Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Air

Légyszíves nézd már meg a karburátor típusát is
Air

Előre is köszönöm. Már felhívtam egy csomó szervízt is, de sehol se tudtak segíteni mert japán belpiacost sikerült vennem, nem is ismeri a gépük az alvázszámot...
A dugó lyukadás az jó játék. Szét kell borítani az egész motort mert a dugó olvadt része oda fröccsent ahová csak tudott, kaptak bőven még a főtengely csapágyak is. Mindenképpen ki kell mosni, aztán akkor már csapágy-szimering, tömítések csé és a többi....................
Ma szétszedem a karbimat, megnézem azokat a fúvókákat.
belaa

Ha kilyukadt a dugód, akkor valószínűleg melegedtél is. Nekem nagyon jó hatásfokú a hűtésem, a mutatót csak álló helyzetben járatva tudom középűállásig feltornászni, mert ha van egy kis menetszél akkor már hűl is lejjebb...

Az egész interneten nem találtam meg, hogy ebbe a kurva motorba mekkora fúvóka kellene. Se egy fórumon, se egy technikai oldalon nem írják. Nekem olyan, mintha az lenne kicsi. A karburátorrról is csak annyit találtam hogy PF70-esnek kellene lennie benne, és az enyémre is rá van írva hogy PF, meg hogy HM183, de az hogy 70, az nem.... na mindegy basszameg...
hali segítsetek sürgősen kéne egy kipufogó dob lehetőleg nem kibelezett érdekel csavaros felfogatással ha valaki tudna eladót szóljon köszi
hali nostrum ismerős érés amiről beszélsz enyémmel is ezvolt 90 volt a vége 4iktől má alig forog ki 6osba 9ezres fordulat volt a max és nekem még problémáim is voltak állandoan hogy is mondjam recsegett jobban nem tudok fogalmazni 1-4ik ig nem engedte forogni 3ezer fölé de 4iktől már ment rendesen sok szerelőnő nézte már meg de nemtudták megcsinálni mindenki mást mondott most nekem az lett a vége durrogott párat és a dugóm kilyukadt jelenlegi állapotba főtengellyel van valami csapágyas is és még sorolhatnám most nézi egy csávó nála van nem tudom mi lesz a sorsa de sok jóra nem számíthatok:S amugy nembiztos de lehet új dugó kéne nekem is ez volt a problem
Ha már szét vagy szedve, nem néznéd meg milyen típusú a karburátorod és mekkora a főfúvókád?
Ja, és a nagy lánckereket is kilőném, mert azt mondod hogy neked 11000-ig kimegy 6-odikban, és akkor tartasz 120 körül, nekem meg 9000 a fordulat, és 90 a sebesség, tehát 11000-nél én még csak 110-nél járnék. Ugyanazon a fordulaton nagyobbnk kellene lennie a sebességemnek nagyobb első fogaskerékkel.
A karburátort most szedtem ki, és tisztítom, annak ellenére hogy semmilyen látható kosz, szennyeződés nincs rajta. Gyertya vadonat új BR9ES. A karbi HM183, ha ez mond valamit, és 110-es fúvóka van benne. Megnézem a membránt, bár vissza nem jön se olaj se benzin, akkor nagy baj nem lehet. A légszűrő patyolat, de azért kiáztattam, majd befújtam légszűrőolajjal, szóval az is fitti.
Hááát.
Az enyém az én 70 kilóm alatt vitte a 120-at simán. A fordulatszám mérő is minden fokozatban kipörögte a 11ezret.
Én motorikusan nem nyúltam hozzá, nekem minden tökéletes volt.
Arra tudok gondolni, h esetleg azért nem pörög rendesen 6.ban, mert túl nagy lánckerék van rajta elöl (gyári 13-as). Esetleg nem jó a membrán, koszos a karbi, légszűrő, szar gyertya...több hirtelen nem jut eszembe.
Szia!

Na akkor nekem adhatnál is némi információt.
MEg vagyok elégedve a motorral minden téren, de mivel eddig poweres 125-öseim voltak, így nem tudom hogy egy 80-astól mire számítsak. Jó lenne tudni hogy így okés-e a motor, vagy valami nem az igazi rajta. Gondolok itt arra, hogy a végsebessége a 90 kilóm alatt maximum 90 km/h, amit 6-odik sebességben 9000-es fordulaton ér el, és ott vége is. Üresben sem pörög 12000 fölé, ha rajta ülök, akkor pedig egyesben is 11000 körül van a max, ami szépen csökken, és már 4-esben is csak kínlódva éri el a 10000-et, ahol pedig elvileg a maximális teljesítményét leadja. 6-8000 között van benne a legtöbb erő, és 8000 után hirtelen apad el, mintha valami kevés lenne. Ránézésre minden gyári rajta, gyújtás, kipufogó, henger, karburátor stb. Szóval csak érdekelne a tapasztalatod, mert ha a motor gyári állapotában nem tud többet, akkor nem kezdem el szétborítani, hogy karbit tisztítsak és kipufogót égessek megatöbbi. Hallottam már hogy akár 120-at is megy, amit már városi legendának tartok, de a kínlódva elért kilencvenet azért keveslem még az én súlyom alatt is. Ennyit az ötvenesek is mennek...

Mit gondolsz?
Hello NS-1 esek.
Nekem is volt ilyen motorom és imádtam:)
Ha kell valamilyen információ, akkor megpróbálok segíteni.
Na én is dobok pár képet a gyönyörűségről...
Valaki szerezzen NEKEM láncvédőt és hátsó sárvédőt!
Igazából kellen szerezni íves plexit legalább 3-4mm vastagságút és abból kivágni. Az enyém is már vágatva van, igaz az előző tulaj csináltatta.De majd körülnézek.
air hallod plexit nemtudsz vhonnan szerezni olcsobban mert nekem idom nélküli volt a mocim találtam idomokat zsir ujjjak csak plexit nem tudtam emrt már azt nem gyártanak
NS1/ 1994
A festés nem gyári, egyedi. A ilyen fejidomot csak 1x láttam a neten NS1-en (az enyémen kívül), gyárilag egy ilyen buborék plexi van rajta, amikor vettem az nem volt meg, vágtam rá másik lapot (köszörülős fejpajzs plexijéből). Hasonló fejidoma az NSR150-esnek van.
heló miyen honda a tiéd és hanyas évjáratú ?
szép air ilyet még nem is láttam gyári festés? fejidomba se láttam még ilyet de nagyon jó
heló engem egy ns1 komplett motor érdekelne blokk nélkül ha valakkki tud akkor írjon köszönöm.
Itt van amit kértél!
Read Onlyban vagyunk...
nagy a csönd kihal a topic?
Pl: http://dinamitkipufogo.hu/

Vagy talán Bricostore-ba meg ilyen helyeken. Biztos találsz!

Én meg nem találtam képet a motorról, majd ha összerakom, megmutatom.