A bal oldali tekercs felel a világításért, a jobb oldali a gyújtótekercs, a felső a jeladó (gyújtáshoz).
Előszőr nézd meg, hogy a gyújtótrafónál megfelelő-e a test kontaktja.
Én visszafele indulnák el a lehetséges hibák kiszűrésével.
Gyertyacsere (a megfelelő gyetyahézagra nagyon kényesek)
Gyertyapipa, gyújtókábel csere.
A gyújtótrafó tesztelése egy másik motoron (bármilyen hasonlo gyújtású motor megfelel, amelyiken a cdi nincs egybeépítve a trafóval)
Stb...
Üdv! Egy pici tekercset keress. Az ad valami jelet vagy nem tudom mit. Ha jól tudom ez tirisztoros gyujtásu. A lényegét én sem tudom de a két nagyobb telkercs az az akksi töltéshez és a világításhoz való.
Üdv! Segítségre lenne szükségem. Van egy MB? hányas motorom is? Levegős az biztos. Nos a váz és a blokk kódja HC01E. Utána néztem ez ugyebár 80 ccm. A tank elött lévő deknin is mb80 van írva ha jól láttam de eléggé levan kopva. keihin 18 karbi van rajta. Kaptam minap egy dugó törést. Mivel a hengernek nincs válla rendeltem egy alapméretes dugót ami minden boltban 45mm.
Namármost megjött a dugó és kiderült hogy rohadt kicsi. Megmértem az eredetit ami benne volt. Az pedig 53.9mm. Akkor most nekem milyen motorom is van? Köszike előre is a segítséget!
Sziasztok
Felteszek egy fotót a gyújtásról. Én azt hittem hogy olyan mint régen a trabi volt hogy megszakító van a lendkerék alatt, de csak ezt a 3 tekercset találtam. Valkai aki ért a dologhoz meg tudja mondani, hogy melyik lehet a hibás abban hogy nagyon pici alig látható a gyertyát kivéve a szikra?
Előszőr nézd meg, hogy a gyújtótrafónál megfelelő-e a test kontaktja.
Én visszafele indulnák el a lehetséges hibák kiszűrésével.
Gyertyacsere (a megfelelő gyetyahézagra nagyon kényesek)
Gyertyapipa, gyújtókábel csere.
A gyújtótrafó tesztelése egy másik motoron (bármilyen hasonlo gyújtású motor megfelel, amelyiken a cdi nincs egybeépítve a trafóval)
Stb...