helló abban hogy szerinted másik blokkot vegyek bele amire elég kevés az esély mert ugysem találok vagy hogy csináljam meg ezt a blokkot hogy jönnék ki olcsóbban estleg nemtudsz vmi szerőlt?
A hengerbe bele van ütve hogy 79ccm. Zavar. Ha a yard tudja hol kell keresni, akkor úgy megbüntet, hogy kiesik a szemem. Valkinek van valami tippje hogy hogyan tüntessem el?
Köszi a képet, végülis jól kötöttem be én is (nagyjából adta magát a dolog, az olajozás jelölését is kisilabizáltam, bár ha úgy állítottam be hogy a jelölés a jelöléssel összejöjjön, akkor nagyon füstölt, és nem is bírt forogni. Belőttem aztán oké lett. Délután motoroztam egy kicsit, kb. 30 kilométert. Szembeszélben is tartotta a 80-as utazót, úgy hogy le se hajoltam. Nekem ez oké, főleg hogy éreztem, menne még ... De nem is akartam nyúzni mert a váltóolaj dologgal nem voltam tisztában, és 1 lityivel mentem.
remélem nem lesz baj belőle.
Sziasztok!
eladó ns-1 blokkot vennék tudnátok e ebben segiteni vagy komplet motort alkatrésznek vagy nemtudom problémák vannak az enyémmel centirozni kell a főtengőt uj dugó csapágyak szimeringek kellenének bele szerintetek mit csináljak?
Na mit sikerült csinálnod?
A hajtómű olaj felső nívója az a jobb oldalon a berúgókar tengelye előtti kis M6-os csavar.6-8 dl megy bele, nem mértem amikor leengedtem de kb, szemre ennyi. Az olajpumpa bowdenje nekem is alapjáraton laza. A beállítása a következő (nem baj ha egy kicsit tovább megy a bowdenkerék jele a ház jelölésétől teljes gázon):
Ma szétszedem a motoromat, mert problémák vannak. A beállításokról este írok, megnézem a rendszert. Az enyém bizos jó mert 120-at is megy igaz a 65kg-ommal.
A gyertya már öreg szar volt a motorban. Csináltam egy liter keveréket, és járattam a motort, hátha megindul az olajpupma. Végülis elkezdett csordogálni a csőben az olaj, és a motor nem robant fel amikor a cucc a membránhoz ért, szóval azt hiszem helyben vagyok. Viszont lehet állítani az olaj adagolásán, és arra lennék kiváncsi, nektek hogy van belőve. Alapból a bowden nálam nem feszül, mert gondolom alapjáraton is van egy alap olajnyomás. Én úgy lőttem be, hogy 1/2 milliméterrel a gázbowden után az is megfeszüljön, és onnantól igazodik a gázhoz. De nem tudom ez elég e. Véletlenül sem akarom elégtelen kenéssel eltekerni a nyakát...
A különolajozás hogy van bekötve a kicsikén? Mert amit vettem, azon ki volt iktatva, de "állítólag" működik. A tartályból egy vastagabb vezeték megy a blokk tetejére, ahol az olajat adagoló bowden is becsatlakozik. De ennyi. Ami gázos, mert ha jól gondolom, ez az olajpumpa, és egy vékonyabb vezetéken kavarnia kellene az olajnak a karburátor környékére (van egy üresen lógó csonk a karbi alján, és egy közvetlenül a membránnál, az előbbit túlfolyónak gondolom, az utóbbi kérhetné az olajat. Namost az olajpupától elvittem egy csövet ide a membránhoz, és a cső átlátszó, de egy gramm olaj sem megy rajta, pedig gondolom alapjáraton is kellene... csak két rövid időre indítottam be alapjáratra, nem volt több 2X10 mp-nél, de nem hiszem hogy ez működni fog...
Mennyi olaj kellhet ennek a 80-as NS1-nek a váltójára? Se egy ablak, se egy jelölés, és simán benyelt 1 liter 10W 40-est. Nem tudom hogy jó-e ez így vagy szétkúrja a szimmeringeket ha benne hagyom... valaki tud segíteni?
