Én Borsodban lakom Miskolctól 30 kilométerre Aggtelek felé
Az alapjárati csavarod tehát a teljes betekertségtől (összeszorított rugó) 3/4 fordulattal van visszább? Nekem kintebb volt tekerve mert különben túl magas volt az alapjárat... de nem sokkal volt kintebb. A zégerem középen volt, de próbáltam lejjebb is feljebb is, ugyanaz volt az eredmény. A gyertyám vadonat új, és 3-mal is próbáltam. A gyújtás talán jó, mert ugye üresben kipörög 12000-12500-ig, csak amikor rajta ülök akkor nem. Marad a kipufogó, és az alacsony kompresszió. A kipufogóval az a gondom, hogy hiába szedem le, nem tudom kiégetni magamnak... hacsak nincs rá valami jó házi praktika... a hengert meg nem akarom leszedni, mert nincs se tömítésszettem se nyomatékkulcsom, akkor meg az összerakást baszhatom. Viszont talán tudok méretni benne kompressziót, bár azt se tudom mennyinek kellene lenni benne, de gondolom minimum 9 fölött...
Szétszedtem én is és ugyanaz mint a Tiéd, a legalsóba van a zéger.
Az alapjárati csavarod mennyire van kitekerve?
Felhívtam a haveromat aki a gépmunkát csinálta és kurvára ért a motorokhoz. Hiba lehet ha erőtlen a motor bizonyos fordszám felett:
1.alapjárati csavar (dúsító cs.) nekem 3/4-edre van kitekerve
2. kompresszió( ha kiveszed a gyűrűket és belerakod a hengerbe, nem lehet 4 tizednél nagyobb gyűrűhézag mert akkor visszadolgozik az alsó térbe)
3. kipufogó el van tömődve (ráégett kox csökkenti a keresztmetszetet és nincs megfelelő gázkiáramlás)
4. gyertya
5.gyújtás
Először nézd meg a karbin a csavart. Aztán gyújtást kellene.
Hol laksz?
Na megnéztem a dolgot...
Mint írtam is, 3 rovás van a zégergyűrűnek. Kb. fél centivel a rovás alatt a következő jelzés: J52J
A súbertű teljes hossza 4,6 cm...
Ha gyujtás lenne akkor alacsonyabb fordulaton is erőtlen lenne (pl utógyujtás esetén, ráadásul gyönyörű hangja lenne ). A karburátor nem képes megfelelő mennyiséget adni nagy fordulaton, ez lehet a probléma.
Hát nem tudom..................mérd meg, utána meglátjuk.
Elképzelhető...
Ma este vagy holnap délután szétszedem, aztán méricskélek és fényképezek, meg minden
Be nem sokall mert akkor egy kicsit meglódulna, ha visszaengedném a gázt. Inkább a kevésre tippelek. De még mindíg lehet kipufogó vagy akár gyújtásprobléma is. Vagy például azt se tudom mit nézzek meg a mebránon hogy az jó e vagy sem...
Kösz Air hogy ilyen segítőkész vagy, ha megoldódika a problémám, az javarészt miattad lesz
Szerintem a súbered nem belevaló, magas fordulaton nem porlaszt eleget vagy sokat ad, és lekevesel vagy sokal a motor. Meg kellene mérned hogy milyen hosszú a tű és hogy a zégertől milyen távolságra van a hegye. Aztán egyeztetünk.
A teljesítmény vesztés szerintem üzemanyag mennyiségi probléma.
Becsapágyaztam és szimeringeztem a blokkot, összeraktam a váltót, megyek aludni.
Egy ismerősömnek van készlete... viszont azt is mondta, hogy kétli hogy a 110 vs. 115 okozná nálam a bajt... nem tudom miért de úgy érzem hogy még sokáig fogok szopni mire rájövök, hogy miért gyengül el 9000 fölött...
