csá air
van 1 honda ns 50 fem és nem indul lő a kipuff és nemtom mi a baj mondták h lehet h gyújtás de nemtom mit kell nézni szétszedni mert a lendkereket leszedtük nem tünt rossznak de nemtom
msn: manchester8@vipmail.hu
Minden olyan alkatrész ami univerzális mindhárom típusba. Váltó az mtx/mbx/( ns1 motorkód függő kuplung miatt), váltókar 1db, váltó léptetődob és villák mindegyiknél, kiegyenlítő tengely mtx/mbx/ns1, vízpumpa szintén, vátótengely szintén, kuplung motorkód függő ns1-hez (mtx/mbx), berúgó racsni és tartozékai mindegyiknél, főtengely fogaskerékkel és hajtókarral szintén kompaktibilis.(de az tiszta rozsda, fel kellene újítani) Van egy vizes hengerem hengerfejjel ami végdugattyús (53mm), de egy gyűrűcserét és egy hónolást még elbír úgy gondolom.( a h.fej éle kicsit sérült, de használható)
Valamint van MB80-as 5 sebváltó, főtengely fogaskerékkel és dugattyúval, kiegyenlítő tengely, olajpumpa és tartozéka.
Komplett váltó a legdrágább tétel (14000), a többi alkatrész 3-1000 ft.
Vágj másikat bele. A sportlégszűrőtől meg nagyobb lesz a hangja és faszán átereszti a finomport, a motor meg megeszi! Nem ajánlom, nem tesz jót a hengernek!
Szerintetek ha már nagyon szar a légszűrő szivacsom... vegyek bele gyári vagy vágjak ki légszűrőszuivacsból ?
Esetleg valaki próbálkozott a sportlégszűrővel ?
mit tud amit a gyári nem ?
Sziasztok engem honda ns1 teljes alváz +idomok érdekelnének (kerekek,kormány) szval egy egész teljes moci blokk nélkül. ha tudtok segíteni az jó lenne köszi.
Az nem baj ha egy kicsit olajos. Az olajos vackot lészűrőolajnak hívják, és nem árt befújni vele a szivacsot mert leköti a port. (ez a funkciója). Minden olyan légszűrőt ami szivacsbetétes, be kell fújni.
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy nekiláttam a légszűrő tisztításának és mikor leszedtem a tetejét azt láttam h "kicsit" olajos.Na most ez egészséges dolog(ezt is be kell fújkálni valami olajos vacakkal, mint a sportlégszűrőt), vagy sem?
A szerelőm mindössze 300 km bejáratást javasolt, hogy addig kerüljem a hegymenetet, meg a tartós magas fordulaton tartást, de én is úgy vagyok vele, hogy legyen 1000, a hosszú élet titka az alapos bejáratás!
Csak ott tartanék már, de Szombat előtt nemigen kerül rá sor...
Ez a téma engem is érdekel, szerintem a henger alsó része nagyobb mint az 50-es hengeré, valószínűleg ki kell esztergálni a blokköntvényből, hogy nagyobb átmérőjű legyen. A hengercsavarok lehet hogy egyforma távolságra vannak mindkét hengernél.
Utána kellene nézni!
Majd 6000-ig pörgesd és menj vele legalább 1000km-t.
Akkor ezek szerint jól sejtettem hogy azért erőtlen a motor.................
A gyűrűhézag nem lehet 0.4 mm-nél nagyobb. A tiéd akkor jól elfogyott.
A héten kész az én NS1-em is
Kiköszörülik végre azt a csúnya 79-et a hengerből, nehogy rendőrbácsi okoskodjon, és új dugatyyút meg gyűrűt kap, meg egy hónolást. Szerencsére a csapágyaim, a hajtókarom, meg a szimmeringjeim full rendben voltak...
A régi dugót megtartom majd emlékbe... bazz, a szerelő szerint legalább a 25. óráját élte Hát rettenetesen néz ki, az biztos... A gyűrűk két vége között meg volt vagy fél centi hézag, úgy be voltak kopva... nem csoda hogy nem akart menni a szerencsétlen!
Most viszont óvatosnak kell lennem a bejáratással, nem szabad elkapkodnom.
van 1 honda ns 50 fem és nem indul lő a kipuff és nemtom mi a baj mondták h lehet h gyújtás de nemtom mit kell nézni szétszedni mert a lendkereket leszedtük nem tünt rossznak de nemtom
msn: manchester8@vipmail.hu
Valamint van MB80-as 5 sebváltó, főtengely fogaskerékkel és dugattyúval, kiegyenlítő tengely, olajpumpa és tartozéka.
Komplett váltó a legdrágább tétel (14000), a többi alkatrész 3-1000 ft.
NS1-hez mid van?
Még mindig........................
Esetleg valaki próbálkozott a sportlégszűrővel ?
mit tud amit a gyári nem ?
Nekem is sokára lesz meg, már mentem vele 200-at, ha belegondolok azért egy kicsit messze van még az 1000.
A szerelőm mindössze 300 km bejáratást javasolt, hogy addig kerüljem a hegymenetet, meg a tartós magas fordulaton tartást, de én is úgy vagyok vele, hogy legyen 1000, a hosszú élet titka az alapos bejáratás!
Csak ott tartanék már, de Szombat előtt nemigen kerül rá sor...
Utána kellene nézni!
Akkor ezek szerint jól sejtettem hogy azért erőtlen a motor.................
A gyűrűhézag nem lehet 0.4 mm-nél nagyobb. A tiéd akkor jól elfogyott.
Kiköszörülik végre azt a csúnya 79-et a hengerből, nehogy rendőrbácsi okoskodjon, és új dugatyyút meg gyűrűt kap, meg egy hónolást. Szerencsére a csapágyaim, a hajtókarom, meg a szimmeringjeim full rendben voltak...
A régi dugót megtartom majd emlékbe... bazz, a szerelő szerint legalább a 25. óráját élte Hát rettenetesen néz ki, az biztos... A gyűrűk két vége között meg volt vagy fél centi hézag, úgy be voltak kopva... nem csoda hogy nem akart menni a szerencsétlen!
Most viszont óvatosnak kell lennem a bejáratással, nem szabad elkapkodnom.
Még mindig berezonál 6.5-nél?