Cső!
Engem érdekelne ez a lézeres vágás! Van más elérhetőséged is?
Pl: MSN, vagy Skype? Ha van,akkor vegyél fel. powerliqid@windowslive.com
skypnon0
Köszi előre is!
Hello!
Szerintetek gyárilag a 80as mtx vízhűtésén van ventillátor?Mert vettem egy átalakitott mtxet de annak a vízhütésén nincs venti.
Illetve milyen és mennyi váltóolaj kell bele?Ellenörizni hogy lehet benne az olajszintet?
Esetleg valakinek nincs pár nagyfelbontású képe 80as mtx motorblokkrol, motorrol stb, h rendes állapotában hogy néz ki?
Előre is köszi a válaszokat/képeket!
ha valakinek kell lézervágással megmunkált lemez ,cnc élhajlítással hasonló fémmunkák írjatok!
ha küldtök egy rajzot még árajánlatot is tudok kérni főnöktől.a lézervágás elég olcsó. nekem a 8 as lemezre 350 Ft/m körül van a vágás. ha saját anyagot hozol. ha innen veszel azt meg kell kérdezni mi mennyi.
van eszterga,maró,sík köszörű.
Hy!
Mikori a géped? Mármint az XL!
Ha megvan,akkor,lehet,hogy tok rajzokat!
87-esét és 98-asét tudok. De,ha pl. 85-ös a tiéd,akkor a 87-esé is sokat segíthet!
a saját érdekedben ne ismétlem ne vegyél olyat pont annyira szar amennyire olcso ennyi jol gondolod jobb ha többet költesz rá most mint később szopsz vele ennyi
jaja, baloldalon van a pumpa, és az egyik tengely hajtja a vizet(szal a japán változat)
Tegnap bementem egy motoros boltba, és nagyon ajánlgatta a csaj a "For Honda" cuccot. Az lenne a kérdésem, h ez annyira rossz, mint amennyire olcso? Mert ezt 8-10e ért adja, a prox/vertex dugo szettet meg 20-22...
jah, mégvalami, a dugo szett tartalmazza a tűgörgőt is?
lendkerékleszedő,csapágyanya krova(körmös bizbasz amit a kuplung és főtengely leszedésénél használok,+szerszámok,légkulcs stb.
a cuccokat pinkmotorsból rendeltem egy szaki által..
ha leszeded a hengert és új dugó nem árt hónolni. akár nicasilos akár nem.
nicasilnál 25 ezredet kell asszem. a mtx nicasilos henger 4-5 dugót kiell minimum bírnia.a-b-c-d dugók vannak, meg kell nézni mikrométerrem mekkora a henger átmérő.adjak telszámot?
Most küldtem vissza nekik egy karbit,mert az okos németek (onnan hozzák a cuccot) beragasztották (valami 2 komponensű ragasztóval) a szívató nyílásait.
Az oldalon van a többi elérhetőségük.....
Sok sikert
tegnap rávettem magam h szétszedjem a hengert, mert nem voltam benne biztos, h azt is szétverte a gyűrű törés.. nah, hát, az a helyzet, h nem gyűrű, hanem dugó törésem volt Az egyik gyűrű megszorult, ezért a dugó nem volt teljesen a helyén, és az egyik levegőnyílásba beakadt az alja(7e s fordulatnál pedig gondolom nem kell magyaráznom, mit művelt az alu dugoval...) Szóval az lenne a kérdésem, h nagyjából mennyiért lehet venni dugo szettet? Van esetleg vkinek feleslegesen egy?
Üdv
Ui.: amikor írtad, h van mindened egy blokk összerakásához, akkor mire gondolál? Szerszámokra, v magukra az alkatrészekre? Csapágyazni nem kell, azt már megcsináltam még amikor vettem(február környékén), viszont itt is elöjött a hiba, h nem tudok 2.ba váltani... Ezen kívül nincs baja, viszont a vizem is folyamatosan szopat, v ereszt valahol, v nem hajtja a vizet(kb egy hete eltört az a kis pöcök, ami hajtja a tengelyre csatlakozo kis szart, ami megtekeri a lapátot.)
hali
köszi neked is a választ, szereztem fúvókát, de van egy nagyobb gondom, mégpedig az hogy a karbiról a levegőállító csavar hiányzik és eddig sehol se tudtam hasonlót találni. nem tudna valaki egy tippet adni esetleg? tudjátok ami a szívócsonknál van... voltam egy pár csavarboltban meg motorosboltban de még hasonlójuk se volt. egyébként az első telóba 176ccm SAE15 olaj kell, gondolom villaszáranként.
