Sajnos nem tud szimeringet adni a KTM-edhez, mert csak 98-tól tud alkatrészeket hozatni. Mondott egy szimeringboltot ahol lehet kapni, de azt már elfelejtettem.
air most megnyugtattál mert már más is meghallgatta kösz azért az infót szétszedtem a karbit télleg nagyon sufnizták van az úszó és a közepén letörték azt a kis műanyagot és egy alumínium darabot tettek oda meg a hátuljából is letörtek és ilyen szart tettek oda ha találok úszót az is elég lesz
Hétfőn beindítottam a motoromat. Ma már jöttem vele dolgozni. A szinkronra visszatérve: 6-ba 5500-as fordulaton 60-at megy, ennyit tudok egyenlőre mondani amíg bejáratom.
Belaa!
Az a kerepelő hang a henger lesz, mert még nincs bekopva ( legalábbis nekem), olyasmi hangja van az enyémnek is mint a tiédnek. De majd ez csitul. Meghallgatta a motoromat az egyik nagyon jó haverom ( ők csinálták a hengert), ő mondta ezt. Elvileg a tiédnek sem lehet nagy baja.
Az nem lehet hogy a karbi nincs jól beállítva? Mik a beállításaid? ( kev. csavar, súber)
Én holnap elviszem a mocit egy szerelőhöz, mondjon rá ő is egy áldást, mielőtt komolyan a szezon közepébe vágok...
Csak én vagyok ilyen hülye, hogy olyan motort viszek szerelőhöz aminek semmi baja?
Ja, ma volt egy élményem. Egy kissrác előtt mondtam pár hete, hogy ha feljebb megy a kocsim részlete, akkor el kell adnom a motoromat. Erre ez már beleélte magát, és megnézette a faterjával. Na a csávó amit lerendezett, az kész volt. Nem akartam már hangosan röhögni...
Azzal kezdte, betekintva az oldalidom mögé, hogy kijelentette: ez egy sima, egyszerű "karburátoros" motor... Számon volt hogy egy 80 köbcentis kétütemű motor milyen legyen, netán injektoros, vagy turbós, esetleg nitrobefecskendezéses, vagy két 40-es hengernek kellene V alakban lennie? Röhej. Aztán hogy laza a lánc mint egy rigán (míg rá nem ülök persze) meg hasonló dolgok. Persze arra ment volna ki hogy sok amit kérek érte. Mondtam hogy amúgy sem állok még úgy hogy eladjam, de ha eladom ott nem lesz alku. Azt már nem tettem hozzá, hogy alkudni a cigányok szoktak a lengyelpiacon, én annyi árat mondok amennyit tényleg kérek.
Ez a sok érte, ez relatív. Szerintem is sok a Bugatti Veyronért 300 milla, épp ezért nem is veszek... nameg hogy nincs is rá pénzem
Mindenesetre élmény volt... gyorsan haza is jöttem a sima karburátoros lazaláncos öreg szarommal...
Itt ülök a gép előtt! Kicsit késtem mert 15.10-re értem ide. Csörgess meg telcsin ha msn-en vagy és 5 percen belül jövök én is. A számomat (msn-re) üzibe kiírom.
őőő hát nemtom h tett e bele ujj tűgörgőt mert berreg a motor kurvára lehet hallani és ugyanugy fullad mint régen ujj karbi kell rá most találtam 1et neten hátha teszek fel képeket h néz ki msot kicsit csunya mert elütnek a szinek de jo h van rajta idom nesze képek!
holnap lehet felrakom az idomokat de előtte csinálok egy idom nélküli képet megtudnátok mondani hogy nekem van e rajta fejidomkonzol vagy csak már vmi eszkábált cucc?
Honnan rendelted a dugót és milyen márkájú?
Imádkozz hogy a szerelőd jól mossa ki az alsó teret és a főtengely csapágyakat mert biztos tele van darabokkal. (én nem bántam meg hogy széthúztam mert a furatok is eltömődtek, a csapágyak meg ropogtak a szemcséktől)
Sajnos nem tud szimeringet adni a KTM-edhez, mert csak 98-tól tud alkatrészeket hozatni. Mondott egy szimeringboltot ahol lehet kapni, de azt már elfelejtettem.
Belaa!
Az a kerepelő hang a henger lesz, mert még nincs bekopva ( legalábbis nekem), olyasmi hangja van az enyémnek is mint a tiédnek. De majd ez csitul. Meghallgatta a motoromat az egyik nagyon jó haverom ( ők csinálták a hengert), ő mondta ezt. Elvileg a tiédnek sem lehet nagy baja.
Az nem lehet hogy a karbi nincs jól beállítva? Mik a beállításaid? ( kev. csavar, súber)
Én holnap elviszem a mocit egy szerelőhöz, mondjon rá ő is egy áldást, mielőtt komolyan a szezon közepébe vágok...
Csak én vagyok ilyen hülye, hogy olyan motort viszek szerelőhöz aminek semmi baja?
Ja, ma volt egy élményem. Egy kissrác előtt mondtam pár hete, hogy ha feljebb megy a kocsim részlete, akkor el kell adnom a motoromat. Erre ez már beleélte magát, és megnézette a faterjával. Na a csávó amit lerendezett, az kész volt. Nem akartam már hangosan röhögni...
Azzal kezdte, betekintva az oldalidom mögé, hogy kijelentette: ez egy sima, egyszerű "karburátoros" motor... Számon volt hogy egy 80 köbcentis kétütemű motor milyen legyen, netán injektoros, vagy turbós, esetleg nitrobefecskendezéses, vagy két 40-es hengernek kellene V alakban lennie? Röhej. Aztán hogy laza a lánc mint egy rigán (míg rá nem ülök persze) meg hasonló dolgok. Persze arra ment volna ki hogy sok amit kérek érte. Mondtam hogy amúgy sem állok még úgy hogy eladjam, de ha eladom ott nem lesz alku. Azt már nem tettem hozzá, hogy alkudni a cigányok szoktak a lengyelpiacon, én annyi árat mondok amennyit tényleg kérek.
Ez a sok érte, ez relatív. Szerintem is sok a Bugatti Veyronért 300 milla, épp ezért nem is veszek... nameg hogy nincs is rá pénzem
Mindenesetre élmény volt... gyorsan haza is jöttem a sima karburátoros lazaláncos öreg szarommal...
nojbi22@freemail.hu
Biztos hogy karbi kell rá? Na majd ezt tisztázzuk délután. Tegnap összeraktam a blokkot és belevágtam a mociba. Az enyém ilyen:
A tükör felfogatásánál van a spoiler felfogatás is, a többi a vázon a tank mellett.
Hogy érted, hogy szar a motor?
Imádkozz hogy a szerelőd jól mossa ki az alsó teret és a főtengely csapágyakat mert biztos tele van darabokkal. (én nem bántam meg hogy széthúztam mert a furatok is eltömődtek, a csapágyak meg ropogtak a szemcséktől)