Karbi karbi, rakás szar, gyágilag biztosan jó volt egy darabig, de annyira szétkopik meg szétgányolja, megragasztgatja ez sok paraszt ( tisztelet a kivételnek ) hogy fos lesz az egészből, nekem ha nem használom napokig beszorul a tűszelep, meg kell kopogtatni hogy jó legyen, hiába, ez van. KELL RÁ EGY DELL :D
Ez érdekes, mert nálam is ha össze rakom pl a karbit folyni fog, elzárom a csapot meg döntögetem utána meg jó. Még csak nem is nedvesedik a karbi meg száraz a túlfolyó is.
no, az a problem megtanátam :D ami a blokkon kívül hajta a fordmérő spirált, abból letört egy darab, beszorult és nem engedte forgatni, és a fogaskerék engedett, széttört.
összeraktam ma minden oké vele. fordmérőm nincs nyílván, madj egy ilyen tengely kellene a későbbiekben, deknim meg van, mer ez az ami tőled van :D
Valaki tud ilyet vagy hasonlót? Gondolom a karbi is a tank közé kéne tenni, valaki használt már ilyet? Nem drága kb 250ft csak itt nem lehet kapni. :S link
Sziasztok írtam régebben a fehér füstölő kipufogóról, most, hogy jobb idő volt mentem vele városon kívül, ha ott megyek és húzom neki akkor nem fűstől egy idő után, megálltam és üresben is néztem de ha visszatérek városi tempóra akkor egy idő után megint van füst. Bezabálhat vagy kokszos a kipufogó?
Igen igen, a fogas akor szok törni, ha beszed valamit.
Van egy szétborított blokközepem, főci váltó, ilyesmik, valami puklungszar is van.
Főcim is van felújítva, nyúl kilométeres.
(onnan tudom, hoy én csináltm D:)
illlettve méééééééééééég, az hogy, a ford mérő spirálnál kívül volt még valami kis darabka ki is piszkáltam jólvan. aztán, lehet hogy az beakadt és azért törte szanaszét belül. tehát kívül beakadt a spirálhajtásnál belül meg szanaszéttört, félbe tört.
ha estleg a bowden drága lenne hozzá, mert az mbxhez alami 12 ezer körüli, akkor bármiylen bovden bovdenház és csavarozható véggel megtudod csinálni a bovdent.
Üdv Főnök!
Óriási problémám van, kinn a kies pusztán teném fel 2. ba a gépezetet és nem megy talán még üresbe ment. hazahúzott egy robogós barátom kb 10 km ... olaj leenged, szétszed, hm mi lehet a hiba. találtam egy vékony kis fogaskereket, kettétörve, mint SEJTÉSEM SZERINT kiderült hogy a fordulatszámmérő spirál meghajt ó tengelyéről egy vékoyn kis fogaskerék az. ami beszorult a váltó léptető cucc alá sé ezért nem engedte...
valami vélemény, észrevétel ?
összeraktam ma minden oké vele. fordmérőm nincs nyílván, madj egy ilyen tengely kellene a későbbiekben, deknim meg van, mer ez az ami tőled van :D
link
Van egy szétborított blokközepem, főci váltó, ilyesmik, valami puklungszar is van.
Főcim is van felújítva, nyúl kilométeres.
(onnan tudom, hoy én csináltm D:)
mellesleg. a kupulngkosáron a fogaskerék is mozog, az problem ugye :D ?kb 1mm lóg
Vedd meg a maradék blokkalkatrészeimet, abban szerintem van:)
Üdv Főnök!
Óriási problémám van, kinn a kies pusztán teném fel 2. ba a gépezetet és nem megy talán még üresbe ment. hazahúzott egy robogós barátom kb 10 km ... olaj leenged, szétszed, hm mi lehet a hiba. találtam egy vékony kis fogaskereket, kettétörve, mint SEJTÉSEM SZERINT kiderült hogy a fordulatszámmérő spirál meghajt ó tengelyéről egy vékoyn kis fogaskerék az. ami beszorult a váltó léptető cucc alá sé ezért nem engedte...
valami vélemény, észrevétel ?
Ha nagyon ki kell tekerni vagy nagy az alapjárati fuvi, vagy magas az ufószint.
(ez akor van, ha a csavar csak a levegőcsatornát zárogassa.)
Ha levegővel kevert nyálat szabályoz a csavar, akkor értelem szerűen minden fordítva van.