Köszi a választ. MA vettem belevaló NGK gyertyát, megfelelő szintetikus olajat, stb. 6-ig dolgozom, utána esek neki, én is gondoltam arra, hogy a gyertya is szar lehet. Még nem tudom milyen van most benne, majd kiderül. 8-9000-nél inkább olyan hangja van, mitha már nem lenne elég a benzin (vagy a levegő), és azért nem pörög tovább. A bennelévő gyertya színére is kíváncsi leszek, majd az kiadja hogy sok-e a benzin vagy kevés...
Szerintem először nézd meg a gyertyát ( milyen van benne?), hanem jó akkor karburálás, ha utána sem jó akkor szedd le a karbit, nézd át és a membránt is ellenőrizd. mennie kell többet és ki kellene neki pörögnie magát.
Fordulaton nincs olyan rekedtes hangja, mintha sokalna a motor? Ha igen akkor az karbi vagy gyertya. Vigyázz ne eröltesd meg ha nem jó, mert ha gyertya baja van, még el is olvadhat és akkor a dugó is lyukas lesz!
Sziasztok! Szert tettem egy nagyon jó állapotú NS-1 80ccm-re.
Még csak most állok neki beállítani, mert lehet hogy egyszerű félrekarburálás az egész, de azért megkérdezem, hogy le vannak-e ezek a motorok kipufogóval vagy chip-el, gyújtással fojtva, mert alig 70-et megy alattam. Igaz hogy 90 kilós vagyok, de ennél azért többet kell mennie, 80-90-et legalább. Tehát ha mégsem félrekarburálás vagy ratyi gyertya, akkor hol keressem a hiba okát? (9-10000 fölé üresben sem pörög...)
pff ismerős a szitu nekem is tönkrement a dugó főtengely centírozás és csapágyas is a henger nem nikaszilos vagy neked annyira tönkrement hogy nem lehet már fúrni se? ahol betudnál szerezni alkatrészt a 7.kerbe van zichy jenő utca kelemen motorsnál meg van abba az utcában még 1 motoros bolt ott is és a honda karasnánál is a deák ferenc térnél meg a Bécsi utón a maxxpowernél
Ócsán lakom Budapesttől 20km délre. Az a helyzet, hogy szétment a motorom és új dugót is kell szereznem, hengerfej, hengertalp, és nem ártana membrán tömítés is. Jó lenne egy kis segítség hogy hol tudnék beszerezni ilyen cuccokat, valamint dugó miatt esetleg melyik márkát érdemesebb megvenni.
Egy kérdés: a gyári henger nicasilos?
Ezen kívül lenne szükségem: hátsó sárvédőre, lácvédőre.
hát most nekem van még pluszba egy oldal idom szett nemtudsz valakit akinek kéne? nekem fejidommal van gondom mert törötten vettema motor idom nélkül most találtam fejidomot vaterán remélem jo lesz ha nem akkor jo lenne donornak?:)
Én pont ezt csinálom: dugó, hajtókar, csapágyak, henger gépmunka, tömítések csere. Tegnap rommá szedtem a motort. Miben segítsek?
Köszi a képet, végülis jól kötöttem be én is (nagyjából adta magát a dolog, az olajozás jelölését is kisilabizáltam, bár ha úgy állítottam be hogy a jelölés a jelöléssel összejöjjön, akkor nagyon füstölt, és nem is bírt forogni. Belőttem aztán oké lett. Délután motoroztam egy kicsit, kb. 30 kilométert. Szembeszélben is tartotta a 80-as utazót, úgy hogy le se hajoltam. Nekem ez oké, főleg hogy éreztem, menne még ... De nem is akartam nyúzni mert a váltóolaj dologgal nem voltam tisztában, és 1 lityivel mentem.
remélem nem lesz baj belőle.
eladó ns-1 blokkot vennék tudnátok e ebben segiteni vagy komplet motort alkatrésznek vagy nemtudom problémák vannak az enyémmel centirozni kell a főtengőt uj dugó csapágyak szimeringek kellenének bele szerintetek mit csináljak?
