Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már sejtem, hogy mi okozza az indítási problémát. Észrevettem, hogy pang a benzin a szűrőmben. Indulás előtt tele van de utána nehezen töltődik fel, ezért gondolom az úszóház nehezen telítődik és ezért kell tologatnom. A benzintank belülről kissé korrodált. Ez okozhat dugulást. Első körben kitisztítom a tankot és a benzincsapot. Csinált már valaki ilyet? Hogyan kezdjek hozzá a szétszereléshez?
EU-n belül? kizárt!
Mire ide ér a csomag, lessz vagy 120-130 euró , mivel 20 ezer ft feletti értékű csomagot jól meg is adóztatják. Plusz csücsül a vámon 2-3 hetet........
fasza én meg 3 hónapig kerestem egy kibaszott hengert lol itt meg lett volna jó árban nem is egy :D Köszi
bircsi1988 neked nincs véletlen Mb gyujtás kapcsolód?
Köszi az infót.
sosem értettem azokat az embereket, akik MONYÁKOLNAK.... felmész az ebay-re, aztán veszel egy használt karbit. Nem kerül többe, mint itthon keresgélni meg szívni.
Okés. Megnézem. Valamilyen más motornak jó a karbija?
Nézd meg hogy a súber teljesen lemegy e nem e rövid a gázbovdened mivel írtad nem eredeti a karbid meg nézd meg nem kap e valahol farsot?
Komolyan mondom ez az Mb 50. Össze lett rakva vissza a karbim. Beindul, de csak pörög full gázon, nem csinál semmit. Próbálok állítani levegőt, benzint, de semmire nem reagál. Másik karbi kellene rá? Valamilyen más motornak jó rá a karbija? Hozzá teszem nem gyári a karbim, meg a szívócsonkom sem. Segítséget köszi! :)
Nekem 80 as van az kb 10 el tud többet de nem behasalva. Én azt vettem észre hogy az mbx ek jóval erősebbek:S
Szevasztok! MB 50-hez kellene nekem gyári karbi, meg gyári szívócsonk. Akinek van, kérem jelezze itt, vagy molnar.andris20@freemail.hu
Köszi előre is! :)
aham, megnézem. Olyan 75-öt óra szerint
el van dugulva a főfúvóka szerintem .Ám neked mennyit megy az az 50 es mb?
Sziasztok! MB-50 emmel lenne egy kis gond. Ma kezdett csinálni egy olyat, hogy megy, aztán fullad, de kb 10 méterenként csinálja ezt. Alapjárat van, beindul egyből. Ezt akkor kezdi csinálni, mikor elindulok, és kb 4.ben van. Valaki járt már így?
Elindul de tolásra és lehet azért mert nem működik a szívató tolni kell mirree melegszik a dugó annyit hogy begyullad a tü anyag. Ja benzint tankolsz vagy E85 öt:?Ez poén volt:D
Előgyújtás az gyárilag össze van jelölve hogy hol kell állnia mondjuk érdemes megnézni nem e fellazult vagy vki szarul tette fel.
jah, és azért NEM a karburátor hibája, mivel elindul a motor, és utána működik. Remélem tudod követni a gondolatmenetet...
Hallottál már az előgyújtásról? Engem még a simsonom szívatott meg 2 hétig kerestem minden nap "wtf" ? .... Simsonnál alaplapon kell fordítani a megfelelő helyre óramutató járásával ellentétesen.

Hondánál nem ismerem, hogyan kell állítani. Próbálkozz vele, nézd át a témát!
Karbit kitakarítottad már?Ám lehet a szívató csinálja nem add neki plusz benyát lehet ott van vmi eldugulva szerintem szedd porrá a karbit fújasd ki az összes járatát levegővel tisztísd meg meg meg lhet a szívató gumi nem jó .de akkor inkább nem zárna és több benzint kapna.
Hát jah nem ugyanaz a 2 az mbx mtx neki kisebb a lökete:D
Ám néha nekem csinált olyat a motor hogy zúgott vmi ,de csak néha kisebb fordulaton meg nem csinálta asszitem vmi a blokban kezdi meg adni magát ma rájöttem hogy a fordulatszám mérő óra csinálta vhogy berezonált:D De már legalább 2 hete csinálgatta:D
jah, és Mb-ről van szó. Te pedig MTX---MBX-et keresel szerintem.
a blokk hibátlan, egyben eladó gyújtásával közösen. Butaság lenne megbontani. Azért egyben a gyújtással, mert mint írtam, az erősebb változat.