Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Air mentem még a mocival és buko nélkül probáltam hátha rájövök valami rezonál de azt nemtudom hol a blokkba lehet valami? vagy nemtom előről jön a hang
Ha láncfűrész olajat használsz, ne is csodálkozz hogy annyira füstöl!
Vegyél rendes olajat, ezeket ajánlom:Repsol Moto Competicion 2T vagy Castrol power1 racing 2T, 3-4000 ft között van az áruk.
Husqvarna full szintetikus olaj van benne. Kössz a képet+a magyarázatot délután belenézek.
Az olajpumpa bowdenje alapjáraton laza. A beállítása a következő (nem baj ha egy kicsit tovább megy a bowdenkerék jele a ház jelölésétől teljes gázon), de semmiképp ne állítsd úgy hogy full gázon nem éri el az öntvény jelét. Ha úgy is füstöl, akkor vegyél bele olajat. Milyet használsz?
Sziasztok!
Az NS-nek lehet állítani a különolajzásán? mert az enyém eléggé füstöl
Hey skacok!Lécci nemtudok használt cuccokat nsr 50 blokkhoz..nekem pontosabban gyujtásoldali dekni és a gyujtás ( a blokkbol kijövö kábelköteg után ) kellene!légyszi irjatok itt vagy msn en :djgergely@windowslive.com
aki ért ns1 ns 50 f nsr de inkább poweres géphez 1 kicsit is vegyen fel msn re pls
de ide is írhatnátok pls írjatok nagyon fontos
msn em manchester8@vipmail.hu
e-mail : hardicsongor@freemail.hu
császtok elromlott 1 honda ns 50 f- em segítsetek olyan vegyen fel msn-re aki megtuggya mondani mi a baja ha elmagyarázom előre is kössz (nagyon fontos)
Akkor csapassad neki! Ha jó-jó, ha nem akkor úgyis megáll. Neked kell tudni, a te motorod.
Miért ne! Semmi akadálya szerintem.
CSásztok akartunk nyitni egy nsr50 topicot de ne mjött össze aztmondták jöjjünk ide. jöhetünk ? :D
Olaj az van benne. Tegnap mikor hoztam haza 180km után adta meg magát onnan futóval vittük haza. Ma délelőtt levittem a szerelőhöz de mikor ott beindítottuk nem volt visító hangja(ha felmelegedett akkor se).
Azóta megyek vele, és hála istennek semmi baja.
Szerinted?
750 kmnél tartok eddig 5,5rp-n forgattam a gépet ma kezdem fokozatosan terhelni 6-6,5rmpn mentem és a hengerből elkezdett ilyen sercegős zörgő hang nem tudja vki mi lehet ez?
Csúsznak a lamellák . A kuplung tengelynek (oldaldeknin) van holtjátéka mielőtt elkezdene szétkapcsolni? Érdekes ez a sikoltozó hang.

Olajszint?

Ne menj vele addig amíg rá nem jössz a hibára, nehogy a kuplung lamellák megégjenek vagy akármi is tönkre menjen benne. Vedd le az oldaldeknit és nézd át. Cak előtte engedd le az olajat.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségen,
Ma vettem egy NS-1et, mikor hoztam haza valami elkezett benne magas hangon "nyüszíteni".
Megálltam és ha behúztam a kuplungot akkor abbahagyta, de ha kiengedem megint elkezdte.
Szerintetek mi lehet ez?
Ne forgasd még 6000-nél tovább, légy türelmes. 1000km után terhelheted fokozatosan, az a tuti szerintem. Biztos ami biztos.
ujjab problémák merültek fel
air 615 kmnél járok szted kb mennyivel tolhatom meg forgathatom én kb 60 , 6rmp re gondoltam vagy mehet feljebb is?
Ha valóban a dugó meg van húzva, akkor a gyűrű se jó és az akkor okozhat motor gyengeséget. Hát..............majd meglátod.
Én írtam rosszul... a dugattyú van összekaristolva, mégpedig hosszanti irányban... mielőtt bármit csinál, azt mondta hogy menjek el és nézzem meg én is.
Te is valami sztár szerelőhöz vitted.......................
Ne legyen igaza a karisttal kapcsolatban, azt kívánom Neked!
Na ez is olyan mint a karist!
Nem tudom, hogy az az össze-vissza karist nála mit jelent, mert a hónolás pont úgy néz ki!