Nekem 80-82 többet nem megy
van a hengerben egy kis butítás amiatt szerintem de amugy nagyón jól veszi a fordulatot ja meg a cdi m se fasza lehet amiatt is
az enyém végsebességre olyan 85-90 de azóta fel lett újítva szal nem nézegettem. de amúgy 5.be amennyit forog kb annyival is mész szal ha 5.be forog 5ezret akkor mész ötvennel lehet hoy az enyémen nem gyári áttétel van de nem tudom
Én is úgy tudom, hogy az elődje. Bár nekem abszolút nem jön be az mb formája, és nem is tetszik, ettől függetlenül szépen egyben van a motorod, szép helyekre eljutottál már vele. A várhoz mi is a Malagutis barátommal szeretnénk elmenni a nyáron.
tudtommal az mb az mbx elődje. Tehát ebből kiindulva, az újabb jobb. Ettől függetlenül "nyomtam" már le az mb-vel mbx-et. Kényelem szempontjából jobb az mbx. Mást összehasonlítást nem tudok hirtelen.
Nem értem, mindenki hajtani akar csóri kismotorokkal, akkor mért nem ül fel nagyobb gépre. Zoli teljesen igazad van amúgy...
Az én motorom hengerfalán rajt a 49ccm. Majd egyszer lecserélem nagyobbra addig tökéletesen megfelel, annak ellenére, hogy "csak ötvenes".
A lényeg, hogy motor, tehát váltós és nem ér össze a térded mert tank van a lábad között.
Szabályossági szempontból teljesen mindegy, hogy 50es vagy 80as a motort, mert még az 50es 4sebességes, tehát a legbutább verzióju blokk is messze túl van a hazai jó 40 éve túlhaladott értelemetlen és kokrétan életveszélyes "tervezett végsebessége45Km/h" baromságon, amvel segédmotoros kerékpár lehetne.
Az iylen 80as témát akkor lehet beszopni, ha az ember balesetet okoz , vagy, ha belefut egy lelkesen türhő fakabátba, akinek nincs jobb dolga mint a motorosokat basztatni.
Szóval aki nagyon viztosnágban szeretné magát érezni, az szépen átüti a vázszámot 50es vázszámra, vagy szerez egy 50es vázat és átépíti satöbbi. Köbcentit a motorban akor fognak méregetni, ha büncselekmény történik és igazságügyi szakértőt vonnak be, másképpen nemigen.
Nekem vitték már el motoromat balaeset után "átviszgálni" ez kb aból állt, hogy felszakították az ülést, behorpasztották a tankot, letörték a tükröt és más helyeken összebaszáták a mtoort, majd letették a telepen és hozzá sem nyúltak.
A fakabtok szeretik azzal ijesztgetni a gyerekekekt, hogy "elvisszük kpm vizsgálatra" (az nem zavarja őket hogy kpm 20 éve nincsen:) Szóval, rendőrök hazudoznak, és a megrémisztett és ostoba állampolgárok meg szépen bevallanak mindent.
Így dolgoznak mert nincs a kezükben semmi.
Nem kell bevallani, nem fogják bevizsgálni.
Meg az aggaszt még, hogyha esetleg behozzák a rendszámozást akkor nem fogsz tudni tovább adni rajta:/ Mert akinek 125-ös jogsija van az úgy is 125-ös mocit vesz nem 80-ast://
nálam balesetnél nem volt semmi. pedig kivolt emelve a segge egy sima mbx mellett simán 125 nek nézett ki . nemtudom a törvényt, hogy elvitetheti e bevizsgálni balesetnél, de tuti számít az is hogy ki volt a hibás.
van a hengerben egy kis butítás amiatt szerintem de amugy nagyón jól veszi a fordulatot ja meg a cdi m se fasza lehet amiatt is