Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hirtelen felindulásból utánaérdeklődtem.
Mint kiderült, elmulasztottam jelezni az apehnak, okmányirodának meg nem tudok még kiknek, hogy vettem egy motort/autót/kamiont. Aztán mivel már változott a nem tudom milyen jogszabály, meg a nem tudom milyen faszság, ezért mindenkit megbűntetnek visszamenőleg.
Kasza gyanúm van, hogy fordulna fel mindegyik élősködő féreg most már...
Ha elvette a rendőr a forgalmit akkor arról kaptál egy bevonószelvényt. Forgalmi engedély nélkül szerintem nemigazán lehet átiratni a vasat. Tehát szerintem fénymásold le a bevonószelvényt és küld el a hatóságne, ezzel is alátámasztva az átírás elmulasztását. De vigyázz!ki ne csússz a határidőből mert ilyenkor asszem 8 nap. Ha kicsúszól ebből akkor a bírság jogerőre emelkedik és akkor ba...hatod!
Én is 24-ezek Szombaton :s Pedig ki akartam nézni, eddig minden évben ott voltam.

Kérdés:
Baleset miatt rendőr által forgalomból kivont motor esetén, (ha nincs műszaki/rendszám ugye), hogy lehet átiratni gépet? Mert apeh barátom küldött csekket, hogy elmulasztottam időben átiratni a gépet, fizessek be 3.600 hufot.

Én ba.ztam el, vagy a rendszer akar lehúzni?
Neked meg jó 7végét és jó felvonulást.
Képviseld a V4-es társadalmat!
Ezt sajnálattal hallom, de inkább pihend ki magad mint, hogy ne érj haza.
Jó munkát.
hát sajnos holnap 24be megyek, azaz szombat reggel 8kor végzek.
Arról meg nem is beszélve, hogy elég volt a 40 km-en át 40-50-nel tötymörgésből a múlt héten a citadellától egészen a velencei tóig.
(hazafelé ki is égettük a kipufogót, a haver a GSX-f 750-nel nem igazán tudta tartani a tempót .
majd jövőre!talán.....
Igen oda.
Szombaton 10:00 körül indulunk V.varsányból.
Alsóörsre gondoltál?
Te mikor mész?
Küldtem privát üzenetet a gmailes címedre!
Hát Moon akkor én szívvesen szólnék neked mert tegnap megint eljátszotta a drága. Minden este rakhatom az aksit töltőre ha ez így megy tovább. Előre is köszi
Szép lett.
Jöttök felvonulni?
Hali

Nalam a CB1000r-nél kb 5 mm van a kerék és a sárvédő között, soha nem ért bele ( 1000 km/h fölött talán lehetséges)
Üdv
Gábor
vagy szólsz nekem és megadom a telszámát annak a villamosmérnöknek aki 10enezerért vadi újat ad neked jótálással.
Na felkerült a hátsó sárvédő, és igaza lett Gáborunknak és tényleg a meglévő láncvédő fölé kellett bebuherálni.
Nekem bejön, csak a szerelőm rám hozta a frászt, a centrifugális erővel kapcsolatban. Azt mondta, hogy nagy sebességnél a gumi átmérője nyúlik azaz nő, és nehogy beleérjen a sárvédőbe.
Remélem nem fog!
Na hogy tetszik?
Hoppá. Most nézem adatlapodon, hogy nem NC30-ad van.
Akkor az előbbi hsz-em nem érvényes.
(nem tudsz feltölteni képet a fesszabid foglalatáról?)
Szerintem határozottabb lábmunkát kér a bal lábadtól a viffer :)

400as kollégának:
Biztos van valaki a környékeden akit ha megkérsz rámér a cuccra. Elég akksinál a két sarura rámérni, ne bonyolódj bele. Ha ott keveset tölt, akkor mákod van, és jó irányba pukkant el a fesszabid.
Olyan 15-18 körül lehet kintről gyári hűtőbordásat (SH693-12 a kód ha jól emlékszem), itthon 55-60ezer volt 3 éve.
De ugyan ez van a 400-as CBR-ekben, 92-99-es Fireblade-ekben, 91-2000 közti 600as CBR-ekben, meg a CB1 - CB400asokban.
Szóval, ha ilyet látsz bontottban (lehetőleg hűtőbordásat) occsóé', akkor vedd meg :)
Hát nagyon remélem, hogy nem lesz semmi baja
Hát szerintem ha túl gyakran fordul elő az biztos nem jó, és akkor vmi gáz van a sebességváltóval.
De, ha csak 1xer 2xer fordult elő, akkor váltsál határozatabban és kész.
Kérdés!
Előfordult már veletek, hogy visszaváltásnál megakad a váltó két sebesség között?
Azt mondták velem van a baj és, hogy túl finoman váltok.
Szerintetek mi lehet a baj?
1.hogy tölt-e a generátor azt könnyű megnézni. voltmérő rárak és kész, látod az értéket.
2.vagy utolért a VFR átok az úgynevezett "feszszabályzóbeszarás" és kevesebb vagy túl sok áramot enged az aksidnak.
3.vagy gyári hibás az új aksid
Ha nem értesz hozzá vidd el 1 szerelőhöz, szerintem 2 perc alatt megmondja hogy mi a baj (vagy nem de ez biztos! )
A töltési rendszert kellene átnézni.
Sziasztok, van valami elktronikai problémám szegény VFR 400-as ommal
Új aksi feltöltve, 3 óra motorozás után megáltam inni, indítanám semmi, betoltuk. megyeget betegesen aztán megállt. feltöltöttük újra az aksit. megint ment. A generátor nem tölt vissza vagy mittudom én, nemértek hozzá
Akinek van valami ötlete plííz help
szerintem úgy kizárt, de csütörtökön megyek a szerelőmhöz és akkor majd meglátjuk.
hali

Lehet, hogy nem kell levenni az eredeti láncvédőt ?

Üdv
Gábor
Üdv Uraim?
Jön vki ma fel a Citadellára motoros felvonulásra?
A 6 okés de a 8 egy kicsit sok.
Köszönöm szépen, hogy utánajártál.