jaja, a kiegyenlítő tengely lesz a hibás. Jártam már én is így. Tudtommal felső holtpontra kell állítani a dugattyút, és akkor kell a jelölésen lennie a tengelynek. Utána megjavul. hajrá
Helló Mindenki!
Nekem ugyan egy ns1-em van de ahogy néztem hasonló vagy tán uaz a blokk van benne mint az mbxben ugyh. irok ide is, hátha vki tud segíteni.. Gondom támadt az amúgy igen megbízható, jó erőben lévő 75-ös szúnyogommal, ha vkinek van vmi épkézláb ötlete, hogy mi lehet vele és megosztaná velem, nagyon hálás lennék! Szóval a probléma az hogy 4, 5 és 6-ban gyorsításnál kb 7200-8000 körül (mikor éppen milyen kedve van) egyszer csak berezonál az egész,mintha húsdaráló forogna alattam, nem pörög tovább és esik a fordulat. Üresbe és 3-ig rendesen kipörög, húz minden ahogy kell. van hogy 4be is jó, 5be 6ba ha kisebb terhelés alatt van, mondjuk lejtőn, később jelentkezik, meg van hogy 8000en sem csinálja. Nem szoktam kínozni, utazóba is 7500on tartom.. Ez alatt úgy viselkedik mint eddig. Idei utolsó túráján (Bp-Balaton-Bp) visszafele már csak a hazaérkezés volt a cél:( Úgyhogy télre megvan az elfoglaltság csak ki kéne találni mi a bibi.. Várom az ötleteket, akinek van ne fogja vissza magát! Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv
Hm.
Közben gondolkoztam (igen néha szoktam:) és lehet hogy a másikon egy mtx henger vagy blokk van és az esetleg hengerileg nem azonos. Ez nem volna meglepő, az egyébbként külsőre eléggé azonos tzr és dt is elgé más hegnerileg.
Én csak a normál motorokat tarotttam szem előtt azok szerintem egyformák, a bokorugrókat meg nemtom, mert oylan srazógépekke szerencsére nem szoktam találkozni:)
furás előtt is ilyen volt, tengely rendben van légszűrő természetesen rendben van, mint leírtam ... erő van benne de alacsonyfordulaton...
enyémbe 44 van beleütve övébe meg 76 asszem :D
Lehet nem egyforma a hengeretek rengeteg fajta van lehet az vmi folytotabb henger nézetek kompresstiót lehet szar lett a fúrás vagy esetleg a kiegyenlítő tengely jó helyen van e? légszűrőt is meg nézném ,én nekem másik hengert kellet szerezni mert volt benne egy persely és emiatt nem ment de ezt már írtam:D
Tehát az én mbx em meg lett fúrva 16 os karbi 110 es fuvó. rendben megy jól gyorsul 4 és 7 liter között eszik :D 110 örül megy végre.
Havernak is meglett fúrva mtx karbi ( nem kör alakú azért nem írtam átmérőt) végre nemtudom mennyit megy, de szarul is gyorsul, illetve alul nyomatékos nagyon de már 7 ezer től fogy az erő szó szerint. viszont tényleg, alul nagyon nyomatékos, az enyé mpedig 6-7-8- környékén él rendesen 9 ig forog, terhelés nélkül mindkét motor leforogja 12 őt tehát azzal nincs baj...
Lényeg az, hogy átraktuk az én motoromról haveréra a gyújtást karbit trafót mindent csak a henger meg a blokk maradt, és láss csodát.. ugyanúgy SZAR alul nyomatékos szarul megy.
Akkor kizárásos alapon henger lehet szar ?vagyis más sávban dolgozik mint az enyém ?
Válaszokat előre is köszi, emzoli remélem tudsz valami építőt hozzászólni :D Kőőőőszi : )ui.: a lendkeréklehúzó jól szuperál:D
ezen nem veszünk össze, de ha azt írják, hogy mondjuk Bécsben van a csomag, akkor hidd el nincsen vám. Meg kell kérdezni, hol a cucc helyileg, oszt kész.
