Air nagyon tré volt a motor 85öt ment vmi nem volt oké rájöttem kicseréltem gyári gyujtás elektronikára mert másik volt benne nagyon megy most meglesz a pénz szolok ok?
Most ezek olyan dolgok hogy te lehülyézed a tervezőt.. volt egy MB5 ösösm rápakoltam a sportlégszűrőt ..jól elbaszta a hangját + 7000 nél tovább nem pörgött de amíg nem prbáltad ki addig ugyse hiszed el :D ,na ott megtanultam hogy.: Ami jó azt mér kell elbaszni?
HellÓ!
nelem kÉne egy ns1 50 hez km Óra komplet olcson de az nsr-É is ugyan az nekem van egy honda 125 Ös ÓrÁm a fordulat mÉrÉs electronikus esetleg cserÉlnÉm vagy ha Érdekell valakit eladom! irjatÓk
Üdv tamÁs
Sziasztok!
Egyik haveromnak van egy Honda NS1 80-asa 1998as évjáratu. És egy olyan problémája van vele, hogy van amikor csak ugy magátol elmegy a gyujtás. Csatlakozok meglettek takaritva, kábelek megvizsgálva, de mégis cisnálja. Szerintetek mi lehet a probléma? Kapcsolási rajza nincs valakinek véletlenül az emlitett tipushoz?
Köszönöm a segitséget előre is!
Inkább úgy mondanám hogy kihúzva kell lennie (ha nem tévedek a karbin van), mert eredetileg meg kell akadnia végálláson. Szóval kihúzod, berúgod és kb 10 mp múlva már vissza lehet tolni. Ha jó a motor akkor már nem áll le.
Hello!
A hidegindításról akarok érdeklődni...(lehet egy kicsit ostobának tűnik)
A benzincsap alatt van a szivatónak az a karja, azt kell pumpálni vagy behúzva tartani amíg rugom?
üdv, valaki belinkelni nekem egy olyan weboldalt ahol NSR 50-hez találok tuning alkatrészeket? fontos lenne nem találok.. olyanra gondolok mint robogósoknál ez
Nostrum az 5 bár, csak elírta. Én beszéltem vele telefonon tegnap. De állítólag 4 bárig a motornak mennie kell. Pénteken csak kitalálunk rá valamit.................
helló!
Van egy honda ns1 50 em
szeretnék hozzál olcson km órát meg egy hütöt aki tud irjon!
Meg van egy kis gondom 50 bar krommpresiom van az jo?
és egyesbe indulok alig akkar menni utána megindul és 2-3 ba igy zakatol vagy szagat a sebeségek elején utána megy mind a golyo 120 a vége szoval jol megy de van baja szerintetek mi lehet?:(:(
Van-e valakinek PF70-es karbiba (NSR50 NSR80/NS-1) való úszója, esetleg komplett eladó karbija, vagy tudja e valaki hogy milyen tuningkarburátorok torokmérete egyezik az NS-1-esével?
azaz
--
nelem kÉne egy ns1 50 hez km Óra komplet olcson de az nsr-É is ugyan az nekem van egy honda 125 Ös ÓrÁm a fordulat mÉrÉs electronikus esetleg cserÉlnÉm vagy ha Érdekell valakit eladom! irjatÓk
Üdv tamÁs
Egyik haveromnak van egy Honda NS1 80-asa 1998as évjáratu. És egy olyan problémája van vele, hogy van amikor csak ugy magátol elmegy a gyujtás. Csatlakozok meglettek takaritva, kábelek megvizsgálva, de mégis cisnálja. Szerintetek mi lehet a probléma? Kapcsolási rajza nincs valakinek véletlenül az emlitett tipushoz?
Köszönöm a segitséget előre is!
A hidegindításról akarok érdeklődni...(lehet egy kicsit ostobának tűnik)
A benzincsap alatt van a szivatónak az a karja, azt kell pumpálni vagy behúzva tartani amíg rugom?
Széthullik, annyira fog menni!
Ha száguldozni akarsz vegyél legalább egy cbr600rr-t!
Vágjál bele flexel, és ha megjelenik az olaj akkor jó!
Hogy ellenőrzöm a blokkban az olajszintet?
Csak a nívócsavarral lehet?
De a bedadogás nem kompresszióproblémának tűnik, na majd te meglátod hogy mi a helyzet...
- van egy NSR50-esed
- nincs rajta kilométer óra
- 50! bar kompresszió (az én NSR80-amban 7,5 van)
- 120 km/h végsebesség...
Nem rossz, nem rossz?
Van egy honda ns1 50 em
szeretnék hozzál olcson km órát meg egy hütöt aki tud irjon!
Meg van egy kis gondom 50 bar krommpresiom van az jo?
és egyesbe indulok alig akkar menni utána megindul és 2-3 ba igy zakatol vagy szagat a sebeségek elején utána megy mind a golyo 120 a vége szoval jol megy de van baja szerintetek mi lehet?:(:(
Van-e valakinek PF70-es karbiba (NSR50 NSR80/NS-1) való úszója, esetleg komplett eladó karbija, vagy tudja e valaki hogy milyen tuningkarburátorok torokmérete egyezik az NS-1-esével?