Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is kb annyit számoltam jo az annyira nem vészes de aggaszt msot ez a kipu dolog szilikon csövet honnan tok szerezni?
Alumíniumot vashoz sehogy! Én alut aluval tudok.
Vagy bekened FBS pasztával (egy idő után a nyomástól szétválik), vagy kell szerezni egy szilikon csövet és összekötni vele a két elemet+bilincs.

Belaa! kb 40.000-ből jönne ki a felújítás új dugóval, tömítéssel, csapágyazással, gépmunkával.

Na megyek keresek képet a taligámról..................később felnézek.
1kérdés van egy gianelli kipufogó dobom nem csavaros a felfogatása hanem mintha csak egy csőre csövet húznál szóval mivel tudnám heggeszteni az a cink hogy a dob aluminium és voltam már pársz hegesztőnél de nem csinálnak elég ritka
Repsol fényezés. narancs-kék-fekete
mijen szinű fekete narancs vagy fehér kék?
Majd teszek, jelenleg nem találok róla képet, de majd szerzek valahonnan.
air teszel képet a mociról?
Hát én nem tudom, hogy az enyém miért megy 7000 felett eszeveszettül de kiderítem!
Basszus! Megint szétszedtem a gépet, mert ahhoz hogy akár csak egy gyertyát is cserélj, szét kell borítani az egészet Mostanra meguntam, és most már így hagyom. A levegőszűrőmben semmi érdekes nincs, csak egy ki fehér dobozka, ami a torokra csatlakozva hangtompítóként működik. Semmi nyomásérzékelős vagy power mechanizmus. Szimpla normál szűrő, de gyári, és Honda, szóval nem értem nektek hogy lehet ilyen... Két dolog maradt hátra, de én már nem szarakodok vele, a szezon végén majd esetleg szétszedem, addig nem. Első gyanúm a főfúvóka, hogy esetleg kisebbre lett cserélve, vagy el van dugulva kicsit. A másik, hogy talán ki kéne égetni a kipufogót. Mert bármit ügyeskedek, annyit érek el, hogy a motor felmelegedve üresben kipörög 12000-12500-at, de ha rajta ülök, akkor a 10000-nek is örülök... Valami szar van a palacsintában.
azt megköszönném,mert lehet veszek most 1et,és azért érdekelne,mert mindenhonnan azt hallom,hogy ritka típus,és egyátalán vagy ha van akkor nagyon kevés és nehéz megtalálni az alkatrészeket hozzá.
Hasonló jelenség, mint a power. Megindul és pörög 12000-ig mint a ku....a a lavorba.
Még én is az alkatrész beszerzésénél járok, talán a hétvége felé tudok Neked számot mondani.
azt tudom hogy belpiacos, de mégis dugoszettet lehet venni ujonnan hozzá? vagy ilyen kopo alkatrészeket?
hali elég ritka moci de ha jo helyeken keresel alkatrészt mindent megtalálsz
üdv!

Kérdezném én azt,hogy NS1 ekhez milyen alkatrészállomány van a blokkhoz? meg amugy is. Pl fékbetétek stb...
Kösz Air az jó lenne már november óta megakarom csinálni tudnánk ezt valahogy jobban pontositani hogy kb mikor és mennyibe fájna durván
Nahát nem tudom. Tény hogy amikor szétkaptam a levegőszűrőt, találkoztam benne egy kisebb fehér dobozzal, amiről el sem tudtam képzelni hogy mi az. Hmm... Elképzelhető, hogy ezzel lesz a gond, mert volt poweres motorom, és semmi ahhoz hasonló jelenséggel nem találkozom semmilyen fordulatszám tartományban, sőt, 8000 fölött fokozatosan megy el a motor ereje. Majd délután erre is ránézek.
Azt a powert nem úgy értettem, csak a motor úgy viselkedik 7000-es fordszámot elérve. A légszűrőházba van egy kicsi túlnyomás tartály ami 7000-nél egy kis plussz levegőt ad a motornak, ami megnöveli az erejét. Azt hiszem legalábbis, annak van köze hozzá. Nekem van benne ilyen.................

