Én viszont megnyugodtam kicsit
A tegnapi hajtós kis túra alkalmával a végére már sikerült 110-et kicsikarnom belőle és még jobban gyorsul. A hétvége folyamán leszedem a pufót és kiégetem. Talán tényleg ez a gond...
Én sem hiszem, hogy fogok találni bele...
Majd meglátjuk! Egyelőre nagyobb gondom, hogy szerintem fúrni kell a hengert és dugót, gyűrűt szerezni bele, és ez a jelenlegi anyagi helyzetemnek nem sok jót tesz...
Én is beszéltem a szerelőmmel, és azt mondja, hogy 7,5-ös kompressziót mért benne... Ez közel van az alsó határhoz, valószínűleg ez vesz el vagy 5-15%-ot a teljesítményből...
Most néz nekem utána az áraknak.
Aztán nem emlékszem hogy ide írtam-e mikor balfasz módjára eltörtem az úszóm... persze megragasztottam, de hosszú távon nem bírta a benzint. Úgyhogy most én is úszót keresek, ha valaki tud netán, akkor bátorkodjon szólni
Én 150-nél vagyok, az enyémnek is még van hangja. A motorod vagy keveset kap(nyiss a keverék csavaron), vagy kicsi a benzin szint. Elfelejtettem mondani múltkor, hogy ellenőrizd azt is amikor a karbit csináltad.
Vagy megnézted?
De egyébként az az érdekes, hogy az enyém addig a bizonyos 9500-as fordulatig nagyon jól gyorsul aztán nem pörög többet.
Lehet, hogy tényleg csak a sok kox az oka.....
Itt nézzétek a legalsó korosztályt. NSR80 ne zavarjon be, ez a motor az NS-1! A katalógusokban is NSR80-ként szerepel, NS-1 ként nem található sehol...
A képek az NSR50-et ábrázolják, ahogy azt alul is írják.
A BikePics-en mindkét névvel van album, és a két motor ua.
Az enyém dettó ugyanez... Most van szerelőnél Miskolcon! Két hete ott van és a srác még nem hívott, szóval szerintem nem lehet egyszerű a probléma, ha ennyit szarakodik vele. Ráadásul úgy hogy előtte már én is heteket baszakodtam vele és a tapasztalataimat elmondtam. 80-as speed-től érdekes hogy max 95-öt mentem vele, dombon lefele, és hogy 9000-nél úgy elgyengül, hogy el kell váltani, holott 10000-nél adná le a max teljesítményt. A 80-as NS-1-ek egyébként 12 lóerősek. A szembeszomszéd az 50-es Cagivájával állva hagyna bármikor...
Ha sikerül megcsinálniuk, akkor leírom ide is hogy mi volt a gebasz.
Az enyém 6-ba is simán kiforogja a 12-t, és megy 125-öt.
Én arra gondolok hogy kopott a hengered-gyűrűd (kis kopresszió) és az áttétel miatt erőtlenné válik a motor. Viszont akkor 1-be miért nem forog ki 12-t ? Esetleg membrán probléma lehet? Karbi nem lehet, mert úgy emlékszem hogy nostrumnak is ilyen baja van, és ő végigzongorázta a karbit. Még esetleg kipufogó lehet (vastag korom- kisebb keresztmetszet), ami megfolytja a motort magas fordulaton. Én belenéznék a kipufogóba és a torokba a hengeren.
Sziasztok! Nemrég vettem 1 honda ns-1 et és az lenne a problémám,hogy 100 tol nem igazán akar többet menni....
Tudomásom szerint 120-ra is képesek ezek, de nekem nem igazán forogja ki a 12 ezret max a 10 et, bár 1-esbe és 2-esbe még megy a 11500. Szerintetek mi lehet a gondja a motornak?
A srác benézett a membrán mögé és azt mondta hogy össze-vissza van karistolva a henger... nem hiszem hogy megúszom...
Tom
Csak úgy magától megjavult? Lehet hogy nem volt hajtva egy ideje és ellustult...