Üdv Uraim!
Szombatra tervezem, hogy a zaxxonyal elgurulunk Bakonybélbe és eszünk vmi finomat vmelyik étteremben. Ha van kedvetek gyertek el és csatlakozzatok hozzánk.
Vélemény?
Gondolom egy Honda kereskedőnél alvázszámból megmondják pontosan, hogy melyik cél piacra készült.
A Francia, és a Németh az tuti 98 LE.
Amúgy ahány prospektus, teszt, ismertető, annyiféle adatott adnak meg.
Megfogattam tanácsotok vissazmondtam a tekercselést, szerencsére találtam egy frissenbontott jóállapotó generátort. Márcsak el kell mennem érte Pestre...
Baleset miatt szükségem volna néhány alkatrészre. Most főleg azokat sorolom fel, amit eddig bontóban nem találtam. Amit találtam, oda írok árakat, hátha valaki tud olcsóbban. Piros 2000-es VFR-ről van szó:
- orridom (40 000)
- lámpa első
- első index mindkét oldali (10 000)
- orridom és műszerfal tartó konzol (fekete fém, háromszög-szerű)
- túraplexi
- jobb illetve bal oldali burkolat (talán javítható, valami műanyagos szakinak meg kéne néznie)
-fékpedál (5000)
-kormányvégsúly
-műszerfal borító műanyag
bármilyen segítségnek, információnak nagyon örülnék. Jó a gyári, a használt, bármi, csak ne legyen repedt, vagy törött. Előre is köszönöm. (e-bay meg társai nem jó, mert nincs pay-pall-om )
Mivel a VFR-ben, és gyakorlatilag majd az összes motorkerékpárban állandó mágnesű generátor van, így az mindig jóval több feszültséget termel mint amennyire szükség van. Mivel egy három fázisú generátorról beszélünk , ezek egyenesen a feszültségszabályzóhoz csatlakozik. Itt van az egyen írányító is beépítve. A túl áramot meg egyszerűen elfűtik. Ezért melegszenek. És sajnos ez a haláluk egy idő után. A kevés töltés két ok miatt lehetséges. A generátor hibája: Test zárlat, menet zárlat, és tekercs szakadása.
Feszültségszabályzó hiba: Nem szabályoz-ergó túltöltés van, ezt leghamarabb az ízzók kiégéséből, és a motorkerékpár leállítása után tapasztalható kénes szagból lehet felismerni.
Az összes áramot elfűti, azért nincs töltés.
Mivel én ennél a cégnél dolgozom mint te csak én nem piros hanem más színű járművel rohangálok.
15 minusz.
de szerncsére nem csak a benya hanem a gáz és az áram is......tehát mindennek emelkedik.
http://racsidepo.com/
http://japanmotorbont
o.extra.h...
http://www.twinmotor.hu/
itt egy pár bontó...meg angol, és olasz e-bay en érdemes szétnézni
örülök a fejemnek ám
Egy kérdés:neme tud valaki RC46ost bontva? A műszerfal körüli takaróra lenne szükségem!
Szombatra tervezem, hogy a zaxxonyal elgurulunk Bakonybélbe és eszünk vmi finomat vmelyik étteremben. Ha van kedvetek gyertek el és csatlakozzatok hozzánk.
Vélemény?
Lenne egy 98'-01 VFR-hez való balos oldalidom(fényezésre szorul),
ára mindösszesen 5000 huf.
Érdeklődni lehet:30/907-17-84
2002- vtec 800ashoz van eladó fejidomom,lámpák,farokidomok,bal oldala,ha valakit érdekel.Inkább hivjatok ha lehet!Köszi!
06309525865
A Francia, és a Németh az tuti 98 LE.
Amúgy ahány prospektus, teszt, ismertető, annyiféle adatott adnak meg.
Köszönöm előre is.
Utánanézek.
525-ös lánc kell vifferre ugye?
Baleset miatt szükségem volna néhány alkatrészre. Most főleg azokat sorolom fel, amit eddig bontóban nem találtam. Amit találtam, oda írok árakat, hátha valaki tud olcsóbban. Piros 2000-es VFR-ről van szó:
- orridom (40 000)
- lámpa első
- első index mindkét oldali (10 000)
- orridom és műszerfal tartó konzol (fekete fém, háromszög-szerű)
- túraplexi
- jobb illetve bal oldali burkolat (talán javítható, valami műanyagos szakinak meg kéne néznie)
-fékpedál (5000)
-kormányvégsúly
-műszerfal borító műanyag
bármilyen segítségnek, információnak nagyon örülnék. Jó a gyári, a használt, bármi, csak ne legyen repedt, vagy törött. Előre is köszönöm. (e-bay meg társai nem jó, mert nincs pay-pall-om )
Feszültségszabályzó hiba: Nem szabályoz-ergó túltöltés van, ezt leghamarabb az ízzók kiégéséből, és a motorkerékpár leállítása után tapasztalható kénes szagból lehet felismerni.
Az összes áramot elfűti, azért nincs töltés.
15 minusz.
de szerncsére nem csak a benya hanem a gáz és az áram is......tehát mindennek emelkedik.