Ja, már én is rájöttem hogy a karbi típusától függ. Viszont olvastam hogy lehet őket fúrni. Csak azt nem tudom ki tudja ezt. Esztergályosra gondolok. Csak azt nem tudom, hogy ez a 110-es milyen mértékegység 1,10 mm lenne? Mert ha azt mondom neki hogy 110-ről 115-re fúrja fel, hát lehet hogy hülyén fog nézni, amellett nem hiszem hogy mindenkinek van ilyen finom munkához eszköze. Mindenesetre kíváncsi vagyok mit fog a haverod mondani...
Azt hiszem Nekem 4-5 horony van a zégernek, de nem vagyok benne biztos, mert nem szedtem ki, csak alulról is mintha láttam volna még egyet.
A fúvóka pedig szerintem típusfüggő, de elvileg fel lehet őket dörzsárazni.
Az egyik haverom szokott ilyet csinálni, megkérdezem majd, hogy is van ez.
Még valami, az én súberemen eleve csak három hely van a zéger számára. Szóval felülről a harmadik nekem az alsó Neked van több is? 4 vagy 5? Mert akkor ez se stimmel...
Mostmár csak azt nem tudom honnan a picsából szerezzek nagyobb fúvókákat. Azok a belső körfogatukat leszámítva szabvány méretűek? Tehát ha én bemegyek egy motoros boltba és kérek egy 115-öset, akkor az okés lesz a motoromba, vagy típusfüggő ez is?
A dugót az elcseppenő gyertya szokta kilyuggatni, ami ha megfelelő hőértékű, akkor normál hőmérsékleten nem olvad el, szóval szerintem van hozzá köze...
Air
Hát nem tudom, én az alapjáratit meg se néztem, ha az is kisebb, akkor a kettő együtt már vehet el teljesítményt... nem tudom hogy a 110-115 különbség mennyit jelent, de lehet hogy itt van a kutya elásva.
Belaa
Ha úgy hozza a sors, a karburátorodra vevő vagyok, feltéve hogy a fúvókáid nálad is nagyobbak az enyémeknél
Engem érdekel ha van hátsó sárvédője és láncvédője!
Ne izgulj ha úgy alakul majd széthordjuk
A dugattyút és a tömítéseket az ODOR MOTOR-tól (11000), a hajtókart a PROX-tól (13000), a csapágyakat és szimeringeket pedig a CONFIDENZA Kft-től (német NTN csapágyak-18000)
Szép kis összeg, de nem bántam meg mert úgyis kezdett főtengely csapágyas lenni, meg persze a fennmaradt csapágyak 80%-a már kopogott-zörgött.
HM183- as, a fordulati fúvókám 115-ös, az alapjárati pedig 42-es. A súbertű biztosító zégerje fentről lefelé a harmadikban van. Az alapjárati csavar kopptól 3/4-ed fordulatra van kinyitva és ehez van hozzáállítva a levegő csavar.
Na ezt nézd meg: egyedi teljesítmény, kinyírtam mint a büdös szart.........
Tiéd is ilyen?
Én Borsodban lakom Miskolctól 30 kilométerre Aggtelek felé
Az alapjárati csavarod tehát a teljes betekertségtől (összeszorított rugó) 3/4 fordulattal van visszább? Nekem kintebb volt tekerve mert különben túl magas volt az alapjárat... de nem sokkal volt kintebb. A zégerem középen volt, de próbáltam lejjebb is feljebb is, ugyanaz volt az eredmény. A gyertyám vadonat új, és 3-mal is próbáltam. A gyújtás talán jó, mert ugye üresben kipörög 12000-12500-ig, csak amikor rajta ülök akkor nem. Marad a kipufogó, és az alacsony kompresszió. A kipufogóval az a gondom, hogy hiába szedem le, nem tudom kiégetni magamnak... hacsak nincs rá valami jó házi praktika... a hengert meg nem akarom leszedni, mert nincs se tömítésszettem se nyomatékkulcsom, akkor meg az összerakást baszhatom. Viszont talán tudok méretni benne kompressziót, bár azt se tudom mennyinek kellene lenni benne, de gondolom minimum 9 fölött...