Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Air nagyon tré volt a motor 85öt ment vmi nem volt oké rájöttem kicseréltem gyári gyujtás elektronikára mert másik volt benne nagyon megy most meglesz a pénz szolok ok?
Most ezek olyan dolgok hogy te lehülyézed a tervezőt.. volt egy MB5 ösösm rápakoltam a sportlégszűrőt ..jól elbaszta a hangját + 7000 nél tovább nem pörgött de amíg nem prbáltad ki addig ugyse hiszed el :D ,na ott megtanultam hogy.: Ami jó azt mér kell elbaszni?
Ne bazd el a gyári kipufogót!
üdv. valakinek esetleg valami pdf. gépkönyve nincs NSR 50 hez? (ac08)

azaz

--
HellÓ!
nelem kÉne egy ns1 50 hez km Óra komplet olcson de az nsr-É is ugyan az nekem van egy honda 125 Ös ÓrÁm a fordulat mÉrÉs electronikus esetleg cserÉlnÉm vagy ha Érdekell valakit eladom! irjatÓk
Üdv tamÁs
Sziasztok!
Egyik haveromnak van egy Honda NS1 80-asa 1998as évjáratu. És egy olyan problémája van vele, hogy van amikor csak ugy magátol elmegy a gyujtás. Csatlakozok meglettek takaritva, kábelek megvizsgálva, de mégis cisnálja. Szerintetek mi lehet a probléma? Kapcsolási rajza nincs valakinek véletlenül az emlitett tipushoz?
Köszönöm a segitséget előre is!
Nem baj, tartsd kihúzva egy kis ideig. Nekem is ilyen, az NSR50-esem volt olyan hogy az megakadt mikor kihúztam.
Hát ez nem akad meg a végálláson
Inkább úgy mondanám hogy kihúzva kell lennie (ha nem tévedek a karbin van), mert eredetileg meg kell akadnia végálláson. Szóval kihúzod, berúgod és kb 10 mp múlva már vissza lehet tolni. Ha jó a motor akkor már nem áll le.
Hello!
A hidegindításról akarok érdeklődni...(lehet egy kicsit ostobának tűnik)
A benzincsap alatt van a szivatónak az a karja, azt kell pumpálni vagy behúzva tartani amíg rugom?
Semmi............................
csak egy kipufogót szeretnék, semmi többet.. tökéletesen megvagyok vele elégedve.. meg érdekelne mik vannak még hozzá..
Mit akarsz még tuningolni azon a szerencsétlenen?
Széthullik, annyira fog menni!
Ha száguldozni akarsz vegyél legalább egy cbr600rr-t!
üdv, valaki belinkelni nekem egy olyan weboldalt ahol NSR 50-hez találok tuning alkatrészeket? fontos lenne nem találok.. olyanra gondolok mint robogósoknál ez
Szerinted? Azt hiszem az a csavart kizárólag arra találták ki!
Vágjál bele flexel, és ha megjelenik az olaj akkor jó!
Hello!
Hogy ellenőrzöm a blokkban az olajszintet?
Csak a nívócsavarral lehet?
Air hivj ha keszin vagy és elmagyarázom hol lakok gyorsba vagy megint ott találkozunk mint multkor?
Nincsen valakinek eladó fejidoma NS-1 hez?
Ha 5-ös kompresszióval 120-at megy az 50-es Hondája, akkor én elhozom az enyémet a szerelőtől, és FELGYÚJTOM!

De a bedadogás nem kompresszióproblémának tűnik, na majd te meglátod hogy mi a helyzet...
Nostrum az 5 bár, csak elírta. Én beszéltem vele telefonon tegnap. De állítólag 4 bárig a motornak mennie kell. Pénteken csak kitalálunk rá valamit.................
Na akkor összegezzük:

- van egy NSR50-esed
- nincs rajta kilométer óra
- 50! bar kompresszió (az én NSR80-amban 7,5 van)
- 120 km/h végsebesség...

Nem rossz, nem rossz?
Pénteken délután megyek fel Keszire, kb 17 órára leszek ott srácok!
helló!
Van egy honda ns1 50 em
szeretnék hozzál olcson km órát meg egy hütöt aki tud irjon!
Meg van egy kis gondom 50 bar krommpresiom van az jo?
és egyesbe indulok alig akkar menni utána megindul és 2-3 ba igy zakatol vagy szagat a sebeségek elején utána megy mind a golyo 120 a vége szoval jol megy de van baja szerintetek mi lehet?:(:(
Most hogy bővült a fórum, újra kérdezem:

Van-e valakinek PF70-es karbiba (NSR50 NSR80/NS-1) való úszója, esetleg komplett eladó karbija, vagy tudja e valaki hogy milyen tuningkarburátorok torokmérete egyezik az NS-1-esével?