Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mesterek!
A gépemen nincs műszerfal, viszont jó lenne tudni hogy működik-e az olajszivattyú. Ahogy láttam, van három érintkezője az olajtartályból kivezetett kötegnek. Az egyik gondolom az olajszintmérő. A második az olajszivattyúellenőrző, de mi lehet a harmadik?
komolyan nem látni az e-mailom az adatlapon? Küldtem mindenkinek mailt.
Mennyire tatod a blokkot?hersa@citromail.hu
henger külön Eladó e?
bocsi, szar cím volt kinn, már nem él.
mbxracing80@freemail.hu erre küldd, köszi.
ment mail az adatlapodon lévő címre.
16 os karbim van 50 esé , :D tehát nem
50-es nem érdekel? :)
kiváncsiságból, karbi érdekelne, mennyi pénz?
emailt nem találtam.
motor= blokk
azért szedtem szét a hengert, mert postázom is a blokkot, ha szükséges.
A motor indítható, teljesen sérülésmentes. Benn van a hengerben is a 183-f. Igaz kicsit koszos, de a fényképen látható.

Az árakat privátban megüzleteljük. E-mailcímem az adatlapon!
Blokk mennyi?Ja és a henger beömlője neked az osztott vagy nem? nekem nem az
hengerede az milyen tenél róla képet ha töröt akkor is a beömlő érdekelne ám lehet az enyém is F szeriás ez csak a hengerfejen van rajta?
további képek. A blokk csak egyben eladó gyújtással együtt.
Van pár eladó cuccom MB-gyári 80-ashoz. Pontosabban 183-F-hez. Ez az erősebb változat a 80ccm-esek között. Eladásom oka, találkoztam egy német nénivel, aki befordult elém kocsival. No comment. Szokásos, mentő-kórház-rendőrség. Szerencsésen megúsztam a kalandot.
elkelt minden cuccom! de gyujt tekercsem nem volt! szinte csak a felsoroltak!
én a paripával kajáltattam már be 60 km en 4 litert :D meg 100 on is 4 t :D
Tegnap lemértem az én MB 80 nasom 3.8 eszik 100km úgy hogy volt benne terepezés is meg meg hajtva is volt:D szerintem 3 ból kijönne ha úgy mennék vele ezt majd most tesztelem le
Szaisztok!
Nemrég vettem egy MBX 80-ast, és van rajta néhány kijavítanivaló...
A legfontosabb a külön olajazás visszakötése bovdenesre, mivel max állásba van kapcsolva. Érdemes ehez hozzákezdeni?
A másik dolog pedig az égő. Külön fejidom van hozzá, és egy helyzetjelző ég benne, az is direkt van kapcsolva a generátorhoz/dinamóhoz. Valakinek lenne esetleg egy kacsolási rajza a kapcsolókhoz? Előre is köszi a válaszokat!
Jaja, megvan fékestül tok vonó, még az is lehet hogy tengelye is vande arra mrget ne vegyél
Gyújtótekercs engem is érdekelne bár nem nekem kellene holnap kiderül tudnak e boltba rendelni:D
Üdv engem érdekelne nincs e véletlen gyujtótekercsed ami jó is nincs megégve mbxhez illetve a műszerfal milyen állapotban van?
minimálisat a gyújtás felőli csapágy kottyanik majd télen megszervizelem addig óvatosan használom amúgy semmi gond nincs vele csak szeretem ha rendbe van! megbízható gépek ezek megérdemlik a törődést
már régóta még a régi mbxbe akartam 80 as blokkot venni
Valaki tudna nekem abban segíteni hogy az F es modellekből hogy lehet kivenni az elektromos fojtást? 5. és 6. sebességben tilt nem engedi 7000 fölé a gépet és így kihasználatlan marad a 6. sebesség a váltóban van egy érzékelő úgy vettem észre semmi köze a fordulatszámmérőhöz, kikötött fordszámmérővel ha álló helyzetben 6. ba vagy 5. be rakom akkor is szabályoz ha lehúzom az érzékelő csatlakozóját akkor pedig 2000 nél teljesen letilt. előre is köszönöm a válaszokat