Én Castrol Fork Oil Synth.10W olajat öntöttem villánként 2 dl.
Jó kemény lett, de így is akartam, hogy ne koppanjon le.
Sokkal rövidebb lett a fékút, és kanyarokban nem megy el az eleje!
4000 Ft volt a párja a szimeringnek, 1750- volt a 0.5 L olaj.
Én is most néztem meg 1 ik villaszár 0.5 deci olaj másik hót öres:Szerintem még nem volt szétszedve.100 hogy ha feltöltöm rendesen ereszteni fog a szimeringeknél.3.7 deci kell villánként én úgy tudom?
Na kész lett az első villa nem semmi milyen ramaty állapotban volt!
Most viszont nagyon jó lett, félelmetes a különbség úttartásban és fékútban is...
Egy kép a régi szimeringről
Sajna ez van, ezzel nem tudunk mit kezdeni. Tényleg Indiában rakják össze a motort. De ma már minden típushoz rengeteg a kínai cucc.
Szárnyal a sárgák gazdasága az olcsó munkaerő miatt.
Szerintem nem rossz, egyszerű kis 4T motor, léghűtéses olcsó fenntartható kis gép. Nem is kell nagyobb, mert vár haza a családom...
Meg már öreg vagyok bohócnak, bár sokan lefitymálják a segédmotorost meg a 125-ösöket, de nem foglalkozok vele.
6-ban 8ezret forog és itt a vége. Elvittem nemrég egy kifejezetten motorszerelő sráchoz, kérdeztem a véleményét a motorról.
Ekkor mondta ez a motorom max teljesítménye, ilyen hosszú benne a váltó. Teljesen rendben van egy 26 éves géptől. Szerinte nem volt még megbontva, ne is nyúljak hozzá, mert jól húz és van benne nyomaték.
Bár én már fejben egy CBF 125-ön ülök.
Szerintem jövőre, de max 2 év múlva csere lesz...
Addigra teljesen rendbe vágom a vasat, majd örül az új gazdája ha lesz...
Neked mennyit forog utolsó sebességi fokozatba?És milyen átételled van?Nekem holnap lesz elméletileg km spirálom majd kiderül mennyit megy ,Zoli írta hogy lehet azért nem pörög 8 nál többet met ford szám korlátozott a cdi im majd kipróbálom egy másikkal meg nehezíteni kell az átételemet hátul 42 es van elől 15 ös 5. be olyan mint ha üresbe mennék semmi terhelése sincs én ugy érzem.:S
Állítólag vízhűtésesbe nem is kell nagyobb hőértékű. Megnéztem szép őz barnára ki van égve semmi koksz vagy felesleges üzemanyag nem volt rajta. Simán beletudom pirosba forgatni a motort, bár 9 ezernél bőven elég elváltani, gyönyörűen húz a seggem alatt. Pedig 191 cm és 112 kg vagyok, 80km/h a vége alattam!
Nekem Ngk gyertyával nem akar 8 ezernél tovább pörögni akár milyen hézagot adok neki ,Most valamilyen shampion gyertyát használok ezzel már pörög ,de még mindig nem az igazi amúgy nem rángat megy rendesen.Gyújtás elektronika pedig új.
Jó kemény lett, de így is akartam, hogy ne koppanjon le.
Sokkal rövidebb lett a fékút, és kanyarokban nem megy el az eleje!
4000 Ft volt a párja a szimeringnek, 1750- volt a 0.5 L olaj.
Most viszont nagyon jó lett, félelmetes a különbség úttartásban és fékútban is...
Egy kép a régi szimeringről
Szárnyal a sárgák gazdasága az olcsó munkaerő miatt.
Meg már öreg vagyok bohócnak, bár sokan lefitymálják a segédmotorost meg a 125-ösöket, de nem foglalkozok vele.
Ekkor mondta ez a motorom max teljesítménye, ilyen hosszú benne a váltó. Teljesen rendben van egy 26 éves géptől. Szerinte nem volt még megbontva, ne is nyúljak hozzá, mert jól húz és van benne nyomaték.
Bár én már fejben egy CBF 125-ön ülök.
Szerintem jövőre, de max 2 év múlva csere lesz...
Addigra teljesen rendbe vágom a vasat, majd örül az új gazdája ha lesz...
http://citybike.hu/spd/B8ES/Gy...
Állítólag vízhűtésesbe nem is kell nagyobb hőértékű. Megnéztem szép őz barnára ki van égve semmi koksz vagy felesleges üzemanyag nem volt rajta. Simán beletudom pirosba forgatni a motort, bár 9 ezernél bőven elég elváltani, gyönyörűen húz a seggem alatt. Pedig 191 cm és 112 kg vagyok, 80km/h a vége alattam!
Nagyon sokat javítok, hogy az eredmény már csak ennyire elvislehtetlen, az már jeéentős javítás eredméyne:)