Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah. :) Én most a CRE-mmel szenvedek, nagyon érdekes elektronikája van. Nincs benne aksi, de gyárilag indexes. Váltóáramú indexrelé van benne, meg ilyenek....
Persze, ha az volna a baja, akkor minden izzőt leverdesne:)

Lényeg a lényeg, hogy a városi mellé köll párhuzanyosan még valami kis fogyasztó.
Őő valóban, kiment a fejemből, hogy ezen a motron még a simsonnál is primitívebb generátor van, egy tekrecs mindenre oszt szavasz.
(nem fikázás, a célnak nagyon is megfelel)
Köszi! Üres visszajelzőm ugysincs !:D bekötök oda egy izzót akkor és jó :D Köszi ! : D
Akkor szokta kilőni az izzókat, amikor nincs benne, vagy rossz az aksi. Volt, olyan, hogy a srácnak kilőtt az izzókat, mondtam, hogyha nincs benne aksi, akkor csinálja. Azt mondta van benne, megnézte és nem volt jó a kontakt az aksinál. Megcsinálta és jó lett.
Ha lenne ezekben a motorkákban egy normális váltóáramu fesz szabályzó nem tenné.
MAga a darab rendkívül egyszerü lenne egy lemezmag, rajta vastag zománchuzalból pár 10 menet és csók, a fesz nem bírna a megengedettnél magasabbra emelkedni.
(ilyen van a simsonban hásóizzó védelemnek)

Neked vélhetően azért lődözi ki a tompikát,mert akkor nagyobb fesz jut rá,mint országúti állásban.
Ennek az leht az oka hogy gondolom van neked is a műszerfalon egy országútifény visszajelző, ami párhuzamosan van kötve a féynszóróval.
ez a pár watt már elég hogy az országúti szál életben maradjon.
(magyarul ne elég a terhelés a generátornak, kellene városi állásban is még valami pár wattos fogyasztó. Lehet ravaszkodni, és az országútit minden világítás állásra rákötni, vagy bár mit ami hasonló teljesítményű.)
Én ugy tom 8 deci kell bele :D annyit szoktam :D
csak megjegyzés:)
A váltó olaj és a motorolaj ezeknél a motoroknál egy és ugyanaz, ez nem autó Egyébként egyszerű a megoldás nem kell méregetni hanem kicsavarod a kiegyenlítő csavart ( fontos, hogy a motor ,,függöleges,, helyzetben legyen, ne pedig letámasztva) töltöd bele szépen a 10W40-es olajat és amikor elkezd kifolyni a túlfolyón, nem csavarod be! Hanem szépen megvárod amíg a felesleg teljesen kicsöpög (ez akár 20-30 percig is eltarthat) Mivel idő kell az olajnak, hogy szépen lasasn elfolyon mindenhova és így nem lesz töblet olajad.
Láttam mrár sok hozzászólásod, jókat derültél gondolom a nemrégiben írta valaki valamelyik videó alá hogy " nincs áramfeszültsége "
Hihetelen mennyi... ember van :D

UI: Sok mbx esnek kilövi a tompítotatt :D ? mert nekem eddgig az összes izzóban kilőtte ( 35/35w) de az országútit eddgig csak 1 szer.
köszönöm, megtisztelő, de azért nem teljesen így vvan:)
(sajnos:)

Naponta tanulok dolgokat tizenévesektől, és nem szégyenlem.
szüval nem feltétlenül van igazam, de eben a z oolajkérdésben nagy esélylel.
Még ha én mondanám akkor lehet hülyeség! de azért Zolinak szerintem nem hogy el lehet hanem EL KELL hinni ,
én próbátlam hajto mü olajjal összeragadt a kuplungom.
Egyébként a gyár is 10w 40 et ír bele : )
"a váltóhoz hajtóműolaj kell"

Nem.
(nem feltétlenül)
Szokásos dogma...
Nézz utána, hány meg hány 4t motor van, ahol a váltót és a hengereket uygan az a 10w40 köenyéki mezei motorolaj keni.
10W40? az kizárt a váltóhoz hajtóműolaj kell. Én konkrétan 70W90-et toltam bele... gondolj csak arra, hogy mekkora hőt kell elviselnie, mivel az MB az léghűtéses. De a kérdésem továbbra is az, hogyan kerül plusz olaj a blokkba? Amikor olajat cseréltem, pontosan kimértem mennyi kell bele, és a leeresztő csavarnál ellenőriztem. Szóval nem értem én ezt.
mb, mbx be annyit tudok hogy blokkba 10 w 40 kell !
am nemtok sajnos segíteni :S
szevasztok.... 5-7 ezres tartományban ritmusra dalol az MB-m... gondoltam, megnézem mennyi motorolaj van benne... úgy spriccelt kifelé, mint a vízipisztoly ( üzem meleg motornál ). Az előfordulhat, hogy a motorolaj belefolyik a váltóolajhoz? És ez milyen kárt csinál a motorban, elvileg a 2T az úszik a váltóolajon ugye? Hétvégén Balatonra akartam menni mocival... Ha valaki találkozott a problémával, az segítsen. KÖSZI
értem azért kössz
kabelkoteg nincs sajnos.es elektronikai cuccok se. a felsorolt dolgok vannak csak.
Helló mbx kábel köteg mindennel együtt van e még ?
hello

oksa. dobj egy levelet privatban es eggyeztetjuk a reszleteket.
attila.hunter@gmail.com

hatso tengely lehet akad, fekhenger viszont nincs mbxhez.
varom leveled akkor.
Szia!Engem érdekelne 3000-ért.Ha van még esetleg egy hátsó tengelyed is és egy főfékhengered akkor az is.Válaszod előre is kösz!Üdv Márk
Skacok segítsetek lécci VÁLTÓ összeszerelésben. (A kiegyenlítő tengely szinkronizálását már megértettem de még nem tartok ott. ) Elméletileg minden fogaskerék a helyén van de nem lehet szépen pörgetni mert elakad. Próbálom rakogatni a sebességeket a váltótengellyel de azt se tudom, hogy hanyadik sebességeket rakom. Merjem így összetenni? Vagy nincs jól valami? Mi a megoldás?
Oké rendben
oksa. ha megis kell irj batran akar itt is vagy az e-mail cimem ott az adatlapon.
Persze azis számit . Az ár jólenne de a hátsó fogaskerék tul nagy . Még gondolkozok rajta vagy megpróbálok szerezni egy 36-fogast . Lehet hogy lessz is azért várok még hogy mit irnak vissza
3000 kompletten? nekem ez volt rajta, imerosnek is ilyen volt fennt anno. 85-t ment lazan a gep barmikor. ugye az elso kero is szamit nem csak a hatso.