Császtok Tegnap szereztem egy Mbx50 4 Sebis Blokkot !
___ Robantott rajz kéne a blokról mert darabokban van és esetleg szerelési tippekell eltudtok e látni esetleg köszi!-_____
Email:kawasakizoltan@gmail.com
Valaki megtudná írni hogy az 5 sebességes mb és a 6 sebességes mbx nek egyforma a kihajtása?Arra gondolok hogy a 6 sebességesnél csak az 5 van felosztva 6 ra mint a simo 3 és 4 sebességesnél?
Vagy a 6 az egy + sebességi fokozat?
Nálam is megy 80-at, aztán valami elektronika leszabályoz. Állítólag ki lehet iktatni, de így is elég veszélyes a magas súlypont miatt. Na meg, meg is kellene állni. Tapadófelület meg minimális. Nekem a hegyi menet miatt gyenge. Ezért kellene telejesítményt növelni.
A fogszámmal lehet valamennyit variálni, de igazából ne várj sokat egy 50 ccm motortól. Ahhoz képest, hogy ilyen öreg gépek, még mindig jól teljesítenek. Én is 191 cm és 112 kg v.ok. Alattam is megy 80km/h val a kis Honda.
Sziasztok!
Pár éve nyúzok egy 1991-es vízhűtéses MBX-50-et. Az üzemanyagárak miatt az autót(5000cm3) pihentetem, így fontos lett a gép rendbetétele. Mivel 100kg vagyok, elég nehézkesen közlekedem vele komolyabb emelkedőn. Abban kérnék tanácsot, hogyan alkíthatnám át 80 cm3-re. Alkatrész ajánlat is érdekel ehhez a projekthez. Budapesti vagyok. ( gyuri11111@freemail.hu )
___ Robantott rajz kéne a blokról mert darabokban van és esetleg szerelési tippekell eltudtok e látni esetleg köszi!-_____
Email:kawasakizoltan@gmail.com
Vagy a 6 az egy + sebességi fokozat?
Szerintem a legegyszerűbb, ha keresel egy 80-as blokkot.
Nem tudod rátenni az 50-esre a 80-as hengert.
Pár éve nyúzok egy 1991-es vízhűtéses MBX-50-et. Az üzemanyagárak miatt az autót(5000cm3) pihentetem, így fontos lett a gép rendbetétele. Mivel 100kg vagyok, elég nehézkesen közlekedem vele komolyabb emelkedőn. Abban kérnék tanácsot, hogyan alkíthatnám át 80 cm3-re. Alkatrész ajánlat is érdekel ehhez a projekthez. Budapesti vagyok. ( gyuri11111@freemail.hu )