volt már mbx amelyik fél fordulaton üzemelt tökéletesen agy másfél vagy hasonló. szerintem indulni kellene kitekerve 2 fordulatról befelé, ameddig fajin nem lesz :D
szia emzoli22357! tudnál nekem felvilágosodást nyújtani, hogyan kell a megfelelő üzemanyag-levegő keveréket beállítani MB-n? Szórakoztam vele még a hidegebb időben, hogy dúsabb legyen, de most nem sikerül visszaállítani. Arra gondolok, hogy simsonnál meg volt határozva a csavar körbefordulási száma. Itt nincsen valami hasonló téma?
no kérem szépen, 22x40x7 es vitonos barna szinű főtengő szimering belekerült :D mostmár ráhúzom a szivatót leáll simán, az első km en eltünt a füstölés is , száguld a gépezet :D
úgy működik mint egy belső zéger gyűrű, tehát "laposan" kell belerakni és szétnyomódik. nem kell beakasztani sehova. hegyes csőrű fogóval összenyomod belerakod és szétnyomódik.
Akkor ezt hogy is kellene belerakni? Most úgy van benne hogy az két kis fül bele van akasztva a rugóba teljesen a végén, a másik fele meg ugye fel fele áll!
szerintem nem.
Mellesleg. kb 2 éve kivágtam a kábelkötegből 10 cm-t, mer nagy fejidomos gyárilag a gép. a lámpa már szarakodott mostanság elég régóta, mint kiderült... ahonnan kivágtam , és összevolt tekerve a vezeték a lámpa kicsúszott, nem is a duda vagy ami nem kell. természetesen a lámpa :D
A másik:
emzoli.: szimeringet cseréltem ugyebár, mondtam hogy fordítva raktuk be de előtte nem úgy volt, a méretet havertól vettem mert ő is most cserélte nem rég. 20x40x2 semmi baj bementem csapágybotl vettem, oké beraktam kifelé rugóval be is ment simán, de ugye nem volt jó mert füstölt stb, amit írtam, most meg vettem megint 20 x 40 x 2 raknám be, semmi,... agyon olajoztam semmi. nézem a régit ami benne volt 22 x 40 x 2 tehát a főtengely 2 mm nagyobb ebbe a blokkba mint a másikba .
ui: gondolná az ember hogy egyfajta 80 as blokk és kész. közben meg semmi nem egyezik. érdekes.
Ez azért van, mert az alapjári keveréket szabályozza:)
Ha egyéb helyen kívánod változtani, az azányt, arra smmiylen vagy nagyon kicsi hatása lesz.
volt már mbx amelyik fél fordulaton üzemelt tökéletesen agy másfél vagy hasonló. szerintem indulni kellene kitekerve 2 fordulatról befelé, ameddig fajin nem lesz :D
http://www.50cc.nl/frameset_en...
Meg mindig keresek levegos mb-hez hengert!
a súbertűn van egy kis rögzítő lemez, lecsúszik a súberbe a tű ez pedig meggátolja hogy feljöjjön :D
meg megnéztem neten az enyémbe 22x40x8 kell, Wudnerbar.
AC01-es MB5-hoz keresek hengert. 50/80 mind1. Lehet bontott is.
Mellesleg. kb 2 éve kivágtam a kábelkötegből 10 cm-t, mer nagy fejidomos gyárilag a gép. a lámpa már szarakodott mostanság elég régóta, mint kiderült... ahonnan kivágtam , és összevolt tekerve a vezeték a lámpa kicsúszott, nem is a duda vagy ami nem kell. természetesen a lámpa :D
A másik:
emzoli.: szimeringet cseréltem ugyebár, mondtam hogy fordítva raktuk be de előtte nem úgy volt, a méretet havertól vettem mert ő is most cserélte nem rég. 20x40x2 semmi baj bementem csapágybotl vettem, oké beraktam kifelé rugóval be is ment simán, de ugye nem volt jó mert füstölt stb, amit írtam, most meg vettem megint 20 x 40 x 2 raknám be, semmi,... agyon olajoztam semmi. nézem a régit ami benne volt 22 x 40 x 2 tehát a főtengely 2 mm nagyobb ebbe a blokkba mint a másikba .
ui: gondolná az ember hogy egyfajta 80 as blokk és kész. közben meg semmi nem egyezik. érdekes.