azért szereti ha megkínálják... néha...
A miénk még a megbízható fogaskerék vezérlésű, ráadásul szerintem még szebb is és a blokkban benne van 160 000 km mielőtt baja lenne.
De ez szubjektív, a te döntésed.
Én még csak fél éve hajtom, még csak az első 6000en vagyok túl (ráadásul még nem is vezettem az újabb típust), de tudom hogy a legjobb döntésem volt amikor aláírtam az adás-vételit róla.
Szerintetek érdemes lenne lecserélnem a gépet egy újabb 2002-es modelre?
Egy száz lovas motort nem könnyű szétcseszni. A nem megfelelő karbantartás viszont erősen megkönnyíti.
Amúgy engem is érdekelne, hogy mi lett vele.
Remélem nem a "gondos" gazda miatt ment széjjel a tömítés, mert ha igen akkor inkább vezessen kombájnt, azt nehezebb széthajtani.
Bár aki gyilkolni vesz masinát az inkább a sor4-et válassza mert a miénk az inkább arra való, hogy a világból kivigyen megbízható menet teljesítménnyel.
De nem akarok senkit megbántani.
2006os és már kosárban van
Bármelyik Honda márkakereskedés, és szerviz. Ebből csak gyárit illik beszerelni
Sziasztok! Egy barátom keress 2006 évj. vfr 800 hoz hengerfejtömítést,ha esetleg valaki tud valamit kérem szoljón 70 315 66 05
Köszönöm a felvilágosítást.
94-es nem lehet mert ezeket 90-től 93-ig gyártották. Max akkori üzembe helyezésü.
Egyébként mind kettő svájci model, azért egybe lámpások.
Sziasztok,
épp nézegettem a hasznaltauto.hu-n a vfr 750-eseket, és találtam 2 érdekes darabot amit nem tudok hova tenni.
Esetleg meg tudnátok mondani hogy miféle-fajták? Elvileg 1994-es a szürke, a fekete pedig 91-es.
Sziasztok,
épp nézegettem a hasznaltauto.hu-n a vfr 750-eseket, és találtam 2 érdekes darabot amit nem tudok hova tenni.
Esetleg meg tudnátok mondani hogy miféle-fajták? Elvileg 1994-es a szürke, a fekete pedig 91-es.
Ha kell feszszabi akkor szólj és adok 1 telszámot.
13 rugó körül van 6 hónap garival és faszántosan működik (jobb mint a gyári )
Service Manual szerint:
5000/min 13.5V-15.5V között jó.
Érdemes a feszültségszabályzónál kezdeni a dolgot.
Most jöttem az akkustól.
Álítólag a motocim nem megfelelően tölti az aksit.
Kevés áramot ad le a masina.
Ti találkoztatok már ilyesmivel?
Szia, köszi szépen randes vagy h szóltál
egyenlőre hibátlan a vas
Köszi még 1 szer is
Ezt a hirdetést neked rakták fel Milán!
[www.kepesmotor.hu/teleszkop_fu...]Ide katt[/L]
Lassan összejött az első 6000 km, jöhet az olaj csere.
Én gyári Honda olajat tettem bele amikor megvettem, teljesen ásványi összetételű cucc.
Mivel nem kínzom a masinát, ez is jó volt bele, de most kipróbálnák vmi mást is.
Repsol 4T 10W40? vmi vélemény? Vagy mit is ajánlotok?
Zárlat.
Vehetsz újat.