Egyelőre nem gondolkodom festésen/bár szépek az ezüstök is!/, teszek rá egy-két gyárihoz hasonló matricát. Ha esetleg a 1481-es HSZ-ben szereplőhöz nagyon hasonlítana, nem a véletlen, ugyanis azt vettem meg. Úgy néz ki, a blokk is/ és a többi is/ rendbe van, és még elhoztam vele a sráctól egy plussz blokkot. Az is komplett, gyujtással, karbival, szivattyukkal. Remélem nem lessz rá szükség. Az motort a plussz blokkal együtt vettem meg 110E FT-ért.
Jó kis gépet sikerült venned. Ha pl a fehéret ezüstre akarjátok festeni toduk gyári színkódot :) láttom ennek is van csomagtartó.
100at biztos fog menni a gyereknek gumi milyen állapotban van ? blokk ? egyebek
Hello!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy nincs-e valakinek olyan alkatrésze hogy:
-ami a spirált meghajtja az első keréknél a kilométerórát...azt meghajtó szerkezetet ami összekapcsolja a kerékaggyal....az ien kis lemezgyűrű...
Nah olyan nincs valakinek eladó?
a henger bal oldalába szokott benne lenni. ha gondolod hnap csinálok neked képet hogy milyen a gyári. ha 50est akarsz venni tutira akkor ezeket az egy üléseseket szabad csak venni mert ami dupla üléses az 80ccmesek és annak 3 órája van a műszer falon is gyárilag. de ezeket szokták cserélgetni mikor megtörik :S szóval ülésből lehet következtetni.
Még egy kérdés:
Valahol a hengeren megtalálom-e a pontos hengerürtartalom jelzését? Nem szeretnék egy nagyobb /tuning/ hengerrel szereltet venni! Se a közeg miatt, se egyébként!
nincs mit
remélem segítettem
lehet május közepe felé az enyém is eladó lesz mert a húgom nem használja csak megvan a jogsija :(
ha bármi kérdés van nyugodtan keresetek meg
Blokkjában és fékekben semmivel se tér el egymástól, csak felépítménybe. Nekem még van egy NS-1 50ccm. 8-10Le, 2-5 - 3 litert fogyasztott. Az üzemanyag tankom olyan 10literes de tartalékon marad még 2 liter. Ja és ami még fontos hogy ennek hátul a farok idomban van a tank. Így ami elől "tank" az egy nagyon nagy pakolós ahol nekem szerszámok, egészségügyi, sisak, és a pénztárcám elfért. Önindító egyik motoron sincs szóval berúgósak. Kisebb pályákon nagyon jókat lehet vele lavírozni. Végsebessége nekem olyan 100-110 volt. NSRnek annyiba más a felépítménye hogy van ameiknél elől van a tank és hátul van egy iszonyatosan pici pakolós rész, de ez csak a dupla ülésesnél.
Én is az vagyok, csak nagyobban utazok/VFR 750/. Lenne egy kérdésen hozzátok, motorvásárlás előtt:
Mi a különbség az NS és az NSR- között? Kizárólag csak 50 ccm-es kategóriában, a fiamnak szeretnék venni egyet. Esetleg tapasztalatokat is szivesen várok.
Előre is köszi a válaszokat!
Sajnos meg kell vállnom nsr 75-ös gépemtől. Belefogtam a felújításába, de nem tudom befejezni.
- felújított blokk (80 ccm, még be sem volt indítva)
- új lánc és lánckerekek
- új hátsógumi
- új fékbetétek és fékalkatrészek
- polisport fejidom (naked-re lett átalakítva)
Jelenleg félig összerakott állapotban van, de minden alkatrésze megvan.
Egyben adnám el szívem szerint - kell a hely.
Ha valakit érdekel írjon!
Jah és mégvalami fogd meg a motort és mozgasd meg a hátsókereket --- hátsóvilla és hátsókerék csapágyazását kell megnézni, majd a kormánycspágyakat és az elsőkerékcsapágyakat.
Jó vásárlást!
95ös évjárat... nem mai darab, rossz tulajdonsága igazából nem nagyon van.
(85-től 96-ig ugyanazokat a blokkokat szerelték mindbe és az mbx-be is. Apróbb külömbségek vannak csak pl: csapágymérete, kpufogó hangolása, karbi mérete.)
Ami kicsit gáz az az önindító hiánya.
Amit alapvetően át kell nézni vásárlás előtt: lánc-lánckerekek, féktárcsák-betétek, gumik, elsőteló szimering, hátsóteló csillapítás, fékcsövek ne legyenek kirepedve, kábelköteg ne legyen kókányolva.
Motorikusan: váltó (sokan váltogattak kuplung nélkül), kuplung ne csússzonés ne legyen kopott, olajzás ne legyen kikötve!, műszerfalon minden működjön.
1. ránézésre: idomok szépen passzoljanak, rések 1formák legyenek, ha ránézel elölről vagy hátulról akkor az egész motor egyenesen áljon (ne legyen hajlott a váz, a villa, a kerekek), kerekek 1 nyomon fussanak!
Mégvalami motorikusan ne csörögjön és ne zörögjön, gázreakció élénk legyen mert pörgős a motorja, fordulatszám 10-11ezret érje el.
KB ennyi amit meg kell nézni.
Hellosztok kéne segiteni.Abba kéne hogy a honda ns1 50 ccm 1995-ös évjáratnak mi a rosz tulajdonsága és az összeset ha lehetnek előre is köszönöm nagyon de nagyon.SŰRGŐSLENNE.
HELLO!
Nekem van egy Honda NS1-em 80 ccm-es motorom. Úgy döntöttem ,hogy lehet tuningolni kezdem és nem tudom milyen hengert, karbit, és sportkipufogot vegyek rá.
Előre is kösszönöm a válaszokatt.
alulra raknék egy honda feliratot meg oda a beömlő elé egy michelin babát /matrica/ vagy ha van ismid az ns1 logot legyártatni