motorfüggő nagyon, de másfél 2 fordulat környéke a levegő szerintem. de egész más is lehet. én 2 ről indulok mindíg kijebb vagy betnebb, de inkább bentebb
Sziasztok, olyan problémám van, hogy az mbx-m(80) egy közös tárlóba van lezárva és egy jóember elállítgatta a karbi csavarokat addig már eljutottam, hogy beindul de nem találom a jó beállításokat tudom nem egyszerű, de valaki tudna adni egy gyorstalpalót vagy esetleg megmondani hogy pl levegőcsavar 2 fordulat ki vagy hasonló, köszönöm.
Ikszdé, vagy nem ikszdé, a simson karbija teljesen elfogadható minőségű.
Az egyetlen paraméter amiben a honda karbija a jobb az annyi hogy bevonatos a suber és emíg nem eszik homokot nem kopik.
A hondák sok paraméterben sokkal modernebbek a simsonnál, műszakilag igényesebb kivitelezéssel készültek.
ez az alkatrész pont nem az amitől hanyatt kellene esni.
gyári hurkatöltő, mellesleg én szétvágtam egyet, köze sincs a rezóhoz, végig gyapto van a falán aztán a gyapot odaszorítva a falához perf lemezzel, majd a végétől visszább 30 cm el vanegy lemez egy lukkal meg még egy lemez egy lukkal és oda tolod bele a hangtoompítót , ennyi a gyári kipu :D
1 kérdés, van a karbiban a szívórésznél ilyen fekete gumi karika na most azt nem igazán találom... viszont a szívócsonk és a karbi között vastag szilikongumi tömítésem van.
mi cétl szolgál az a fekete karika ott ?
tehát úgy értettem főnök, hogy tervezés ügyileg :D tehát hogy a simón gyárosan rezó van. az mbx-en pedig nem. :D igaz e ?
illetve a kipufogóról mi a véleményed :D ? simson vs mbx ( gyári ) ?
Az egyetlen paraméter amiben a honda karbija a jobb az annyi hogy bevonatos a suber és emíg nem eszik homokot nem kopik.
A hondák sok paraméterben sokkal modernebbek a simsonnál, műszakilag igényesebb kivitelezéssel készültek.
ez az alkatrész pont nem az amitől hanyatt kellene esni.
mi cétl szolgál az a fekete karika ott ?