Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Nézd meg a kipufogót nincs-e eltömödve
Üdv Srácok! Volna egy kérdésem hátha valaki találkozott már vele.
Van egy mb 125 honda. Most lett fúrva uj dogó stb. összeraktam pöcre indul hidegen szivató nélkül alapjátrat minden mint a mesében. Veszi a túrát erős szép hangja van. Ráülök mondván megyek egy karikát. 3000 nél elkezd dadogni pattogósan jár hebeg és semmi erő. 5. sebességben már max gázon 4000 fordulat amit kilehet hozni belőle. Karbi tiszta gyujtás jóhelyen. Másik karbival is ugyanezt produkálja. Valakinek esetleg nincs tippje milehet a hiba? Már az idegeimre megy. Nincs köztetek valaki Monor közelében aki rátudna nézni? El vinném én is valakihez de így? köszi előre is a segítséget!
sziasztok hona mt 50 hez keresek karburátort 18 mm az átméröje elvileg PF 18-as Keihin a gyári karbija ha van valakinek akkor irjon vagy esetleg úszó FONTOS Lenne köszi elöre is sziasztok
Helló mindenkinek!
Széthuztam a blokkit hát tömités nemis volt közte csak fbs-el volt lekenve a főtengelynél volt egy szimering vagyis valamikor az lehetett . Az lehetséges hogy egyoldalt (bal) két szimering legyen ez szerintem nemigazán gyárilag lehet igy. Szétszerelésnél ki hullot 4db kis golyó a váltó résztől sajnos pontosan nemtudom hogy hol voltak . Esetleg tudnátok ebben segiteni hogy hol volt pontosan vagy hova rakjam vissza?
Ivadék úr.
NE javasolj hü... szakszerűtlenséget.

A motorházak darabjai nem cserélgethetőek külön, CSAK EGYBEN.
Hiába készülnek sorozatban, a tengelyek egyenfutása csak együtt meg munkálva biztosítható, ezért így is csinálják.
Nem szóltam, bocs!
Szia! Nekem Van MTX-hoz komplett kipu-rendszerem eladó! A többit email-ban, ha érdekel...

bzoltan94@indamail.hu

Minden jót Üdv Zoli
Ha már ott tartasz, hogy szétszeded akkor a kuplung giegyenlítő tengelyt is jól rakd össze, a pontok egymással szemben legyenek.
Nem hülyeségből csinálják meg a gyárban még az olaj beöntő nyílást is úgy, hogy tömítsen. Ha nem számítana akkor már eleve telelenne fúrkálva lyukakkal a forgattyúshás, hogy gyorsabban hüljön.....Szerintem cseréld ki a jobb oldali forgyatyúsházat, elvileg teljesen kompatibilisnek kell lennie egy ugyanolyan típusú (jelen esetben MBX 80-assal) mivelhogy egy szabványként készűltek. Az a lényeg, hogy 80-as hengerhezvalót vegyél, mert az 50-esé a henger részénél kisebb.
Fogd már fel, hogy nem cserélheted csak együtt.
ne kellejen már uygan azokat két naponta elmondani.
Légyszi..
Igen a szimeringeket kicseréltem. És a törött részről mi a véleményed.? Az mennyire befolyásolja. Vagy jobb lenne kicserélni a jobb oldali blokkrészt.? Márha ha úgyis szétkell húzni a blokkot.
nembaj, nemhiszi, majd addig kínozza a félhalott motort amíg más baja is történik.

simsonnál ilyenkor jön: szar szimszon, ócskavas, komonista vacak, honekker bosszúja.
Szét kell húzni a blokkot és a főtengelynél és a forgatyúsház között ki kell cserélni a tömítést, mert valószínű, hogy ott megy át az olaj. Szimeringeket kicserélted?
Pár nappal ezelőtt én is ezt mondtam neki......
Falsol, ráadásul beszívta a váltóolajat.
Hello!
Az lenne a kérdésem hogy neked nemcsinált olyat a motor hogy magától felpörgött 7-8 -es fordulatig ?Ha meg te huzod neki a gázt akkor nempörög csak 7-8 ezerig és onnan leful. Csak nekem közbe borzasztóan füstölt is televollt a kipufogóm olajjal. Az esetleg nagygondot jelent ha hátul a felső felfogatásnál a jobb oldali blokk részből kivan törve az átmenő csavar helye? Attól felpöröghet magától?
Helyes! Könnyebb, mint hinnéd!
helló!
kéne nekem mb vagy mbx elsó fékkar olajtartállyal együtt,
és kuplungkar felfogatással együtt(kapcsoló az nem kell hozzá)
és akinek van mennyibe kerül?
köszi!
:) Köszi, ha hazamentem megnézem.
Ha ráz, akkor az excenter a szar, vagyis nincs jól belőve, de ehhez nem kell széthúzni. Csak leveszed a kuplung felőli fedelet és a kis fogaskereket a főtengely végén... És úgy teszed vissza, hogy a jel a jellel szemben álljon mindenhol. Nem nehéz, hidd el. Csak akkor nem tudod beállítani, ha sík hülye vagy! De nem hiszem...
Nem kell széthuzni elég ha a kuplung felöli deknit le veszed
Hmmm nem tudom. Magam nem akarom széthúzni a blokkot, viszont megcsináltatni meg nincs pénzem. Azt gondoltam, hogy a karbi rossz és amiatt hal meg 6-7000 körül.
Hogyne tudnád megcsinálni?! Nem nehéz, csak figyelni kell az összejelölést. Simán lehet, hogy elmegy tőle az ereje, ha "rosszul ráz"... Nem nehéz beállítani, le kell venni a főtengely végéről a fogaskereket, és úgy visszarakni, hogy miden összejelölés jó helyen legyen. Ha ráz, tönkreteheti az egészet...vázat.... Üdv:Zoli
Gondolod, hogy a tengely excentritása okozná, hogy elmegy az ereje? Azt nem fogom tudni megcsináltatni.
Szia
Szerintem az excentrikus tengely rosszul lett beállitva