volt egy gyűrü törésem, azóta új gyűrü van benne.
A henger nem sérült, szóval jól húz, viszont egyenletes tempóban rángat a motor.
Olyan mintha nem tudná eldönteni, hogy gyorsuljon, vagy motorfékezzen.
Ez normális a bejáratás alatt, vagy mit lehet vele kezdeni?
Asszem pont 8-as gyertya van benne. Hidegen még mindíg rángat, kb 50 méteren keresztül, amíg rángat tolom. Aztán megjavul. Így megy minden nap. A 11 km es úton 1-2 alkalommal piros lámpánál szeretne lefulladni, de csak véletlenszerűen, nem mindíg. Mindig 2ezer körül pörgetem és akkor nem fullad le. Gyertya, üzemanyagszűrő új.
jjja, ez mind igaz :) az a bizbasz henger alakú házon belül van. Középre megy bele a gázkar, majd alulról pedig a karbi és olajzás. Mellékelve egy SKICC
Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne hogy :Mb 80 om van,az a probléma hogy egy mb 50 es kipuff van rajta (a könyök át van alakítva 80as éra végig a dobig) a dob üres én így vettem, tettem bele egy csövet a végére bele a dob ba kb feléig ér be.Ezt azért mert olyan hangja volt meg még van is egy kicsit mint a tápos ts MZ nek:d
Végül is az volna a kérdésem hogy az 50 es és 80 as nak miben külömbözik a dobja ?Vagy egyforma? Azt tom hogy a könyök vékonyabb de az át van normálisan alakítva, szerintetek ez így fojthat rajta? Jól megy egyéb ként de még más Mb t nem próbáltam MBX hez hasonlítva szerintem az jobban húz egy picivel!
Úgy látom az NGK gyertyakeresője kissé hiányos. Honnan tudjam, hogy az MBX-50-em M,S vagy esetleg SD ? Ráadásul ezeket a típusokat 1988 ig jegyzi. Az enyém pedig 91-es... Láttam a Vaterán egy Isolatort használtan 50 ft-ért .Persze ez csak vicc volt.
igy igaz tehát akár otthon is meglehetne csinálni az embernek az elsoztót csak ideőgiényes a dolog : D de lehet hogy botlban kaphatóm nemtudom. másik mbről lekell nézni hogy áll a pumpa és kísz :D
Modern motoknál van egy elosztó a tank alatt kb, egy kis műanyag basz. Beflé a gázkartól egy bogdán megyen, kifele, meg mán kettő dzsal, egy akrbihoz, egy a pompához
Viszont jönne is a következő: vissza szeretném állítani az olajbefecskendezést bovdenesre. A probléma csak az, hogy az előző tulaj vett rá egy egybovdenhornyos gázkart. Mellé tudnék rakni még egyet, viszont kéne az átmérője. Tud ebben valaki segíteni?
Sziasztok! MBX50-em indításkor(betolom) dadog mintha a gyújtást kapcsolgatnám, kb 50 méter után megszűnik a hiba. Persze nem teljesen mert menet közben, alig észrevehetően néha csinálja. Gyertyát megnéztem, tocsogott a benzintől. Pontos adatot tudna valaki a gyertya ajánlott hőértékét illetően? Téli-nyári különbözik, esetleg hőmérséklet függő? 1991-es MBX50 vízhűtéses,6seb.
Köszi.
Lol ez nem egy modern befecskendező rendszeres motor:D
Egyik a távolsági vissza jelző,a másik egy üres jelző a harmadik pedig az olajtartályban a minimum olajszint jelző:D + van még egyhőfokmérő óra is
volt egy gyűrü törésem, azóta új gyűrü van benne.
A henger nem sérült, szóval jól húz, viszont egyenletes tempóban rángat a motor.
Olyan mintha nem tudná eldönteni, hogy gyorsuljon, vagy motorfékezzen.
Ez normális a bejáratás alatt, vagy mit lehet vele kezdeni?
b