:)
Igen, ez nekem is feltűnt, hogy alapjárati fúvóka, a Babettában, és a Mustangban is 35-ös alapjárati van, de itt a főfúvóka helyén van...
Alkalomadtán majd még erről egyeztetünk. Ha minden jól megy, holnap kapok kölcsön egy eredeti PF 18-as Keihint, amihez még nem nyúlt senki, amiről le tudom venni a súber méreteit, és elviszem esztergányolóshoz, a főfúvóka mérete miatt.
Amit 35 nek láttál az az alapjárati fúvóka(a mérete)
Természetesen van váltószám, csak ne mtudom fejből, továbbra egy öreg motornál nem rugóznék rajta, hoyg mi van ráírva, mert már akárki is belebökhetett egy 3mm-es fúrót:)
Meg kell mérni fúvókakaliberrel mi van benne, és lehet csinálni egy fúvókasaorozatot, hogy be lehessen álíltani.
Értem, hát fantasztikus... És ezekszerint nem is lehet helyettesíteni mondjuk egy 100-as mz fúvókával? (Csak mert az enyémben egy 35-ös BVF fúvókát találtam...)
Némely gyártók a furatot adják meg század milliméterben, míg mások egy átfolyási számnak hívott valamit.
Ezt úgy mérik, hoyg egységnyi magasról, egységnyi viswzkozitású folyadékot csurgatnak keresztül egy szerkezeten, amibe a fúvóka be van szerelve.
Ez sokkal közvetleebb információ a fúvóka VALÓS áteresztőképességéről.
Szia
Örülök ha segíthettem én is köszönöm a helyesbítést. Mint írtam is elég rosszul látszanak a számok, sőt nagyítóval is néztem. De így haladunk előre ha segítünk egymáson. Üdv Feri
Ez Keihin. Azt mondod? Nem értek sajnos hozzá eléggé, de az 102, ebben 100%-ig biztos vagyok, ugyanis amit múltkor küldött linket egyikőtök (ezúton is köszönet érte), szóval ott a gyári érték 102-110 között volt.
Amúgy az "átfolyási szám" mit takar? (ha már itt tartunk...)
Sziasztok
Valakik kért korábban fotót az úszóról. Voltam olyan bátor ma szétszedtem a karbit és lefotóztam A motorom MBX80-as A két fuvókán a következő számokat láttam( remélem jól) az egyik C42 a másik C702. Elég kopottak ezért 85%-ban tipp. Talán valakinek segít.
Hello, eladók megmaradt mbx 80 alkatrészek egyben 5ezerért,mert nekem a helyet foglalja már csak:
-olajtartály
-központi rugó
-hátsó lámpa
-gyujtótrafó
-gázkar+bovden
-ülés alatti idom
-láncvédő
-víztartály
-hátsó kapaszkodó
-fejidomtartó konzol
-duda
Nekem az a bajom ,hogy magas a benzinszintem és sehogy se tudom lejjebb varázsolni ezért gondoltam a cserére..de ha tudtok valami megoldást rá szóljatok . :)
Igen, ez nekem is feltűnt, hogy alapjárati fúvóka, a Babettában, és a Mustangban is 35-ös alapjárati van, de itt a főfúvóka helyén van...
Alkalomadtán majd még erről egyeztetünk. Ha minden jól megy, holnap kapok kölcsön egy eredeti PF 18-as Keihint, amihez még nem nyúlt senki, amiről le tudom venni a súber méreteit, és elviszem esztergányolóshoz, a főfúvóka mérete miatt.
Amit 35 nek láttál az az alapjárati fúvóka(a mérete)
Természetesen van váltószám, csak ne mtudom fejből, továbbra egy öreg motornál nem rugóznék rajta, hoyg mi van ráírva, mert már akárki is belebökhetett egy 3mm-es fúrót:)
Meg kell mérni fúvókakaliberrel mi van benne, és lehet csinálni egy fúvókasaorozatot, hogy be lehessen álíltani.
Átkalibrált, pontos BVF fuvikat (számozva) tőlem tudsz venni, darabját horribilis 200 forintért:)
Ezt úgy mérik, hoyg egységnyi magasról, egységnyi viswzkozitású folyadékot csurgatnak keresztül egy szerkezeten, amibe a fúvóka be van szerelve.
Ez sokkal közvetleebb információ a fúvóka VALÓS áteresztőképességéről.
Örülök ha segíthettem én is köszönöm a helyesbítést. Mint írtam is elég rosszul látszanak a számok, sőt nagyítóval is néztem. De így haladunk előre ha segítünk egymáson. Üdv Feri
Amúgy az "átfolyási szám" mit takar? (ha már itt tartunk...)
Ezen felül köszönöm szépen, nekem sokat segítettél a képpel!
Valakik kért korábban fotót az úszóról. Voltam olyan bátor ma szétszedtem a karbit és lefotóztam A motorom MBX80-as A két fuvókán a következő számokat láttam( remélem jól) az egyik C42 a másik C702. Elég kopottak ezért 85%-ban tipp. Talán valakinek segít.
Remélem segítettem, üdv Feri.
-olajtartály
-központi rugó
-hátsó lámpa
-gyujtótrafó
-gázkar+bovden
-ülés alatti idom
-láncvédő
-víztartály
-hátsó kapaszkodó
-fejidomtartó konzol
-duda