Na lett egy kis pénzmagom. Kérdésem a gujtás tuti 125-ösé mert 80 as van nekem is de az nem stimmol a fötengelyre. Érdekel kormány műszerfal fejidom kulcsos gyujtás kapcsoló spirálok. Markolat nem lényeg habár a kuplung oldalra nem ártana valami.
Keresek Zárható tanksapkát 50-es mocimhoz,illetve karburátort, vagy uszot mert az enyémben nincs.Vagy elérhetőséget hol lehet beszerezni.olyan a vége mint ami a képen van.(a képet nem én csináltam,a forumót turtam fel érte)
Perpill ragacsos megoldás maradt. Vettem uj tömítés garníturát és miután összeraktam gyanus foltok voltak pár nap mulva a motor alatt és kiváncsi vagyok hol is ereszt. A víz cső oké mert 25 éves csőnek és a gyári bilincs mellet oké hogy csepeg picit de volt ott olaj is. holnapra kiderül ereszt-e valami! Ha minden oké többet ki nem veszem azt a csavart. Valami kókány szakmai zsenié lehetett ez a motor a múltban mert a vízleeresztő csavar is köralakú az ola jsár homokkal keverve mindenhol megtalálható ecsettel átkenve a henger stb..! Nem folytatom. A hirtelen megoldások híve volt az ürge amit max 200 ftból meglehet úszni! Na ezt kell helyre rakni. A váltó probléma megoldodott-- A kuplung oldalon az a fogas ív kivolt csuszva a helyéről és a tengely is kimozdult! Nem értem hogy ment fel a dekni és hogy tudtam sebességet váltani egyáltalán?
Esztergáltass bele egy perselyt. A perselybe pedig egy csavart, lehet, hogy kisebb lesz az olaj leengedő de úgyis lefolyik azon is. Ne ragaszgas mert egy idő után megmerevedik az fbs aztán meg pont a kerék elé foylik az olaj
Ismét kib..sztam magammal! Nem a léptető villával lesz a gond. Széthúztam újra és forgatva a kukac tengelyt simán lépked. Viszont így széthúzva a váltóval már nem akar lépkedni. Valószínű a kuplung oldalon a léptető mechanikával lesz a kanyar. Csináltam magamnak pár órás plusz melót. Ráadásul az olajleesreszőnél kiszakadt a menet nagyrésze! Remélem az olaj álló ragacs megfogja még!
Tudtam hogy beszoptam! Haverom pilinckázott ott valamit és mondtam neki hozzá ne nyuljon mert ha széthullik nem tudom újra összerakni fejből. A F....omat! 2 hétig szoptam a gyujtással. De most összejelölök mindent! Nem baszok ki magammal újra. Talán ez az uccsó hétvége hogy jó időben kerüljek vele egyet.
Üdv Hondások! Összeraktam a vasat szép apránként. Viszont van egy olyan probléma hogy csak üres és 2-es sebesség van. A blokk csak szét lett húzva az oldalára fordítva a kuplung meg ilyenek rajta maradtak. Egyedül a vízpumpa tengely jött ki belőle. Semmi nem lett bolygatva csak a berugó tengely. Valami 5let mi lehet a hiba? Nem szívesen húznám szét ujra!
ciao kedves erpe1207... a sárvédőt adom 3000 ért a kormányt meg ingyen mert szerintem így nem piacképes arra meg nincs időm hogy elvigyem műanyagoztatni hogy szép legyen mind a két fekete más formájú adom mind a kettőt és azt csinálsz vele amit akarsz,egyszóval 30000+postáért kapsz sárvédőt meg két felújításra szoruló kormányt
Honda mbx-50-hez keresek benzincsapot és első féknyerget.
Eladó MBX-hez jó állapotú gyári benzincsap.
Keresek Zárható tanksapkát 50-es mocimhoz,illetve karburátort, vagy uszot mert az enyémben nincs.Vagy elérhetőséget hol lehet beszerezni.olyan a vége mint ami a képen van.(a képet nem én csináltam,a forumót turtam fel érte)
Cserélt már valaki kiegyenlítő tengelyen csapágyat?
Arra lennék kiváncsi,hogy jön le a fogaskerék.
Magyarul tágfutó csapágy.
Ez való túlfedéses ilelsztésű csapágyrogzítéshez amikor a belső futógyűrű tágul, a külső szűkül a szerelésnél.
Ha megnézel egy csapágykatalógust, ez eléggé világosan ki is derül.
Előre is köszönöm!