Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi? ezt nemértem..
Nem tud valaki erre az új mintára egy sémát, vagy valamit amiről könnyen lehetne festeni?

Vagy akár ilyen idomszett is jó

előre is köszi

de a gyári főtengely is könyített
polini volt a membránja nékie meg a végén már könnyített főtengely került bele igy többet pörgött mint amig az óra volt számozva
milyen "más tuning"?
Üdvözlet

Nekem 160as polini volt, főtengely bírja, át kell a karbit fúvókázni és be kell állítani de sajna már nem emlékszem milyen fúvóka volt az enyémben. Ha teszel rá még egy kipufogórendszert akkor össze sem lehet hasonlítani az eredeti 125ösöddel. Nekem 2.ban gázra jött kerékre, mondjuk még más tuning is volt benne.

én a polini mellett szavazok
Mit ajánlanál helyette? Ha meglehet így tuningolni a gépet inkább erre költök mint,hogy másik motort vegyek! Az erdőbe tökéletes,már kezdem kinőni a 125 cm3-ert!
www.ebay.de itt mindig van egy kettő 180-as malossi, próbálkozz ugy is, hogy nsr-re keresel

mondjuk nekem nem kéne malossi 180-as mert azon nincs power
Hellóka! Nem tudja valaki véletlenül hol és mennyiért tudok hozzájutni egy 160 vagy 180 cm3-es malossi vagy pollini hengerhez dugóval együtt?! Akinek van tapasztalata segítsen! Milyen élettartamú lesz így a főtengely nagyon meggyilkolja?Karbit utána kell állítani?A választ előre is köszi!
leesett az első nagy hó......
CRM-esek, hóra fel!
keskenyebb a villája, nem sokkal kb 10-12mm-rel, de ez is elég ahhoz, hogy faragni kelljen rajta.
nagyon komoly....
gya, keskenyebb mint a 125ös villája? nekem még be kellet hézagolni a tárcsa alá, a többi meg 1-1be távtartó meg minden passzol!

nem olyan nehéz belefaragni őket, de volt mit tenni. A hátsónál kellett esztergálni a féktárcsa tartóból 3 mm-l és a másik felén a lánckerékcsavarokból is le kellett köszörülni 3 mm-t hogy beférjen és hogy a hátsó lánckerék is egyvonalba legyen az elsővel.
Az első keréknél meg nincs olyan csapágy ami jó lenne a crm 17-es tengelyére és beférne a kerékagyba, így én 4 csapágyat tettem bele a teherbírás miatt, mert ezek mérete 30x20x10 és kellett bele egy persely is a 17-es tengely miatt.
gratulálok, ez nagyon jól néz ki
a pics@ba de szép!
jeee
faja lett
nehéz volt befaragni hátra?
húú ez nagyon vad!
odabasznak az nsr kerekek!
Honda crm 250 supermoto:)
jaja, az a rendszámos az enyém
A 4014 hsz tulajáé a gép. Mellesleg az első képét én exponáltam...
jajjhátakkor tudom melyik az ha a piroskerekű gépaz csak nemtudtam hogy rendszámos !
Fórumos kollégáé ráadásul falubeli.
Jó gép sztem, mentem már vele egy párszor.
jaja de most úúdeolcsó
én 250 ért vettem és vagy 150et tuti ráköltöttem most meg 290éert árulják

jóvétel vegyétek
Megy kézről kézre a volt mocid!:)