Angliából egy 110 euró értékű csomagra váram közel 3 hónapot és 148 ojró lett a vége..... Attol hogy személyautóval stb. átmehetsz a hátaron, az áruk nagy részét ugyanúgy vámolni kell. De rendeld meg nyugodtan, ha nem hiszel nekem.
Ma feltettem az mb re a gyári légszűrőjét, teljesen jó lett ám van azon egy cső csatlakozás és az a karbi szelőzőjére megy rá? ha rákötöm 5ezer a max fordulat utána lehörög ugye a depresszió miatt, de akkor az minek a csatija?
pl suzuki rg vagy simsonban vagy mz ben miért nincs Zoli :D : ?
vagy kérdezzem a mérnököket :D ?
D:)
Nekem ugyan egy ns1-em van de ahogy néztem hasonló vagy tán uaz a blokk van benne mint az mbxben ugyh. irok ide is, hátha vki tud segíteni.. Gondom támadt az amúgy igen megbízható, jó erőben lévő 75-ös szúnyogommal, ha vkinek van vmi épkézláb ötlete, hogy mi lehet vele és megosztaná velem, nagyon hálás lennék! Szóval a probléma az hogy 4, 5 és 6-ban gyorsításnál kb 7200-8000 körül (mikor éppen milyen kedve van) egyszer csak berezonál az egész,mintha húsdaráló forogna alattam, nem pörög tovább és esik a fordulat. Üresbe és 3-ig rendesen kipörög, húz minden ahogy kell. van hogy 4be is jó, 5be 6ba ha kisebb terhelés alatt van, mondjuk lejtőn, később jelentkezik, meg van hogy 8000en sem csinálja. Nem szoktam kínozni, utazóba is 7500on tartom.. Ez alatt úgy viselkedik mint eddig. Idei utolsó túráján (Bp-Balaton-Bp) visszafele már csak a hazaérkezés volt a cél:( Úgyhogy télre megvan az elfoglaltság csak ki kéne találni mi a bibi.. Várom az ötleteket, akinek van ne fogja vissza magát! Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv
de lehet én vagyok a nehéz felfogású.
http://www.google.hu/imgres?hl...
ez az övé
http://www.google.hu/imgres?hl...
enyém pedig ilyen
tudtam hogy te tudsz valamit segíteni :D
Közben gondolkoztam (igen néha szoktam:) és lehet hogy a másikon egy mtx henger vagy blokk van és az esetleg hengerileg nem azonos. Ez nem volna meglepő, az egyébbként külsőre eléggé azonos tzr és dt is elgé más hegnerileg.
Én csak a normál motorokat tarotttam szem előtt azok szerintem egyformák, a bokorugrókat meg nemtom, mert oylan srazógépekke szerencsére nem szoktam találkozni:)
DE :D a kiput is átraktuk se gyárival se mz rezóval nem oké :/
erre a blokkra többféle henger?
Gondlm a kiput nem raktátok át...
Ilyan vashengerből nicns fojtott, tök egyformák, ugyan ez került mbx től, nsr ig mindenbe.
enyémbe 44 van beleütve övébe meg 76 asszem :D
Lenne egy kis történet : )
Tehát az én mbx em meg lett fúrva 16 os karbi 110 es fuvó. rendben megy jól gyorsul 4 és 7 liter között eszik :D 110 örül megy végre.
Havernak is meglett fúrva mtx karbi ( nem kör alakú azért nem írtam átmérőt) végre nemtudom mennyit megy, de szarul is gyorsul, illetve alul nyomatékos nagyon de már 7 ezer től fogy az erő szó szerint. viszont tényleg, alul nagyon nyomatékos, az enyé mpedig 6-7-8- környékén él rendesen 9 ig forog, terhelés nélkül mindkét motor leforogja 12 őt tehát azzal nincs baj...
Lényeg az, hogy átraktuk az én motoromról haveréra a gyújtást karbit trafót mindent csak a henger meg a blokk maradt, és láss csodát.. ugyanúgy SZAR alul nyomatékos szarul megy.
Akkor kizárásos alapon henger lehet szar ?vagyis más sávban dolgozik mint az enyém ?
Válaszokat előre is köszi, emzoli remélem tudsz valami építőt hozzászólni :D Kőőőőszi : )ui.: a lendkeréklehúzó jól szuperál:D