Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok,

volt egy gyűrü törésem, azóta új gyűrü van benne.
A henger nem sérült, szóval jól húz, viszont egyenletes tempóban rángat a motor.
Olyan mintha nem tudná eldönteni, hogy gyorsuljon, vagy motorfékezzen.
Ez normális a bejáratás alatt, vagy mit lehet vele kezdeni?

b
hetesnél mindenképpen nagyobb kell
Megnéztem a gyertyát, 7-es hőérték. Ez még nem is furcsa, de a porcelán alsó végén körben rozsdabarna elszíneződés. Ilyet még nem láttam..
Oksa én is erre jutottam :D
Asszem pont 8-as gyertya van benne. Hidegen még mindíg rángat, kb 50 méteren keresztül, amíg rángat tolom. Aztán megjavul. Így megy minden nap. A 11 km es úton 1-2 alkalommal piros lámpánál szeretne lefulladni, de csak véletlenszerűen, nem mindíg. Mindig 2ezer körül pörgetem és akkor nem fullad le. Gyertya, üzemanyagszűrő új.
annak a kipuffnak semmi baja :) ne piszkáld szerintem! amúgy is 40km/h a megengedett!
16 38 al 90 et behasalva nehezen 95 öt
mennyit megy milyen fogaskerékkel? Aztán megmondom, jó vagy nem jó :)
jjja, ez mind igaz :) az a bizbasz henger alakú házon belül van. Középre megy bele a gázkar, majd alulról pedig a karbi és olajzás. Mellékelve egy SKICC


Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne hogy :Mb 80 om van,az a probléma hogy egy mb 50 es kipuff van rajta (a könyök át van alakítva 80as éra végig a dobig) a dob üres én így vettem, tettem bele egy csövet a végére bele a dob ba kb feléig ér be.Ezt azért mert olyan hangja volt meg még van is egy kicsit mint a tápos ts MZ nek:d
Végül is az volna a kérdésem hogy az 50 es és 80 as nak miben külömbözik a dobja ?Vagy egyforma? Azt tom hogy a könyök vékonyabb de az át van normálisan alakítva, szerintetek ez így fojthat rajta? Jól megy egyéb ként de még más Mb t nem próbáltam MBX hez hasonlítva szerintem az jobban húz egy picivel!
10 környéki sűrítést minima 8as gyertyával ilik etetni.
Vélhetően ellenállásos gyertyát kér, szóval nem kell sokat cizellálni:
BR8 oszt ennyi
Úgy látom az NGK gyertyakeresője kissé hiányos. Honnan tudjam, hogy az MBX-50-em M,S vagy esetleg SD ? Ráadásul ezeket a típusokat 1988 ig jegyzi. Az enyém pedig 91-es... Láttam a Vaterán egy Isolatort használtan 50 ft-ért .Persze ez csak vicc volt.
dzsal dzsanázik, dzsavellázik
igy igaz tehát akár otthon is meglehetne csinálni az embernek az elsoztót csak ideőgiényes a dolog : D de lehet hogy botlban kaphatóm nemtudom. másik mbről lekell nézni hogy áll a pumpa és kísz :D
kettő dzsal:D
továbbra is eladó 1-2 cuccom!
Modern motoknál van egy elosztó a tank alatt kb, egy kis műanyag basz. Beflé a gázkartól egy bogdán megyen, kifele, meg mán kettő dzsal, egy akrbihoz, egy a pompához
Akkor honnan?
Elvileg ahogy húzod a gázkart, jobban megy az olaj is nem? Márpedig akkor ez a legésszerűbb (szerintem)
ne ma gázkartól oszlik ketté.
Köszi, egy kérdést azért megért

Viszont jönne is a következő: vissza szeretném állítani az olajbefecskendezést bovdenesre. A probléma csak az, hogy az előző tulaj vett rá egy egybovdenhornyos gázkart. Mellé tudnék rakni még egyet, viszont kéne az átmérője. Tud ebben valaki segíteni?
Ime gyertya kereső Vedd ki az olajtartályból a a szintjelzőt és az ujjaddal óvatosan mozgasd lehet csak be van ragadva az úszós része.
Ja, és az olajlámpám is mindig kigyullad, pedig van benne rendesen...
Sziasztok! MBX50-em indításkor(betolom) dadog mintha a gyújtást kapcsolgatnám, kb 50 méter után megszűnik a hiba. Persze nem teljesen mert menet közben, alig észrevehetően néha csinálja. Gyertyát megnéztem, tocsogott a benzintől. Pontos adatot tudna valaki a gyertya ajánlott hőértékét illetően? Téli-nyári különbözik, esetleg hőmérséklet függő? 1991-es MBX50 vízhűtéses,6seb.
Köszi.
Lol ez nem egy modern befecskendező rendszeres motor:D
Egyik a távolsági vissza jelző,a másik egy üres jelző a harmadik pedig az olajtartályban a minimum olajszint jelző:D + van még egyhőfokmérő óra is
A műszerfalról nem fogod megtudni hogy megyen e a szivornya, or nem megyen, mert csak a tartlyban méri a szintet.
Kb emmi értelme.