Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de am most akkor a tied hanyas?
75 :D és nem végig , mert kis ideig egymás mellett mentünk :D
hát lehet hogy típushiba ! mert volt rá alkalmam tegnap hogy egy ugyan ilyen ns-1 est kipróbáljak , és méghozzá fel is volt újítva 3 ezer km el ezelőtt , és neki is ezt csinálja , amúgy nagyon jó motorok , barátnőm 70 ccm es rs-t és elvertem vele végig
Biztos, hogy valami apróság az okozója ennek a hibajelenségnek, de látom , hogy nem is annyira pici, mert ez a jelenség megvan másnál is, ki fogom nyomozni
Aztán majd leírom ide.
és nem tudom hogy higyek e az órába , mert 120 al mentem vele , ha jól tudom 80 ccm !
sziasztok , tegnap szereztem be egy HONDA NS1-et
tudnátok róla mondani pár dolgot? alkatrészellátottsága milyen fogyasztás , stbstb
1 dologban nem vagyok biztos
a motor 8500 nál kezd el húzni , és ott nem hirtelen indul meg , hanem sokáig dadog , kb 2 másodperc...
Sajnos nem túlsok motoros múltam van, de van pár megérzésem,
hogy mi lehet a "lyuk" a gyorsulásban.
Nekem az indítás után 1-3 perc eltéltéig még üresben sem akar 7500 fölé pörögni, olyan, mintha szándékosan blokkolná motor, de aztán többszöri próbálkozás után ,már felpörög, talán direkt csinálja. hogy hidegen ne lehessen pörgetni, ma levettem a tankot, meg az oldalsó burkolatot, annyi zsinór, meg érzékelővel van tele, hogy csak néztem. Szerintem ez is lehet egy hiba ok. Mert ha üzemi hőmérs.ben is csinálja ezt a "lyukat" a gyorsulásban, talán ez az érzékelője rossz.... ki be kapcsol. passz....
Mellesleg repsol olajjal, Shell v-power 100-as benzinnel megy mint a disznó :)
Hát akkor nem lettünk okosabbak...
Sziasztok! Van egy MTX 125 R2-ről bontott Keihin karbim. Eladó 16000ft-ért, ha valakit érdekel írjon! bzoltan94@indamail.hu

Most még ebből a motorból szinte minden megvan.
Hi!

Nos a szervizben semmi konkrétat nem tudtak mondani, mi az a "lyuk" a gyorsulásban, talán köze van ahhoz, hogy csak 7 bár a kompresszió? és a kisebb fordulaton még erőtlenebb és nehezen billen át a "lyukon"?Na mindegy, majd Shell v-power 100-asat tankolok majd bele
Sziasztok! Van egy légszűrőházam komplett, Honda NS-1 Montessa hogyha kell akkor szivacsot is rakok bele. Eladó! Hogyha valakit érdekel írjon rám és mondjon rá egy árat! Email: ural95@gmail.com
Hello. Nekem is van egy Ns-1em 107 km/h a vége.. parton 110max.
Nem tudja valaki h mekkora lenne a külömbség hogyha vagy 2 fokkal nagyobb elsőfogaskereket cserélnék benne? ---várom a válaszokat---
Hello.
Nekem is hasonló gondom van, olyan 7000-7500tól egy kis lyuk van a teljesítményben aztán 9000től megindul.
Lécci ird meg, hogy mit mondtak a szervízbe. előre is kössz
aham, na mindegy csüt.-ön viszem szervizbe a mocit, új gumi kell rá, talán ott majd erről többet tudnak mondani.
Azért köszi.
Sziasztok!
Benéztem, mert nekem is volt NS1-esem. A tapasztalatom ugyan ez, 6500-7000 körül indul meg, előtte torpan egy kicsit. Alacsonyabb fordulaton igen gyenge, viszont 12000-12500ig elforog.
Nekem egy egyszerű módszerrel sikerült egy kicsit javítanom a nyomatékon. A gyári kipufogóvéget (ami egy olyan átmérőjű csődarab, hogy a kisujjam beleszorult) levágtam, kicsit kiszélesítettem a lyukat, és hegesztettem rá egy kb. 3centi belső átmérőjű rövid csonkot. Az eredmény hangban és nyomatékban is észrevehető, és a ráfordítás minimális. Természeresen hátránya is van, mivel a folytás csökkent, az olajat kicsit köpködi. Hiszen kétütemű.

A képen még a gyári vég van rajta...
Süket fülekre találtunk
Jó kérdés!
Villányisrác: Hogy kell állítani a membránon?
Hogy állítasz a membránon?
aham...
ha állítatnék a membránon akkor jobb lehetne, akkor akár 6500-tól is húzna?
Meg nem egyenletes a motor gyorsulása, 7500-as fordulatról nehezen akar átbillenni, egy kicsit "vár", majd hirtelen "turbo boost"
Mondjuk a motor majd 2 évet állt, (igy is pöccre indult és kibirt 80 km-t) talán meg kellene tiszítatani a karbit és beállítani a memránt?
ez pontosan igy van ahogy leirtad:D 7e alatt halál
álitani kell a membránon és jó lessz az enyém 6000-6500 között indul meg
jah ezek a motorok 7000 alatt nemvalami pörgősek de hát elmegy olyan fordulaton is , ha elérte a 7500 at akkor meg nemgyőzöd pakolni a sebességet!
Sziasztok!

Nemrég vettem egy Honda NS-1 -et (75 ccm), szerintetek, eredetileg, milyen méretű gumi megy az első kerékre? Pl.: egy 90/80 R17-es? Vagy mekkorát ajánlatos feltenni?
meg korábban olvastam, hogy másnak is volt egy olyan jelensége, hogy 7000 alatt "szinte lábbal kell tolni" vagyis semmi ereje, még az elindulás is oylan vele, mint egy tanulóvezetőnél .
De 7500 felett, mintha bekapcsolna a turbó, brutálisan gyorsul.
Ezek a motorok ilyenek lennének? ennyire nyomatékszegények 7000 alatt?

Z.
Benzinárban nekem is segíthetnél
Hali!
Remélem tudtok segíteni honan tudnék szerezni az első fékmunkahengerhez valo karmantyut?