Szia! Van lendkerekem ha érdekel, 4000Ft, hibátlan állapotú, lehúzót pedig 2000Ft-ért tudok adni, ha kell?! Ha nem fórumon akarod, akkor email= bzoltan94@indamail.hu
(Van minden blokkalkatrészem, de MTX-eket bontottam)
Szia Patkányláb. A mi kis falunkban van 2 honda mb az egyik az enyém. a másik egy pár utcával lejjebb lakik. Egy ezermester figuráé. Voltam ő nálla egy párszor. Képzeld el a karbija el volt törve és ő egy JAWA karbit tett rá. Asszem alakított rajat egy picit de nem tudom milyen tipusút tett rá. Meg annyi nem vok otthon ilyesmiben.De azt tudom hogy JAWA karbit tett rá. És megy is a motor. Vagy esetleg még az nsr karbit próbáld meg.
A másik meg képzeld el nekem sem a gyári dugó volt benne és nem is tudták megmondani melyik motor dugójáéhoz hasonlít. Az én dugóméretem 48-as körül van még meg is van a blokkal együtt. ugye a gyári dugó meg 45 ről indul és 46,5 lehet furni. hogy hogy került bele ilyen fingom sincs de az tuti hogy 48-as van benne
Esetleg nem-e tudna valaki segíteni mert a lendkerekem leszaladt a kúpról már 2 szer és most úgy felhuzattam hogy le kellene szedni de nem jön le. kéne a lehúzó mérete, mert szeretnék venni egyet
Tudja valaki milyen méretű kell? köszi előre is
igen vagy mbx azt nemtudom hogy a felfogatás megeggyezik-e vagy viszed magaddal a karbit és vami másé ami megeggyezik a felfogatás jobb ötletem nincs
Koszka
csak azért gondoltam rá hogy az eredetit 80 hoz készitették amint irtad a tiéd 125 nem tudja kiszolgálni mert tapasztalatból tudom hogy az 50-esé sem tudja kiszolgálni a 80-ast
Érdeklödj bontoba vagy más forumokon biztos találsz
Koszka
Koszka! Fejet hajtok elötted. Neked volt igazad. Levegő szűrőt kivéve jobb lett, és a gumi csövet teljesen lekapva mégjobb. Ha a szivó nyílás felé közelítettem a kezem kb 1 cm-nél már elkezedett fulladni. Biztos kicsi a karbi. Csak most én honnan akasszak le 125-ös honda karbit? Van két keihin 183 karbim azt meg kenhetem a hajamra.
Hello
Össze raktam a vasat és ugyan az füstöl mint az állat nembir menni se ugy ahogy kéne . Nemtudod véletlen a gyári főtengely szimeringek méretét mind a kétoldalit ? Vagy esetleg nemtudsz valami oldalt ahol meglehetne nézni a gyári méreteket?
Nem hinném! Idáig semmi probléma nem volt. Most 0.25 mm lett furva. 3000 ig semmi gáz. a fölött behebeg és nem megy. 1-esbe pörög 5-6000 full gázon. 5-be max 3500 ig. Az enduroknak van hasonló hangjuk ha csak éppenhogy huzzák a gázt neki. Olyan pattogos vagy ha pl egy trabinál nem megy az egyik henger. Nem tudom már mi a szar van vele.
Már volt gyertya csere. most a kábelen vacillálok. A pipa ellenállása 5kohm. a kábelé 0 ohm. Nem lehet hogy az a szar? mondjuk egy komplett robogó trafót kábellal átraktunkrá. ugyan azt produkálja.
Hát! Nekem úgykezdődőtt hogy bejött a jóidő végre (mert már rohadtul utáltam a vonatozást) és járok mocival melózni. 4 nap után főtengely csapágyas lett. Blokk szétszed csapágy rendelgetés szimering stb. 1.5 hét összerakom megy minden oké. 10 km megáll erőtlen. szétszedem karbi kipucol majd próba. beindul ketyeg kis gázfröccs majd reccsen leáll. dugó eltört. Jó oks rendelek dugót mert ez ugyebár 80ccm. megjön a cucc és kiderül majd 1cm kissebb a rendelt 80-as dugó az enyémnél. Felhívom a boltost aki mellesleg nagyon jófej segítőkész és mondom mi az ábra. Vissza küldöm a rendelt cuccokat meg a törött dugót hogy hátha valamit talál hozzá. persze mind mind idő. Itt egy hét ott másfél hét stb. Kiderül 125 ccm körüli az enyém és nem lessz hozzá gyári alkatrész. Egy másik motor dugója jólenne bele csak át kell alakítani és a hengert hozzá fúrni. Oké elküldöm a hengert összefúrják és megérkezik. Még 2 hét. Gépműhelyben 0.01 mm pontosan átalakítjuk a dugót a gyárihoz. Összerekom és mint írtam olyan mint a mesében. Csak nem megy. 3000-4000 elkezd hebegni pattogósan jár és erőtlen. A belefektetett idő pénz nem igen van arányban azzal az 50km megtett távolsággal.
(Van minden blokkalkatrészem, de MTX-eket bontottam)
http://www.vatera.hu/listings/...
Üdv:Zoli