A hajtómű olaj felső nívója az a jobb oldalon a berúgókar tengelye előtti kis M6-os csavar.6-8 dl megy bele, nem mértem amikor leengedtem de kb, szemre ennyi. Az olajpumpa bowdenje nekem is alapjáraton laza. A beállítása a következő (nem baj ha egy kicsit tovább megy a bowdenkerék jele a ház jelölésétől teljes gázon):
Ma szétszedem a motoromat, mert problémák vannak. A beállításokról este írok, megnézem a rendszert. Az enyém bizos jó mert 120-at is megy igaz a 65kg-ommal.
A gyertya már öreg szar volt a motorban. Csináltam egy liter keveréket, és járattam a motort, hátha megindul az olajpupma. Végülis elkezdett csordogálni a csőben az olaj, és a motor nem robant fel amikor a cucc a membránhoz ért, szóval azt hiszem helyben vagyok. Viszont lehet állítani az olaj adagolásán, és arra lennék kiváncsi, nektek hogy van belőve. Alapból a bowden nálam nem feszül, mert gondolom alapjáraton is van egy alap olajnyomás. Én úgy lőttem be, hogy 1/2 milliméterrel a gázbowden után az is megfeszüljön, és onnantól igazodik a gázhoz. De nem tudom ez elég e. Véletlenül sem akarom elégtelen kenéssel eltekerni a nyakát...
A különolajozás hogy van bekötve a kicsikén? Mert amit vettem, azon ki volt iktatva, de "állítólag" működik. A tartályból egy vastagabb vezeték megy a blokk tetejére, ahol az olajat adagoló bowden is becsatlakozik. De ennyi. Ami gázos, mert ha jól gondolom, ez az olajpumpa, és egy vékonyabb vezetéken kavarnia kellene az olajnak a karburátor környékére (van egy üresen lógó csonk a karbi alján, és egy közvetlenül a membránnál, az előbbit túlfolyónak gondolom, az utóbbi kérhetné az olajat. Namost az olajpupától elvittem egy csövet ide a membránhoz, és a cső átlátszó, de egy gramm olaj sem megy rajta, pedig gondolom alapjáraton is kellene... csak két rövid időre indítottam be alapjáratra, nem volt több 2X10 mp-nél, de nem hiszem hogy ez működni fog...
Köszi a választ. MA vettem belevaló NGK gyertyát, megfelelő szintetikus olajat, stb. 6-ig dolgozom, utána esek neki, én is gondoltam arra, hogy a gyertya is szar lehet. Még nem tudom milyen van most benne, majd kiderül. 8-9000-nél inkább olyan hangja van, mitha már nem lenne elég a benzin (vagy a levegő), és azért nem pörög tovább. A bennelévő gyertya színére is kíváncsi leszek, majd az kiadja hogy sok-e a benzin vagy kevés...
Szerintem először nézd meg a gyertyát ( milyen van benne?), hanem jó akkor karburálás, ha utána sem jó akkor szedd le a karbit, nézd át és a membránt is ellenőrizd. mennie kell többet és ki kellene neki pörögnie magát.
Fordulaton nincs olyan rekedtes hangja, mintha sokalna a motor? Ha igen akkor az karbi vagy gyertya. Vigyázz ne eröltesd meg ha nem jó, mert ha gyertya baja van, még el is olvadhat és akkor a dugó is lyukas lesz!
Még csak most állok neki beállítani, mert lehet hogy egyszerű félrekarburálás az egész, de azért megkérdezem, hogy le vannak-e ezek a motorok kipufogóval vagy chip-el, gyújtással fojtva, mert alig 70-et megy alattam. Igaz hogy 90 kilós vagyok, de ennél azért többet kell mennie, 80-90-et legalább. Tehát ha mégsem félrekarburálás vagy ratyi gyertya, akkor hol keressem a hiba okát? (9-10000 fölé üresben sem pörög...)
Egy kérdés: a gyári henger nicasilos?
Ezen kívül lenne szükségem: hátsó sárvédőre, lácvédőre.
tud valaki olyan helyet ahol ns1-hez tÖmÍtÉst lehet kapni?mÉg a hondÁs keresked?k sem tudnak adni! ez a ki........... orszÁg!
Az Ns-1-es 75 ccm-es verzióban mennyire szúrja a jardok szemét?
Én B-s jogsival és segédmotor papírrokal használnám, szerintetek megoldható?