Motor matricák készítését vállalok! Nagyon OLCSÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓN!
( Matricaszetteket,rajtszámokat,mintákat,csíkokat kockákat....egyedi igények szerint.) Küld egy képet a mocidról mond meg h mi az elképzelésed és megszerkesztek neked pér tervet. (.......A matricázás sokat dob egy mocin....)
Akit érdekel az írjon egy emailt vagy vegyen fel msn-re ott megbeszéljük a méreteket,igényeket stb....
e-mail: gabee1204@freemail.hu ..........msn ugyan az
Tóth Imrét keresd 0677402403 as telszámon, ő nyugdíjas műszerész és tekercseléssel foglalkozik, Jánoshalmi lakos, postai utánvéttel is csinálja a cumókat.
Helló! Szükségem lenne Honda NS125F-hez egy rendszámtartó idomra, egy bal-hátsó indexre, egy fejidomra, egy a vízhűtésnél található idomra, egy a kipufogónál található idomra és egy tanksapkára! Akinek esetleg van az keressen meg msn-en: dain092@freemail.hu és az árat megbeszéljük, illetve akinek van esetleg ehhez a típushoz bekötési rajza azt átküldhetné!
By Ne0
sziasztok nemtudtok vmi olcsó ns-1et nem kell jonak lennei vmi lepusztult gép is jó ami bontásra szorul v vmi hibája van sürgősen kéne ha vki tudna 1et szoljon thx
Lehet a fordulatszámszabályzó is, bár az enyémbe az ki volt kötve, de nem emlékszem már melyik volt a vezetéke, a trafót nyugodtan kicserélheted honda dio trafóra mert ugyan az.
sziasztok voltam szerelőnél az ns1el elvileg menetzárlatos volt és megtekercselték nem tudjátok mi lehet a baja? 1,2,3,4be fullad nem lehet pörgetn 5fölé és 5től ha 5alá engedem a forsulatot a motor leáll a szervizeb aztmondták h vmi fordulatszabályzó lehet még a baj kérlek segitsetek mi lehet még a baj? talán a trafó lenne zárlatos?
Robogós fórumon érdeklődj hogy melyik kipuff dolgozik 8-11 ezres fordulaton mert az lenne a legjobb hozzá.
Ha tuningot szeretnél még akkor a kipufogó mellé tudom ajánlani a nagyobb lap síberes karbit pl 26-28 mm-est és 1 szivacsos sportlégszűrőt. Lendkerékből könnyíteni kicsit és tuti az eredmény.
helló
3 hiba lehet, 1ik gyertya, 2 tekercselni kell a gyujtótekercset, 3 tirisztor csere
nekem is volt ns-1em és ugyan ez volt a baja.
Láttam 1 érdekes megoldást is gyujtásproblémákra. Komár alaplap volt a mocin és valami eszméletlen jól ki volt találva.
nemnagyon annyi hogy kell vki aki ügyesen tud heggeszteni meg a csatlakozást kell hozzánézni arra nem emléxem mien motoré volt amiét alakítottuk deh a leömlőnél semmit sem kellet alakítani!
Hát miavazvan veled? Nézegessed meg a képeimet a zadatlapon...jó volt ez a Zadar környéke! :)
Üdv: Z