Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

küldtem.
Császtok Tegnap szereztem egy Mbx50 4 Sebis Blokkot !
___ Robantott rajz kéne a blokról mert darabokban van és esetleg szerelési tippekell eltudtok e látni esetleg köszi!-_____
Email:kawasakizoltan@gmail.com
Akkor valószínű hogy úgy van ahogy írtam.
hát :D annyit tudok hogy ha leveszed a gyujtáskapcsolót tehát széthúzod azt a 4 vagy 5 kábelt akkor a motor indul :D világítás stb nincs.
Falun nem kell!
Az engem is érdekelne lényegében az hogy testre zár ( lesoszól) Vagy megszakítja az áramkörét a gyújtásnak?
Ha egy lánckereket cserélsz akkor illik cserélni a másikat meg a láncot is vagy gyorsan ledarálja szvsz.
hali az a kérdésem hogy az mb-80 ashoz milyen gyújtáskapcsoló való , jó-e egy sima univerzális?
Nincs valakinek szüksége egy 42 es hátsó lánckerékre?Az enyém feleslegesé vált.
Festés, matricázás kész. Most csak úgy dísznek ráaggtam egy két elemet hogy a lényeg látszódjon.
fel lehet rá tenni a 90es(3as) gumit is, csak kreténül áll rajta.
ide városba elég, odaadom az mbx et cseréljünk :D:D:D:D:D
A 2.75 nagyon jól irányítható Simsonon. Bár a max sebesség amin teszteltem csak 70... (nyélgáz)
elöl 2,75 hátul 3.00 de havernak simóba mbx keréken 2,75 van hátul is nagyon jól borul :D minél keskenyebb annál jobb :D
Szerintem nem veszélyes, inkább kezes kis gép a Honda. A fék is elég rá, és egész jól lehet dönteni a gumimérethez képest...
Valaki megtudná írni hogy az 5 sebességes mb és a 6 sebességes mbx nek egyforma a kihajtása?Arra gondolok hogy a 6 sebességesnél csak az 5 van felosztva 6 ra mint a simo 3 és 4 sebességesnél?
Vagy a 6 az egy + sebességi fokozat?
a legolcsóbb legcélravezetőbb és a leggazdaságosabb a 80 as blokk :D
Nálam is megy 80-at, aztán valami elektronika leszabályoz. Állítólag ki lehet iktatni, de így is elég veszélyes a magas súlypont miatt. Na meg, meg is kellene állni. Tapadófelület meg minimális. Nekem a hegyi menet miatt gyenge. Ezért kellene telejesítményt növelni.
A fogszámmal lehet valamennyit variálni, de igazából ne várj sokat egy 50 ccm motortól. Ahhoz képest, hogy ilyen öreg gépek, még mindig jól teljesítenek. Én is 191 cm és 112 kg v.ok. Alattam is megy 80km/h val a kis Honda.
Esetleg cseréljem a hátsó fogaskereket, hogy nyomatékosabb legyen? Akkor lassabb lesz....
Az baj....
Szia!

Szerintem a legegyszerűbb, ha keresel egy 80-as blokkot.
Nem tudod rátenni az 50-esre a 80-as hengert.
Sziasztok!
Pár éve nyúzok egy 1991-es vízhűtéses MBX-50-et. Az üzemanyagárak miatt az autót(5000cm3) pihentetem, így fontos lett a gép rendbetétele. Mivel 100kg vagyok, elég nehézkesen közlekedem vele komolyabb emelkedőn. Abban kérnék tanácsot, hogyan alkíthatnám át 80 cm3-re. Alkatrész ajánlat is érdekel ehhez a projekthez. Budapesti vagyok. ( gyuri11111@freemail.hu )
Üdv mindenki. Érdekelne engem Honda MB 80 as komplett blokk, lehetőleg működőképesen, ha valakinek van és eladná jelezheti.
Szerintem az MB jé jó ,de nem vok benne biztos Mtx azt passzolom.