Hát ez jó kérdés:D én azt csinálnám hogy öntenék a tartályba 1 decit és a tankba meg 5 liter benzint és megnézném kb ,hogy fogy a benzin meg az olaj.Ebből nagyjából ki lehet ne számítani szerintem.
Valaki még annyit megtudna nekem mondani, hogy amikor az olajpumpa kis karja teljesen felvan húzva(mintha teljesen húznám a gázt) akkor mennyit kever a benzinbe? mert azt meglehetne csinálni hogy kiakasztom maxon és akkor nem kell hozzá bowden hanem folyamatosan annyit kever bele mintha teljesen húznám! mert végülis ha a benzinbe keverem akkor is egyféle keverési arányt kap alapjáraton is meg mindenhogy!
Köszi a képeket, meg az infót! Összehasonlítottam a motoromon lévő fékkel, de mintha nem lenne ugyanaz a kettő. Tuti MBX 80-as a tiéd is? Ha a felfogatása kompatibilis, akkor nekem mindegy, hogy hogy néz ki.
Lehet itt telószámot kérni? Mert felhívnálak ez ügyben.
Köszi az infót. A csavar totál be van hajtva, nem tudom kihajtani.
De megpróbálom...
A tű melletti rugós csavar az könnyen jár kézzel is tudom tekerni.
Néztem az oldalad, és nagyon tetszik. Gratula
Mennyi jó ötlet a jó öreg simókhoz!
már nem emlékszem, hogy abban a karbiban a keverékcsavar az levegő vagy benzin csatornát zárogat.
Mindekettő előfordul különböző karbikban, és értelem szerűen, ha benzint zárogat, akkor befelé szegényít és nem kifelé.
Amúgy meg alapjárati keverékcsavarnak híjják, és ennek az az oka, hogy az alapjáráati keverék beszabályozására való:)
Magyarul, ha neked nem forog el a motor, akkor nem azt kell tekergetned, háromnegyed subernyitás felett a főfuvi a mérvadó.
A karbi levegőcsavarjának hol kell állnia? Mert tegnap néztem az enyém totál be van hajtva. Így tuti nem jó szerintem. Lehet ezért nem forog le hatodikban...
az mbx 80 on két dugattyús úszónyerges van.
Köszi a képeket, meg az infót! Összehasonlítottam a motoromon lévő fékkel, de mintha nem lenne ugyanaz a kettő. Tuti MBX 80-as a tiéd is? Ha a felfogatása kompatibilis, akkor nekem mindegy, hogy hogy néz ki.
Lehet itt telószámot kérni? Mert felhívnálak ez ügyben.
De megpróbálom...
A tű melletti rugós csavar az könnyen jár kézzel is tudom tekerni.
Néztem az oldalad, és nagyon tetszik. Gratula
Mennyi jó ötlet a jó öreg simókhoz!
Mindekettő előfordul különböző karbikban, és értelem szerűen, ha benzint zárogat, akkor befelé szegényít és nem kifelé.
Amúgy meg alapjárati keverékcsavarnak híjják, és ennek az az oka, hogy az alapjáráati keverék beszabályozására való:)
Magyarul, ha neked nem forog el a motor, akkor nem azt kell tekergetned, háromnegyed subernyitás felett a főfuvi a mérvadó.
Így tényleg meg lehet mérni, hogy műkszik e, és ennyi a szállítása.
A karbi levegőcsavarjának hol kell állnia? Mert tegnap néztem az enyém totál be van hajtva. Így tuti nem jó szerintem. Lehet ezért nem forog le hatodikban...
Szintén skálázott edényból eteted az oaljpumpát.
X mennyiségű benzin elfogyasztása után megméred mennyi olaj fogyott, és kiszámolód az arányt.
Úgy emlékszem, alapjraton valami 1/70 környékét álílt be a pumpa, és onnen emeli fordulaton
fél deci jelentéktelen.
Mennyi olaj kell egy mb-80-van blokkjába ?