A válaszom: ha meg akarod csinálni a motorodat én segítek az alkatrészben és a szerelésben. Ha kell.........
az ns1ek nem poweresek hanem membrán max ami 80as és poweres azok a cross mocik Air hogy érted h jó lehetne a buli?
Igen, megnéztem no powerszelep! A powerszelep ha jól tudom egy egyszerű mechanizmus ami a fordulatszámot figyelembe véve szabályozza a kipufogótorok keresztmetszetét, tehát alsó tartományban szűkít majd mikor nyit akkor tágít a torkon. Ennek jól látható helye van a henger és a kipufogó között, és általában nyomás által vagy elektronikailag vezérelt. Az NS1 vagy másnéven NRS80 ezzel nem rendelkezik. Pár képet berakok hogy egy motorról beszélünk-e... bár az általad feltöltött blokk egyezik.
WTF?

Ez a motor legjobb tudomásom szerint nem powerszelepes!
Megyek is ki és megnézem... de kétlem. Az én olajom is full szintetikus, majd 4 rugómba került. Nekem a szinkron a 6-odik sebesség teljes tartományában fennáll. 3000 - 30km/h, 4000 - 40, stb.

Neked üresben melegen meddig pörög? Vagy ha a tiéd poweres, akkor nem kérdéses miért megy annyit...
Budapest alatt lakom 20km-re. Előfordul a szinkron de nem tudom már hogy hol ( lehet hogy jó az a 70-7000), a karbit még nem szedtem szét, én BR9ES-t rakok bele, de a 8-as sem rossz, attól még mennie kell. Az olaj full szintetikus castrol Power1 Racing2T.
Power nyit 7000-nél?
Kap elég levegőt?

Belaa-nak jó lehetne a buli mert a sógorom Dunakeszin lakik, és hétvégeken lejön a hugomhoz.
Na már látom hogy az enyémet ki fogja csinálni, ha elbaszódik (feltéve hogy megfelelő pénzért elvállalod, és nem laksz az ország másik végén ) Ha már így széjjelkaptad a géped, kérdeznék:

Milyen gyertyát használsz (én BR8ES-t)?
Súber tű 3 állású, neked hol van?
Milyen 2T olajat használsz?

Csak bassza a csőröm, hogy miért nem megy a gép jobban...
Nem akarok a 80-as utazónál jobbat, de előzésekkor nem árt ha van valami tartalék energia. Ma délután mentem vele, és bár kevés szembeszél volt, meg nagykabát rajtam, akkoris gáz, hogy 6-osban szerintem a 90-et sem értem el lebukva. A sebességérzetem nem valami jó, lehet hogy az óra sem mér pontosan. Nekem 6-osban teljesen szinkronban van a fordulatszám a km/h-val. Tehát ha 7000 a fordulat, akkor 70-et mutat az óra, és így tovább, akkor lenne 120, ha 6-osban is kipörögné a 12000-et, de azt nekem csak üresben, max 1-esben teszi. Olajat nem kap keveset, mert nem melegszik, sőt, ebben a hidegben 20 kilóméter folyamatos 8000-en tartva sem melegszik üzemire a jelző szerint. Ha több olajat kap, még ennyire sem pörög, most viszont így ha jár egy kicsit már nem is füstöl. A súber középen volt, onnan raktam legalulra ma este, mondom hátha kevés a benga, és ez hozott max 5 km/h-t, mert mentem egy kört, és lebukva kb. 95-öt kapartam ki belőle. Lehet hogy komolyabb gyertya kéne?

6-osban neked is együtt van a fordulat és a sebesség? Mert lehet hogy megyek vagy 105-110-et, csak az órám szarakodik (de jó lenne) Nekem, alattam 6-odikba kilencezer fölé már csak nyögve nyelve megyeget (90 kiló vagyok, de nem fogyhatok mert nem zsír van rajtam )
nemtudom lehet akkor a szerelőnél maradok egyedül nem merem nincs sok tapasztalatom
Nem foglalkozom szerelőkkel. Magam csinálom meg. Úgy számolom, hogy 50000 környékén áll meg. Ami az új dugót, hajtókart, centírozást, tömítéseket, teljes csapágyazást és szimeringezést jelenti.

Hát én nem vennék másikat, mert ezek a motorok már nem fiatalok és ki tudja........ ha lenne is egy másik blokk- bele nem látsz. Lehet 1 hónap után szétesik. Inkább a felújításra szavazok.