üdv: NM
sziasztok. tudna valaki segíteni hogy mitől lehet az h amikor bemelegszik a motor elkezd csörögni,a hengerfej környékén.(mtx 80)ja és levegő-olaj os az első telóm.mennyi levegő kell bele? köszi
ATF olajat rakj bele ha jót akarsz
és nem fog megcsúszni a kuplungod.
a nivót tekerd ki a hátsófék kar alatt.
és addig töltsd amig meg nem jelenik.
amugy 6-7 deci szokott lenni
Engem érdekelne ez a lézeres vágás! Van más elérhetőséged is?
Pl: MSN, vagy Skype? Ha van,akkor vegyél fel. powerliqid@windowslive.com
skypnon0
Köszi előre is!
Szerintetek gyárilag a 80as mtx vízhűtésén van ventillátor?Mert vettem egy átalakitott mtxet de annak a vízhütésén nincs venti.
Illetve milyen és mennyi váltóolaj kell bele?Ellenörizni hogy lehet benne az olajszintet?
Esetleg valakinek nincs pár nagyfelbontású képe 80as mtx motorblokkrol, motorrol stb, h rendes állapotában hogy néz ki?
Előre is köszi a válaszokat/képeket!
ha küldtök egy rajzot még árajánlatot is tudok kérni főnöktől.a lézervágás elég olcsó. nekem a 8 as lemezre 350 Ft/m körül van a vágás. ha saját anyagot hozol. ha innen veszel azt meg kell kérdezni mi mennyi.
van eszterga,maró,sík köszörű.
Érd:06706214645
Ár: Megeggyezés szerint!
és mégeccer nagyn köszönöm
Mikori a géped? Mármint az XL!
Ha megvan,akkor,lehet,hogy tok rajzokat!
87-esét és 98-asét tudok. De,ha pl. 85-ös a tiéd,akkor a 87-esé is sokat segíthet!
Van egy 45 fogas hátsó lánckerekem (zsír új) eladó!
JTR-241-45 a kódja. 3 ropiért odaadom.
Ha valakit érdekel,akkor írjon, vagy hívjon.
Ha minden igaz hétfőn megkapom postán, ha mégis gáz lenne akkor hozzád fordulok, köszi hogy felajánlottad
Tegnap bementem egy motoros boltba, és nagyon ajánlgatta a csaj a "For Honda" cuccot. Az lenne a kérdésem, h ez annyira rossz, mint amennyire olcso? Mert ezt 8-10e ért adja, a prox/vertex dugo szettet meg 20-22...
jah, mégvalami, a dugo szett tartalmazza a tűgörgőt is?
a cuccokat pinkmotorsból rendeltem egy szaki által..
ha leszeded a hengert és új dugó nem árt hónolni. akár nicasilos akár nem.
nicasilnál 25 ezredet kell asszem. a mtx nicasilos henger 4-5 dugót kiell minimum bírnia.a-b-c-d dugók vannak, meg kell nézni mikrométerrem mekkora a henger átmérő.adjak telszámot?
Küld el a címed.
nagyon segítőkészek voltak a vonal másik végén, csak ajánlom mindenkinek
marad a boríték...
Köszi
Itt próbálkozz:
GERECSEMOTOR
Most küldtem vissza nekik egy karbit,mert az okos németek (onnan hozzák a cuccot) beragasztották (valami 2 komponensű ragasztóval) a szívató nyílásait.
Az oldalon van a többi elérhetőségük.....
Sok sikert
Üdv
Ui.: amikor írtad, h van mindened egy blokk összerakásához, akkor mire gondolál? Szerszámokra, v magukra az alkatrészekre? Csapágyazni nem kell, azt már megcsináltam még amikor vettem(február környékén), viszont itt is elöjött a hiba, h nem tudok 2.ba váltani... Ezen kívül nincs baja, viszont a vizem is folyamatosan szopat, v ereszt valahol, v nem hajtja a vizet(kb egy hete eltört az a kis pöcök, ami hajtja a tengelyre csatlakozo kis szart, ami megtekeri a lapátot.)
köszi neked is a választ, szereztem fúvókát, de van egy nagyobb gondom, mégpedig az hogy a karbiról a levegőállító csavar hiányzik és eddig sehol se tudtam hasonlót találni. nem tudna valaki egy tippet adni esetleg? tudjátok ami a szívócsonknál van... voltam egy pár csavarboltban meg motorosboltban de még hasonlójuk se volt. egyébként az első telóba 176ccm SAE15 olaj kell, gondolom villaszáranként.
üdv: NM
és nem fog megcsúszni a kuplungod.
a nivót tekerd ki a hátsófék kar alatt.
és addig töltsd amig meg nem jelenik.
amugy 6-7 deci szokott lenni