Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pocses! Ha 60-as óra van a mocidon, akkor az 50-es.
Hersa! Az egész komplett műanyag ház hiányzik a légszűrőnél mindkét oldalról. Ezenkívül tölthetnél olajat a külön olajozó tartályba, feltéve, ha nincsen kikötve ( fehér fogaskerék jobb dekni alatt). Szárazon ne működjön a szerkezet, az nem tesz neki jót.

A helyedben a váltónál, és a karbinál is kicserélném a tömítést, ocsmány, ahogy kilóg a színes paszta. 1450-ért komplett tömítésgarnitúrát lehet venni.

A láncvédőd sem gyári, mert az műanyag. Nekem 1983-as MB-m van, és azon már olyan. Ha szeretnél közelebbi képet a műanyagokról akkor csinálok.
nekem a lemez legalul van :D de ott az ideális ahol a legjobb a motor ahol tökéletesen működik.
gázbovdent mikor olajoztad meg utoljára? Nekem azután csinálta, amikor kimosott az eső...
Szerintem neked 50-es motorod van.
Vegyél tőlem egy felújítandó blokkot, akkor lesz 80as :)
Kívülről hót ugyan olyan.
Erre a meghajtásra gondoltam nekem nincs meg a belselye:S
Itt a másik oldal is.
Olyan kérdésem lenne hogy mi hiányzik nekem a hondámról jobb és bal oldalon a légszűrő házról? Valaki tud erről képet küldeni hogy egyátalán mit kersek vagy ha vkinek van eldó az írjon:hersa@freemail.hu ,Továbbá kersek még km meghajtást is
Van az MBX ben fojtás? Mert 6-ban 8 ezres fordulatnál teljes gázon, nem akar feljebb menni már a fordulatszám, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Igaz akkor már rég kiakasztotta a 60-as órát. A "síbertűt" néztem a legtetején van a lemezke tehát a legkevesebbet kapja a motor. Hol az ideális állása?
Küldtem a mailedre privátot...
A többit megbeszélhetnénk privátban...

pocses@citromail.hu
itt e van.
Ilyen műszerfalat még sohasem láttam :D de tetszik D:
mondm, hogy ronda a háza, a kerete szokásosan törött a kupcsnál például.
Viszont a műszaerek jók benne.
Persze, ha minden vágyad egy kép, letényképezhetem
Képet mutathatnál róla köszi.
VAn valami nyamvadt órám, ronda a háza de a műszerek jóük benne.
szerinem 120as.
Kő?
Sziasztok!Tudnátok nekem abba segíteni, hogy mi lehet a baja a motoromnak?:/... Azt csinálja néha, hogy megyek és elkezd akadozni de ha gyorsan felváltok akkor csillapodik egy kicsit de utána ha megint felpörög megint akadozik...és végül így váltogatok felfele és kihúzatom a sebességekbe és így abbahagyja és megint tökéletesen működik...Valami sejtés, hogy mi lehet a baj?:/
(ez nem ilyen dugulásos rángatás)
Ilyen a műszerfal:
No problem, azért köszönöm.
A km órát ki lehet cserélni másikra, mert azt kiakassza a motor meg valami led folyamatosan világít benne speed felirattal.
Egy 120-as műszerfal nem lenne rossz...
Megnéztem, elég undormány sajnos.
Én köszönöm!
Üdv Honda022
Megkaptam a cuccot minden oké . Köszi szépen.
Szia!

Na találtál használható sebváltókart?
Jó kép lett. Na meg jók a "balcsis" képeid is.....