Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Air

A srác benézett a membrán mögé és azt mondta hogy össze-vissza van karistolva a henger... nem hiszem hogy megúszom...

Tom

Csak úgy magától megjavult? Lehet hogy nem volt hajtva egy ideje és ellustult...
Nem feltétlenül!

Ha nincs válla a hengernek akkor elég egy hónolás és új gyűrűk!
Én viszont megnyugodtam kicsit
A tegnapi hajtós kis túra alkalmával a végére már sikerült 110-et kicsikarnom belőle és még jobban gyorsul. A hétvége folyamán leszedem a pufót és kiégetem. Talán tényleg ez a gond...
Én sem hiszem, hogy fogok találni bele...
Majd meglátjuk! Egyelőre nagyobb gondom, hogy szerintem fúrni kell a hengert és dugót, gyűrűt szerezni bele, és ez a jelenlegi anyagi helyzetemnek nem sok jót tesz...
de hátha szerencséd lesz
nostrum az gáz mert nem fogsz találni nekem is az volt szar benne és 3helyen voltam egyikbe se adtak ujj karbi kellet
Én is beszéltem a szerelőmmel, és azt mondja, hogy 7,5-ös kompressziót mért benne... Ez közel van az alsó határhoz, valószínűleg ez vesz el vagy 5-15%-ot a teljesítményből...

Most néz nekem utána az áraknak.

Aztán nem emlékszem hogy ide írtam-e mikor balfasz módjára eltörtem az úszóm... persze megragasztottam, de hosszú távon nem bírta a benzint. Úgyhogy most én is úszót keresek, ha valaki tud netán, akkor bátorkodjon szólni
jó az úszószint majd nyitok még rajta
Én 150-nél vagyok, az enyémnek is még van hangja. A motorod vagy keveset kap(nyiss a keverék csavaron), vagy kicsi a benzin szint. Elfelejtettem mondani múltkor, hogy ellenőrizd azt is amikor a karbit csináltad.
Vagy megnézted?
Air 500 km-nél járok néha még bedadog a motor de ha szívatóval mek jo akkor keveset kap nem? a kerepelés még nem szűnt meg
Mielőtt beleélnéd magad:

Addig az enyém is jól megy, sőt 7000 környékéről nagyon megindul, de a jóvilágnak aztán gyorsan végeszakad...

És én kiégettem a kipufogót is, ami nulla eredménnyel jért ugyanis tiszta volt
De egyébként az az érdekes, hogy az enyém addig a bizonyos 9500-as fordulatig nagyon jól gyorsul aztán nem pörög többet.
Lehet, hogy tényleg csak a sok kox az oka.....
http://www.dreamgate.ne.jp/NSR...

Itt nézzétek a legalsó korosztályt. NSR80 ne zavarjon be, ez a motor az NS-1! A katalógusokban is NSR80-ként szerepel, NS-1 ként nem található sehol...

A képek az NSR50-et ábrázolják, ahogy azt alul is írják.
A BikePics-en mindkét névvel van album, és a két motor ua.
Az enyém dettó ugyanez... Most van szerelőnél Miskolcon! Két hete ott van és a srác még nem hívott, szóval szerintem nem lehet egyszerű a probléma, ha ennyit szarakodik vele. Ráadásul úgy hogy előtte már én is heteket baszakodtam vele és a tapasztalataimat elmondtam. 80-as speed-től érdekes hogy max 95-öt mentem vele, dombon lefele, és hogy 9000-nél úgy elgyengül, hogy el kell váltani, holott 10000-nél adná le a max teljesítményt. A 80-as NS-1-ek egyébként 12 lóerősek. A szembeszomszéd az 50-es Cagivájával állva hagyna bármikor...

Ha sikerül megcsinálniuk, akkor leírom ide is hogy mi volt a gebasz.
Hello!
Érdeklődnék hogy nem tudtok-e eladó honda ns-1et? sürgős lenne!
előre is kössz
Hát nemtom.
Ilyenkor mindíg a menetellenellás diagramot húzom elö, hogy hány loerő szükséges egy adott súlyu tátgy adott sebességre gyorsításához.

A 80-as ns1 alapból 9 loerős, de asszem mintha lenne 13 loerős változata is annak a honda blokknak.
13-mal már 110 felett menne.
Az enyém 6-ba is simán kiforogja a 12-t, és megy 125-öt.
Én arra gondolok hogy kopott a hengered-gyűrűd (kis kopresszió) és az áttétel miatt erőtlenné válik a motor. Viszont akkor 1-be miért nem forog ki 12-t ? Esetleg membrán probléma lehet? Karbi nem lehet, mert úgy emlékszem hogy nostrumnak is ilyen baja van, és ő végigzongorázta a karbit. Még esetleg kipufogó lehet (vastag korom- kisebb keresztmetszet), ami megfolytja a motort magas fordulaton. Én belenéznék a kipufogóba és a torokba a hengeren.

Zoli, szerinted?
Semmiyeln motor sem forog annyit 6ban mint 1ben.
Ettől persze, még lehet, hogy nem jó.
Az enyém 80-as
De abbol gondolom, hogy tudna többet is mert 4. töl torpan 9 ezer környékén és szerintem ez nem egészséges dolog.
Az ns1 50es vagy 80as, kb ennyit kellene mennie, amennyit neked.
Sziasztok! Nemrég vettem 1 honda ns-1 et és az lenne a problémám,hogy 100 tol nem igazán akar többet menni....
Tudomásom szerint 120-ra is képesek ezek, de nekem nem igazán forogja ki a 12 ezret max a 10 et, bár 1-esbe és 2-esbe még megy a 11500. Szerintetek mi lehet a gondja a motornak?
találtam új karbit a hengernél a torka kicsit kisseb de a légszűrőnél nagyobb jónak tűnik csak egy bilincs kell csak holnap beröffentem
remélem tudsz segiteni air mert a szerlő aztmondta a végső megoldás tuningkarbi és ha nemmegyrá azse simán akkor gépmunka
Megpróbálok szerezni Neked amiről beszéltünk hétvégén.
Szar a karbi faszom televan mostmár nem találok se karbit se úszót sehol ennyit a járatásról